جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   پاور بانک   پاور بانک بی سیم   پاوربانک وایرلس بلک شارک BPB10 (5000 میلی آمپر ساعت)
پاوربانک وایرلس بلک شارک BPB10 (5000 میلی آمپر ساعت)
پاوربانک وایرلس بلک شارک BPB10 (5000 میلی آمپر ساعت)
پاوربانک وایرلس بلک شارک BPB10 (5000 میلی آمپر ساعت)

پاوربانک وایرلس بلک شارک BPB10 (5000 میلی آمپر ساعت)

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۲۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی پاوربانک وایرلس بلک شارک BPB10 (5000 میلی آمپر ساعت)

شاید برخی طراحان در طراحی جمع‌وجور پاوربانک موفق عمل نکرده باشند، اما وزن و ابعاد برای یک پاوربانک، همیشه جزو فاکتورهای ضروری بوده است. حالا که قرار است به جمع گجت‌های شما اضفه شود و در طول روز همراهتان باشد، شکل و شمایل آن اهمیت می‌یابد. پاوربانک وایرلس بلک شارک مدل BPB10 ضخامت 9.1 میلی متری داشته و به ابعاد جمع و جورش مشهور است. با توجه به این که سلول این پاوربانک ظرفیت بالایی ندارد، وزن و ابعاد این محصول کاملاً توجیح‌پذیر و مورد انتظار بود.

ویژگی های پاوربانک وایرلس بلک شارک BPB10

همانطور که گفتیم، پاوربانک وایرلس بلک شارک BPB10 یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی است که با توان 20 واتی، از فست شارژ پشتیبانی می‌کند. این پاوربانک با تکنولوژی Magsafe سازگار بوده و تقریلا یک پاوربانک اختصاصی برای گوشی اپل (آیفون 12 به بعد) است. Magsafe یک تکنولوژی شارژ و اتصال مغناطیسی است که توسط شرکت اپل معرفی شده و ابتدا با محصولات MacBook معرفی شد. بعد از مک بوک در آیفون 12 به عنوان یک روش شارژ بی‌سیم و اتصال مغناطیسی راه یافت به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد که به صورت مغناطیسی به لوازم جانبی، مانند شارژر بی‌سیم، محافظ صفحه نمایش و دیگر لوازم جانبی متصل شوند.

توان 20 واتی

فست شارژ 20 واتی به معنای این است که شارژر مورد نظر دارای توان خروجی 20 وات است. توان خروجی 20 واتی، از مهمترین ویژگی‌های این پاوربانک است که میزان سرعت شارژ آن را تعیین می‌کند.  پاوربانک‌های فست شارژ با توان 20 وات، مناسب دستگاه‌هایی با قابلیت شارژ سریع (Fast Charging) از جمله بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی است.

استفاده از یک فست شارژر 20 واتی به شما اجازه می‌دهد که باتری دستگاه خود را با سرعت بالاتر شارژ کنید. این ویژگی زمانی که با کمبود وقت مواجه هستید، حسابی مطلوب و به درد بخور است.

برندBlack Shark
  امتیاز کاربران به:

پاوربانک وایرلس بلک شارک BPB10 (5000 میلی آمپر ساعت)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط