جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   نظافت خودرو و کارواش   کارواش شارژی گرین لاین Green Lion Wireless Pressure Wash Gun GNCLNGUNWH
کارواش شارژی گرین لاین Green Lion Wireless Pressure Wash Gun GNCLNGUNWH
کارواش شارژی گرین لاین Green Lion Wireless Pressure Wash Gun GNCLNGUNWH
کارواش شارژی گرین لاین Green Lion Wireless Pressure Wash Gun GNCLNGUNWH

کارواش شارژی گرین لاین Green Lion Wireless Pressure Wash Gun GNCLNGUNWH

 تعداد
۱
 قیمت
۶,۵۹۰,۰۰۰ تومان

کارواش شارژی قابل حمل گرین لاین Green Lion Wireless Pressure Wash Gun GNCLNGUNWH

شستشوی خودرو، شستن حیاط و پنجره و آبیاری باغچه‌ها توسط شلنگ آب و با فشار کم آب می‌تواند بسیار کار سخت و طاقت فرسای باشد. کارواش شارژی Green Lion Wireless Pressure Wash Gun GNCLNGUNWH یکی از مدل های کارواش در بازار بوده که به کمک آن می توانید با فشار مناسب به شستن ماشین، حیاط، پنجره ها، آبیاری باغچه و ... بپردازید.

مشخصات کارواش شارژی گرین لاین Wireless Pressure Wash Gun

کارواش قابل حمل Green Lion Wireless Pressure Wash Gun دستگاه شارژی و قابل حملی بوده که با استفاده از آن می توانید با خیالی آسوده به شستن خودرو، حیاط، پارکینگ، پنجره ها، آبیاری باغچه ها و ... بپردازید.

کارواش شارژی Green Lion Wireless Pressure Wash Gun GNCLNGUNWH دارای موتوری قوی با حداکثر فشار 652PSI بوده که برای تمیز کردن آلودگی ها و کثیفی ها بسیار مناسب است. بعلاوه کارواش سیار Green Lion Wireless Pressure Wash Gun دارای حداکثر سرعت جریان آب 3.5 لیتر در دقیقه بوده که به شما این اطمینان را خواهد داد که آب کافی برای تمیز کردن سریع و مطمئن را برای شما تامین خواهد کرد.

قسمت سری کارواش قابل حمل Green Lion Wireless Pressure Wash Gun به صورت یونیورسال طراحی شده است. بعلاوه یک شلنگ 5 متری برای ورودی آب در بسته بندی کارواش سیار Green Lion Wireless Pressure Wash Gun قرار گرفته است.

قابلیت فوم پاشی کارواش سیار Green Lion Wireless Pressure Wash Gun

دستگاه کارواش سیار شارژی گرین لاین Wireless Pressure Wash Gun دارای قابلت فوم پاشی با استفاده از اتصال ظرف فوم است؛ شما با استفاده از این قابلت می توانید فوم را به صورت مستقیم به محل مورد نظر خود پاچیده و به راحتی به تمیز کردن ماشین و ... بپردازید. قابل ذکر است مواد شوینده قابل استفاده برای این دستگاه باید از شوینده‌های خنثی باشند؛ شوینده های خنثی شوینده های هستند که مواد بازی و اسیدی داخل آن وجود نداشته باشد.

قابلیت حمل و نقل و باتری قابل شارژ


کارواش شارژی گرین لاین Wireless Pressure Wash Gun دارای یک باتری قابل شارژ داخلی با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعتی بوده که برای پر کردن شارژ این دستگاه به حدود 3 ساعت شارژ نیاز بوده و با پر بودن شارژ آن شما می تواند تا حدود 1 ساعت از کارواش قابل حمل Green Lion Wireless Pressure Wash Gun استفاده کنید. بعلاوه توان کلی کارواش شارژی Green Lion GNCLNGUNWH برابر با 130 وات است.

بی سیم و شارژی بودن دستگاه کارواش گرین لاین GNCLNGUNWH باعث شده شما بتوانید در هر مکان و زمان که نیاز است بتوانید از این دستگاه استفاده کنید.

اقلام همراه

در بسته بندی کارواش شارژی گرین لاین Wireless Pressure Wash Gun علاوه بر خود دستگاه کارواش و متعلقات (میله اکستنشن پلاستیکی، رابط ورودی آب، صفحه فیلتر، سری یونیورسال، ظرف فوم، باتری قابل شارژ)، یک عدد کیف برای حمل و نقل راحت، شلنگ ورودی آب 5 متری و یک کابل شارژ وجود دارد.

برندگرین
توان خروجی کلی130 وات
مشخصات دیگرقابل حمل / قابلیت فوم پاشی / دارای حداکثر فشار 652PSI / حداکثر سرعت جریان آب 3.5 لیتر در دقیقه / دارای شلنگ آب ورودی 5 متری / دارای کیف برای حمل و نقل
  امتیاز کاربران به:

کارواش شارژی گرین لاین Green Lion Wireless Pressure Wash Gun GNCLNGUNWH

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط