جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   نظافت خودرو و کارواش   جارو شارژی ماشین پرودو Porodo Lifestyle Vacuum Cleaner PD-MFVCLN توان 70 وات
جارو شارژی ماشین پرودو Porodo Lifestyle Vacuum Cleaner PD-MFVCLN توان 70 وات
جارو شارژی ماشین پرودو Porodo Lifestyle Vacuum Cleaner PD-MFVCLN توان 70 وات

جارو شارژی ماشین پرودو Porodo Lifestyle Vacuum Cleaner PD-MFVCLN توان 70 وات

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان

جارو شارژی خودرو Porodo Car Vacuum Cleaner PD-MFVCLN Suction

داخل اتومبیل یکی از پر دردسرترین مکان‌هایی است که نیاز به تمیزکاری دارد. تمیز کردن تمامی گوشه ها، فاصله بین صندلی‌ها و داخل داشبورد به صورت دستی بسیار دشوار است و کارواش ماشین نیز هزینه دارد. برای حل این مشکل کمپانی Porodo با ساخت جارو شارژی Porodo PD-MFVCLN باعث شده تا تمیز کردن فضای داخلی ماشین بسیار ساده و آسان شود. مهم‌ترین نکته در مورد این جارو وایرلس بودن آن است که کار با آن را بسیار ساده می‌کند. از جارو شارژی Porodo PD-MFVCLN می توان برای گردگیری و پاکسازی درز صندلی ماشین، مبلمان منزل، دریچه تهویه خودرو، صندوق عقب و هرجایی که نیاز به جارو شارژی دستی داشته باشید استفاده کرد.

ویژگی ظاهری

جارو شارژی Porodo PD-MFVCLN به صورت بی سیم و شارژی با ابعاد میلی متر با وزن 333 گرم طراحی شده است. جارو شارژی پرودو PD-MFVCLN دارای یک سری است که از آن می توانید برای تمیز کردن نقاط مختلف اتاق و ماشین نیز استفاده کنید.جنس بدنه این دستگاه از متریال ABS و PC بوده و چون در معرض ضربه قرار ندارد، دوام بالایی خواهد داشت. همچنین این محصول ابعادی بسیار کوچک داشته و به شکل مینی طراحی شده و علاوه بر این قابل تا شدن است که همین مساله حمل آن را بسیار ساده و راحت می‌کند. یک سری دو کاره همراه این جارو شارژی ارائه می‌شود که از آن هم برای مکش بیشتر و هم تمیز کردن سطوحی زبرتر می‌توانید استفاده کنید.

طرز کار Porodo PD-MFVCLN

برای روشن کردن این جارو باید دکمه پاور روی بدنه را فشار دهید و شروع به کار کنید. جارو شارژی پرودو PD-MFVCLN برای فیلتر کردن کامل تمام گرد و خاک‌ها از فیلتر از نوع هپا (HEPA) استفاده می‌کند. جارو شارژی پرودو با قدرت مکش 4500 و توان 70 وات به شما این امکان را می دهد که کثیفی ها و آلودگی‌هایی را که غیرقابل دسترس است، به راحتی تمیزکنید. همچنین این جارو شارژی دارای ظرفیت 100 میلی متری جمع‌آوری گرد و غبار و آشغال است. همچنین شما می‌توانید به سادگی فیلتر این جارو شارژی را شسته و از آن استفاده کنید.

2 باتری با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت
 
جارو شارژی Porodo PD-MFVCLN دارای باتری با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت بوده که به مدت 20 دقیقه می‌توانید از آن استفاده کنید. شارژ این محصول حدود 3 ساعت طول می‌کشد.

برندپرودو
وزن333 گرم
ولتاژ ورودی5V=2A
توان خروجی کلی70 وات
ظرفیت اسمی1500 میلی آمپر ساعت
منبع تغذیهدرگاه Type-c
سایر مشخصاتشیک و زیبا | قابل تا شدن | مناسب تمیز کردن ماشین و خانه | فیلتر هپا
اقلام همراهسری دو کاره
  امتیاز کاربران به:

جارو شارژی ماشین پرودو Porodo Lifestyle Vacuum Cleaner PD-MFVCLN توان 70 وات

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط