جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   لوازم جانبی آیپد   قلم آیپد   قلم لمسی پاورولوژی Powerology Pencil Pro PSMAPNWH مناسب آیپد
قلم لمسی پاورولوژی Powerology Pencil Pro PSMAPNWH مناسب آیپد
قلم لمسی پاورولوژی Powerology Pencil Pro PSMAPNWH مناسب آیپد
قلم لمسی پاورولوژی Powerology Pencil Pro PSMAPNWH مناسب آیپد

قلم لمسی پاورولوژی Powerology Pencil Pro PSMAPNWH مناسب آیپد

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۰۹۰,۰۰۰ تومان

قلم استایلوس پاورولوژی Powerology Pencil Pro PSMAPNWH مناسب آیپد

با ظهور گوشی ها و تبلت ها در دنیای موبایل، هنر و مشاغل جدیدی به جهان اضافه شد. از جمله ی این هنرها می توان به طراحی و نقاشی با آیپد و تبلت اشاره کرد. البته که اینکار بدون یک قلم استایلوس تقریبا غیرممکن است؛ در نتیجه شرکت پاورولوژی نیز مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر دست به کار شده و قلم لمسی Powerology Pencil Pro را طراحی کرده است که می تواند حس نقاشی و نوشتن روی کاغذ با یک خودکار را برای شما تداعی کند.

مشخصات قلم لمسی Powerology Pencil Pro

طراحی این قلم استایلوس پاورولوژی مشابه یک خودکار فلزی بسیار زیبا است؛ با توجه به طراحی و ابعاد و وزن پایین این محصول دیگر نگران خسته شدن دست در هنگام استفاده از قلم لمسی Powerology Pencil Pro نباشید. در قسمت پایینی این قلم استایلوس، نوک قلم 1.5 میلی متری قرار داشته که قابل تعویض بوده و دارای دقت بالای است.
قسمت های که روی قلم به صورت هاشور شکل وجود دارد برای لیز نخوردن از دست در هنگام استفاده از قلم هوشمند Powerology Pencil Pro می باشد.
در قسمت بالای قلم لمسی Powerology Pencil Pro PSMAPNWH دکمه Home/Tabs تعبیه شده است.

قابلیت های قلم لمسی Powerology Pencil Pro

قلم هوشمند Powerology Pencil Pro دقت بسیار بالایی داشته و بسیار حساس است؛ این قلم می تواند فشار و شیب قلم (30/60/90 درجه) را تشخیص دهد؛ این قابلیت ها باعث شده طراحی راحت تر و نوشتن متن بدون اشکال باشد؛ با توجه به تشخیص شیب و فشار قلم شما می توایند در طراحی از سایه کشی استفاده کرده و ضخامت نوشتار خود را نیز تغییر دهید. شما با استفاده از این قلم می توانید به نوشتن متن و طراحی پرداخته و حتی با آن به بازی کردن بپردازید.
یک ویژگی مهم دیگر قلم لمسی Powerology Pencil Pro پشتیبانی از تکنولوژی Palm rejection بوده که این قابلیت لمس و برخورد سهوی دست را تشخیص می دهد و حذف می کند؛ این ویژگی به شما کمک می کند تا به راحتی دست خود را برای نوشتن روی صفحه قرار دهید، از این رو برای طراحی مناسب است. البته باید آیپد شما از این قابلیت (تکنولوژی Palm rejection) پشتیبانی کند.

قابلیت شارژ مگنتی

قلم هوشمند Powerology Pencil Pro دارای یک باتری قابل شارژ داخلی است. شما می توانید این قلم را به 2 صورت مگنتی و با کابل شارژ کنید؛ حالت شارژ مگنتی با چسبیدن به بدنه ی آیپد (قسمت مخصوص قلم) صورت می گیرد. بعلاوه بر روی بدنه‌ی قلم لمسی پاورولوژی یک درگاه تایپ سی قرار داشته که می توانید به صورت سیمی این قلم هوشمند را شارژ کنید.
طبق گفته شرکت پاورولوژی برای شارژ کامل این قلم حدود 1.5 تا 2 ساعت زمان نیاز بوده و با پر بودن شارژ این قلم شما می توانید تا حدود 11 ساعت از آن استفاده کنید.
قابل ذکر است برای انجام شارژ مگنتی قلم استایلوس پاورولوژی، باید آیپد شما از این قابلیت پشتیبانی کند.

سازگاری با آیپدهای مختلف

قلم هوشمند Powerology Pencil Pro با آیپدهای تولید شده از سال 2018 تا 2022 سازگار است.

برندپاورلوژی
سازگار بامناسب iPad تولید شده از سال 2018 تا 2022
سایر مشخصاتحساس به فشار و شیب | پشتیبانی از تکنولوژی Palm rejection | نوک قلم 1.5 میلی متری | قابلیت شارژ با کابل و شارژ مگنتی | دکمه Home/Tabs
  امتیاز کاربران به:

قلم لمسی پاورولوژی Powerology Pencil Pro PSMAPNWH مناسب آیپد

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط