جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   لوازم جانبی آیپد   قلم آیپد   قلم لمسی گرین لاین Green Lion Stylus Pen Pro GNSTPENPRWH
قلم لمسی گرین لاین Green Lion Stylus Pen Pro GNSTPENPRWH
قلم لمسی گرین لاین Green Lion Stylus Pen Pro GNSTPENPRWH
قلم لمسی گرین لاین Green Lion Stylus Pen Pro GNSTPENPRWH
قلم لمسی گرین لاین Green Lion Stylus Pen Pro GNSTPENPRWH

قلم لمسی گرین لاین Green Lion Stylus Pen Pro GNSTPENPRWH

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان

قلم استایلوس گرین لاین Green Lion Stylus Pen Pro GNSTPENPRWH

با ظهور گوشی ها و تبلت ها در دنیای موبایل، هنر و مشاغل جدیدی به جهان اضافه شد. از جمله ی این هنرها می توان به طراحی و نقاشی با گوشی و تبلت اشاره کرد. البته که اینکار بدون یک قلم استایلوس تقریبا غیرممکن است. در نتیجه شرکت گرین لاین نیز مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر دست به کار شده و قلم لمسی Green Lion Stylus Pen Pro را طراحی کرده است که می تواند حس نقاشی و نوشتن روی کاغذ با یک خودکار را برای شما تداعی کند.

مشخصات قلم لمسی Green Lion Stylus Pen Pro

طراحی این قلم استایلوس گرین لاین مشابه یک خودکار فلزی بسیار زیبا می باشد. قلم لمسی Green Lion Stylus Pen Pro دارای وزن 15.5 گرمی است؛ با توجه به طراحی و ابعاد و وزن این محصول دیگر نگران خسته شدن دست در هنگام استفاده از قلم لمسی Green Lion Stylus Pen Pro نباشید. در قسمت پایینی این قلم استایلوس، نوک قلم قرار داشته که اندازه آن 5 میلی متر بوده و قابل تعویض است.

قسمت های که روی قلم به صورت هاشور شکل وجود دارد برای لیز نخوردن از دست در هنگام استفاده از قلم هوشمند Green Lion Stylus Pen Pro می باشد.

قابلیت های قلم لمسی Green Lion Stylus Pen Pro

قلم هوشمند Green Lion Stylus Pen Pro دقت بسیار بالایی داشته و بسیار حساس است؛ این قلم می تواند شیب قلم را تشخیص دهد؛ این قابلیت ها باعث شده طراحی راحت تر و نوشتن متن بدون اشکال باشد؛ با توجه به تشخیص شیب قلم شما می توایند در طراحی از سایه کشی استفاده کنید. شما با استفاده از این قلم می توانید به نوشتن متن و طراحی پرداخته و حتی با آن به بازی کردن بپردازید.

یک ویژگی مهم دیگر قلم لمسی Green Lion Stylus Pen Pro پشتیبانی از تکنولوژی Palm rejection بوده که این قابلیت لمس و برخورد سهوی دست را تشخیص می دهد و حذف می کند؛ این ویژگی به شما کمک می کند تا به راحتی دست خود را برای نوشتن روی صفحه قرار دهید، از این رو برای طراحی مناسب است. البته باید آیپد شما از این قابلیت (تکنولوژی Palm rejection) پشتیبانی کند.

قابلیت شارژ وایرلس

قلم هوشمند Green Lion Stylus Pen Pro دارای یک باتری 70 میلی آمپر ساعتی است. شما می توانید این قلم را به صورت وایرلس شارژ کنید.

طبق گفته شرکت گرین لاین برای شارژ کامل این قلم حدود 70 دقیقه زمان نیاز بوده و با پر بودن شارژ این قلم شما می توانید تا حدود 10 ساعت از آن استفاده کنید.

برندگرین
وزن15.5 گرم
سازگار بااعلام نشده
ظرفیت اسمی70 میلی آمپر ساعت
سایر مشخصاتحساس به شیب | پشتیبانی از تکنولوژی Palm rejection | نوک قلم 5 میلی متر | قابلیت شارژ وایرلس | نوک با دوام | نوک قابل تعویض
  امتیاز کاربران به:

قلم لمسی گرین لاین Green Lion Stylus Pen Pro GNSTPENPRWH

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط