هدفون JBL Tune 770NC
هدفون JBL Tune 770NC
هدفون JBL Tune 770NC
هدفون JBL Tune 770NC

هدفون JBL Tune 770NC

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

هدفون JBL Tune 770NC

‌یکی از ابزار های موسقی پرطرفدار بین تمامی گروه های سنی هدست ها هستن که به دلیل زیبایی و راحتی استفاده قابلیت استفاده از آنها در هر زمان و مکان وجود دارد. یکی از هدست های با کیفیت موجود در بازار هدست های برند Jbl هستند که به دلیل قابلیت های ویژه و با کیفیت بودن در چند سال اخیر طرفداران زیادی را جذب خود کرده اند. یکی از هدست های محبوب JBL Tune 770 nc است که از قابلیت ها و طراحی ویژه ایی برخوردار است.

قدرت صدا هدفون JBL Tune 770NC

هدفون JBL Tune 770NC با قابلیت QuantumSOUND که دارد به شما این امکان را میدهد که در شلوغ ترین مکان ها هم بهترین دریافت صدا را داشته باشید و کوچک ترین صدای مورد نظر را نیز از دست ندهید و با لذت تمام موسقی ،پادکست و… گوش دهید.

با لشتک های هدفون JBL Tune 770NC به شما این امکان را میدهد که به هر صوتی که گوش میدهید یا تعامل صوتی که دارید با هیجان ادامه دهید.

هدفون JBL Tune 770NC به گونه ایی طراحی شده است که روی گوش قرار میگیرد و برای این هدفون Woce aware نیز درنظر گرفته شده است که یک ابزار صوتی زیبا و با قابلیت ویژه داشته باشید.

جریان جهت دار هدفون JBL Tune 770NC نیز امکان برقراری یک ارتباط صوتی عالی و بدون نقص را به شما میدهد. این هدست دارای درایورهای 50 میلی‌متری دینامیکی است که دامنه فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را ارائه میدهد.

سیستم‌عامل‌های سازگار هدفون JBL Tune 770NC

 
هدفون سیمی کوانتوم 770 nc با صدای فضایی Windows Sonic سازگار است و با سیستم صدای موجود در ویندوز 10 و Xbox One هماهنگ است. هدفون JBL Tune 770NC همچنین با سیستم عامل‌های Mac ،PlayStation، Nintendo Switch و سیستم عامل‌های تلفن‌همراه، از جمله تنظیمات VR سازگار خواهد بود.

اتصال هدفون JBL Tune 770NC
 

 JBL Tune 770NC هم امکان اتصال سیمی و هم بدون سیم را دارد. اتصال سیمی امکان صدای بدون تاخیر را فراهم میکند و چون این هدست از کیفت بسیار بالایی برخوردار است اتصال بدون سیمی آن نیز امکان برقراری یک ارتباط صوتی فوق العاده عالی را به کاربران میدهد.

سبکی و راحتی هدفون JBL Tune 770NC

 
هدفون JBL Tune 770NC به گونه ایی طراحی شده است که روی گوش قرار میگیرد وبسیار سبک بوده و استفاده از آن راحت است. طراحی زیبا و شیک این هدفون باعث شده است که در هر مکان و هر موقعیتی امکان استفاده از آن وجود داشته باشد.

 

برندجی بی ال
نوع اتصالبی سیم و باسیم
نوع هدفونرو گوشی (On-Ear)
  امتیاز کاربران به:

هدفون JBL Tune 770NC

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط