جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هدفون و هدست   هدفون بلوتوث گرین لاین Green Lion Santiago GNSNTGANCHP
هدفون بلوتوث گرین لاین Green Lion Santiago GNSNTGANCHP
هدفون بلوتوث گرین لاین Green Lion Santiago GNSNTGANCHP
هدفون بلوتوث گرین لاین Green Lion Santiago GNSNTGANCHP

هدفون بلوتوث گرین لاین Green Lion Santiago GNSNTGANCHP

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۲۹۰,۰۰۰ تومان

هدست بلوتوث گرین لاین Green Lion Santiago GNSNTGANCHP Wireless Headphone

امروزه موسیقی به بخشی جدا نشدنی از زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است. همیشه لذت بردن از موسیقی با گوش دادن به آن با محصولی با کیفیت که صدا را به خوبی تولید کند، چند برابر می شود. اگر به دنبال هدفون با کیفیت مناسب می گردید، ما به شما هدفون Green Lion Santiago را پیشنهاد می کنیم که دارای قابلیت حذف نویز است.

مشخصات هدفون Green Lion Santiago GNSNTGANCHP

هدفون Green Lion Santiago GNSNTGANCHP دارای بالشتک های نرم و راحت از جنس چرم بوده که استفاده طولانی مدت از آن گوش ها را اذیت نخواهد بود. کاپ های به کار رفته نرم و با کیفیت می باشد و مناسب افرادی است که ساعات زیادی با هدفون سر و کار دارند. برای فیت کردن آن با توجه به اندازه سر، بازوهای قابل تنظیم در نظر گرفته شده است.
بر روی هدفون بلوتوثی گرین لاین Santiago GNSNTGANCHP چند دکمه برای کنترل صدا، خاموش/روشن کردن دستگاه و خاموش/روشن کردن قابلیت حذف نویز (ANC) وجود دارد.

یک درگاه تایپ سی برای شارژ و یک درگاه جک 3.5 میلی متری (AUX) برای استفاده در حالت سیمی برای این هدفون در نظر گرفته شده است. بعلاوه هدست بی سیم گرین لاین مدل Santiago GNSNTGANCHP دارای یک میکروفون داخلی می باشد.

دارای سیستم حذف نویز فعال (ANC)

هدفون بلوتوثی گرین لاین Santiago GNSNTGANCHP دارای سیستم حذف نویز بوده و تا مقدار قابل قبولی صدای محیطی را دریافت و فیلتر می‌کنند تا شما بتوانید به راحتی و بدون مزاحمت صدای اطراف، به گوش دادن موسیقی، فیلم دیدن و ... بپردازید. شما می توانید با دکمه تعبیه شده بر روی بدنه این حالت را روشن/خاموش کنید.

بلوتوث نسخه 5.3 و روش های اتصال به هدفون بی سیم گرین لاین مدل Santiago GNSNTGANCHP

هدفون بلوتوثی گرین لاین Santiago GNSNTGANCHP دارای نسخه بلوتوث 5.3 بوده و بُرد آن بدون مانع و دیوار تا حدود 10 متر خواهد بود. در این نسخه سرعت نرخ انتقال داده ها بالاتر بوده و همچنین هیچ تأخیری در انتقال دیتا وجود ندارد؛ بعلاوه اگر دستگاه شما نیز دارای بلوتوث نسخه 5.3 باشد، در مصرف باتری هر دوی دستگاه ها صرفه جویی خواهد شد.
بشما می توانید به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث به هدفون بلوتوثی گرین لاین Santiago GNSNTGANCHP متصل شده و شما می توانید با استفاده از کابل AUX نیز از این هدست استفاده کنید.

گوش دادن به موسیقی تا 24 ساعت با هدفون Green Lion Santiago GNSNTGANCHP


طبق گفته ای شرکت گرین لاین با پر بودن شارژ هدفون Green Lion Santiago GNSNTGANCHP و هنگامی که ANC خاموش است شما می توانید تا حدود 24 ساعت به موسیقی گوش دهید (با صدای 60 درصد). قابل ذکر است این اعداد در حالت آزمایشگاهی بوده و شاید در استفاده روزمره مقداری متفاوت باشد.

هدفون بی سیم گرین لاین مدل Santiago GNSNTGANCHP دارای یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی بوده که شما می توانید با استفاده از درگاه تایپ سی و در مدت زمان 2.5 ساعت این هدفون را شارژ کنید.

برندگرین
نوع اتصالاتصال از طریق جک 3.5 میلی متری + بلوتوث 5.3
سایر ویژگی هاپخش موسیقی تا 24 ساعت | دارای قابلیت حذف نویز ANC | اتصال از طریق بلوتوث یا AUX | دارای میکروفونی با کیفیت
  امتیاز کاربران به:

هدفون بلوتوث گرین لاین Green Lion Santiago GNSNTGANCHP

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط