جستجو   لوازم خانگی   ابزارآلات و تجهیزات   دمنده و گردگیر   پمپ باد شارژی باوین Bavin F831 دمندگی 110000 دور در دقیقه
پمپ باد شارژی باوین Bavin F831 دمندگی 110000 دور در دقیقه
پمپ باد شارژی باوین Bavin F831 دمندگی 110000 دور در دقیقه
پمپ باد شارژی باوین Bavin F831 دمندگی 110000 دور در دقیقه
پمپ باد شارژی باوین Bavin F831 دمندگی 110000 دور در دقیقه

پمپ باد شارژی باوین Bavin F831 دمندگی 110000 دور در دقیقه

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

جت فن شارژی باوین F831 دمندگی 110000 دور در دقیقه

تمیز کردن مکان هایی مانند داخل کشوها، بین دکمه‌های کیبورد، داخل اتومبیل و جاهایی از این دست، یکی از پر دردسرترین مکان‌هایی بوده که نیاز به تمیز کردن دارد. برای گردگیری این نقاط به دمنده‌هایی نیاز است که سری کوچکی داشته باشند و بتوانند محل های تنگ را پوشش دهند. برای حل این مشکل کمپانی Bavin با ساخت پمپ باد شارژی باوین Bavin F831 دمندگی 110000 دور در دقیقه باعث شده تا تمیز کردن فضای اعلام شده بسیار ساده و آسان شود. مهم‌ترین نکات در مورد این پمپ باد، حالت دمنده و بی سیم (شارژی) بودن آن است که کاربرد زیادی داشته و که کار با این پمپ باد باوین را بسیار آسان می‌کند.

مشخصات پمپ باد شارژی Bavin F831

پمپ باد شارژی باوین F831 به صورت بی سیم و شارژی طراحی شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پمپ باد وزن حدود 310 گرمی آن است. این پمپ باد بسیار سبک بوده و در استفاده طولانی‌مدت به هیچوجه شما را خسته نمی‌کند. ابعاد آن برابر با 325*65*35 میلی متر (مطابق عکس موجود در گالری) است. وزن و ابعاد این دمنده کمک می‌کند که به راحتی بتوانید آن را همه جا در کیف خود حمل کنید. همچنین بدنه آلمینیومی کمک می‌کند که از آسیب دیدن این محصول در اثر افتادن ترسی نداشته باشید.

با گرد و خاک خداحافظی کنید

یکی از ویژگی های مهم پمپ باد شارژی Bavin F831 قابلیت دمندگی است. برای استفاده از این ویژگی شما می توانید نازل نازکی را که همراه محصول ارائه می‌شود، در قسمت جلوی پمپ باد شارژی باوین Bavin F831 قرار دهید. میز ان دور موتور این محصول 110 هزار دور در دقیقه بوده که بسیار بالا است و برای پاک کردن سطوح بسیاری که شاید در دسترس شما نباشند در خانه و ماشین از آن استفاده کنید. همچنین به کمک این این سرعت بالای دمندگی به راحت می‌توانید انواع چادرها و تخت‌های بادی را باد کنید و آتش مناسبی نیز برای کمپینگ شبانه خود تهیه کنید. فهرست کاربردهای این قدرت دمندگی اما همینجا تمام نمی‌شود.

هم دمنده هم مکنده

وقتی به کمک پمپ باد شارژی Bavin F831 چادر مسافرتی و یا تخت بادی خود را باد کردید، لازم نیست نگران خالی کردن باد آن باشید. اگر نازل پمپ باد شارژی باوین F831 را از طرف دیگر آن به این پمپ باد وصل کنید، به راحتی می‌توانید از این دستگاه به عنوان یک مکنده برای مصارف مختلف استفاده کنید.

قدرت دستگاه را خودتان انتخاب کنید!

یکی از ویژگی‌های مهم پمپ باد شارژی باوین F831 این است که شما می‌توانید قدرت دمندگی این محصول را خودتان انتخاب کنید. چهار نوع قدرت به شرح زیر برای این محصول طراحی شده است:

7 متر بر ثانیه
14 متر بر ثانیه
21 متر بر ثانیه
38 متر بر ثانیه

ظرفیت باتری

پمپ باد و دمنده شارژی باوین F831 دارای باتری با ظرفیت 1100 میلی آمپر ساعت است. مدت زمان استفاده از باتری این دستگاه روی ضعیف‌ترین حالت حدود 2 ساعت است. در نظر داشته باشید که این عدد در شرایط آزمایشگاهی بدست آمده و ممکن است در شرایط واقعی تغییر کند. شما می‌توانید به کمک کابل شارژ Type-c که کنار این محصول قرار داده شده آن را شارژ کنید.

اقلام همراه

داخل پک پمپ باد شارژی باوین F831 یک کابل Type-c، یک سری فلزی و یک نازل سیلیکونی به همراه دفترچه راهنما وجود دارد.

چرا پمپ باد شارژی باوین F831 خرید مناسبی است؟

تمیز کردن بخش‌های غیر قابل دسترس خانه و ماشین همیشه یک دردسر بزرگ است. پس صرف مقداری پول برای حل این دردسر کار عجیبی نیست. به خصوص اگر بخواهید محصولی مثل پمپ باد شارژی باوین F831 بخرید که کیفیت بالا را در کنار امکانات متنوع دارد. وزن بسیار پایین، 4 سرعت دمندگی متفاوت، بدنه آلومینیومی مقاوم و وجود هر دو قابلیت دمندگی و مکندگی از جمله ویژگی‌های این پمپ باد است که آن را به انتخابی مناسب تبدیل می‌کند.

برندباوین
ابعاد36*235*65 میلی متر
ولتاژ ورودی5 ولت
سرعت چرخش110 هزار دور در دقیقه
قابلیت ها4 حالت قدرت | دمندگی و مکندگی | کیفیت بالای ساخت | مناسب برای کمپینگ
  امتیاز کاربران به:

پمپ باد شارژی باوین Bavin F831 دمندگی 110000 دور در دقیقه

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط