جستجو   لوازم خانگی   ابزارآلات و تجهیزات   دمنده و گردگیر   گردگیر شارژی گرین لاین مدل Air Duster
گردگیر شارژی گرین لاین مدل Air Duster
گردگیر شارژی گرین لاین مدل Air Duster
گردگیر شارژی گرین لاین مدل Air Duster
گردگیر شارژی گرین لاین مدل Air Duster

گردگیر شارژی گرین لاین مدل Air Duster

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

آیا به دنبال راهی ایمن و آسان برای تمیز کردن وسایل الکترونیکی خود هستید؟ گردگیر شارژی گرین لاین مدل Air Duster یک کپسول هوای فشرده است که به طور موثری گرد و غبار و ذرات را از شکاف های تنگ مانند صفحه کلید، اجزای کامپیوتر، گوشه های اتاق و مناطق صعب العبور وسایل نقلیه حذف می کند. این دستگاه قابل حمل سبک وزن بوده و حمل و نقل آن را آسان می کند.
گردگیر شارژی گرین لاین مدل Air Duster پاک کننده گرد و غبار را می توان در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ کرد که حس رضایت را ایجاد می کند زیرا باعث افزایش بهره وری و کاهش وقفه می شود. وقتی صحبت از زمان کوتاه شارژ شد، می‌توانید به سرعت از دستگاه استفاده مجدد کنید و بدون اتلاف وقت به کارهای تمیز کردن خود ادامه دهید گردگیر شارژی گرین لاین مدل Air Duster با ظرفیت کلی باتری 600 میلی آمپر ساعتی، این گجت گردگیر مجهز به سرعت هوای قوی و پایدار است که آن را قادر می سازد به طور موثر گرد و غبار را پاک کند و این باد قدرتمند گرد و غبار و خاک را از سطوح صعب العبور دور می کند گردگیر شارژی گرین لاین مدل Air Duster از پورت شارژ USB پشتیبانی می‌کند و این باعث می‌شود با کابل‌های شارژ USB که به راحتی در خانه و روی میز کار قابل حمل هستند، سازگار باشد.

طراحی یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این دستگاه است. گردگیر شارژی گرین لاین مدل Air Duster سبک وزن است و به گونه ای طراحی شده است که هم قدرتمند و هم کاربردی باشد. با طراحی بی سیم و قابل حمل آن، به راحتی می توانید آنها را بدون نیاز به پریز در همه جا حمل کنید. علاوه بر این، گردگیر هوای شارژی برای استفاده در برخی شرایط مانند مکان های مرطوب می تواند ایمن تر باشد.

با کمال تعجب، گردگیر هوا به صورت نازلی طراحی شده است که جریان هوا بر روی یک منطقه کوچک با ظرفیت حذف گرد و غبار و کثیفی حتی بهتر تمرکز می کند که حذف آلودگی های سخت و چسبنده را راحت می کند. این ویژگی برای سهولت در انجام کارهای خانه بسیار مهندسی شده است.

برندگرین
مشخصات دیگرطراحی سبک 2 ساعت زمان شارژ 2000 میلی آمپر x 3 عدد شارژ USB باد شدید بی سیم قابل حمل قدرتمند
  امتیاز کاربران به:

گردگیر شارژی گرین لاین مدل Air Duster

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط