جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   بلندگو و اسپیکر   اسپیکر بلوتوث و استند باوین Bavin BM-07 رم خور
اسپیکر بلوتوث و استند باوین Bavin BM-07 رم خور
اسپیکر بلوتوث و استند باوین Bavin BM-07 رم خور
اسپیکر بلوتوث و استند باوین Bavin BM-07 رم خور
اسپیکر بلوتوث و استند باوین Bavin BM-07 رم خور

اسپیکر بلوتوث و استند باوین Bavin BM-07 رم خور

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوث و استند باوین Bavin BM-07 رم خور

اسپیکر بلوتوث و استند Bavin BM-07 یک اسپیکر بلوتوثی با باتری 1200 میلی آمپر ساعتی بوده که می‌توانید از آن به عنوان استند گوشی و ساعت رومیزی نیز استفاده کنید. در ادامه به توضیح ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

مشخصات اسپیکر و استند باوین BM-07

اسپیکر بلوتوثی باوین BM-07 وزن حدودی 450 گرمی دارد. طراحی این اسپیکر و استند گوشی به صورتی بوده که بتوانید آن را به راحتی روی انواع میزهای عسلی و میزهای پاتخت در کنار خود در اتاق خواب قرار دهید. همچنین شما می‌توانید روی این محصول آلارم تنظیم کنید تا در زمان مورد نیاز شما زنگ بزند. در این حالت نیز امکان قطع 5 دقیقه‌ای آلارم وجود خواهد داشت.

راه های اتصال به اسپیکر بلوتوث باوین BM-07

برای اتصال به اسپیکر Bavin BM-07 راه های مختلفی پیش پای شماست. شما می توانید از طریق بلوتوث به این اسپیکر متصل شوید. برد اتصال بی سیم این اسپیکر 15 متر (بدون مانع و دیوار) است. نسخه بلوتوث این محصول 5.3 بوده و اگر گوشی شما نیز بلوتوث با این نسخه داشته باشد، مصرف باتری گوشی و اسپیکر هر دو کمتر خواهد بود. همچنین وجود درگاه کارت حافظه (microSD) و فلش مموری باعث شده تا برای پخش موسیقی انتخاب بیشتری داشته باشید.

باتری

اسپیکر Bavin BM-07 دارای باتری با ظرفیت اسمی 1200 میلی آمپر ساعت است تا در محیط داخل و فضای باز شارژدهی بالایی داشته باشد. طبق گفته ی شرکت باوین با پر بودن شارژ اسپیکر و با صدای متوسط، شما می توانید حدود 8 تا 22 ساعت از این اسپیکر برای پخش موسیقی استفاده کنید. برای پر شدن شارژ اسپیکر بلوتوث باوین BM-07 شما به 2.5 الی 3 ساعت شارژ احتیاج دارید. برای شارژ کردن اسپیکر باوین یک درگاه Type-cدر قسمت کناری بدنه ی اسپیکر تعبیه شده است. قابل ذکر است این اعداد در حالت آزمایشگاهی بوده و احتمال دارد در استفاده روزمره مقداری متفاوت باشد.

چرا خرید اسپیکر بلوتوث باوین BM-07 یک انتخاب عاقلانه است؟

امروزه شرکت‌های مختلف در انواع مدل‌ها دست به تولید اسپیکرهای مختلف می‌زنند که شما با یک جستجوی ساده می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. با این آنچه که خرید اسپیکر Bavin BM-07 را به یک گزینه بسیار معقول برای شما تبدیل می‌کند، وجود امکانات زیاد در کنار قیمت مناسب است. تصور کنید یک روز از سر کار برگشته‌اید و می‌خواهید در حین استراحت گوشی خود را یک استند قرار داده و صدای موزیک از یک اسپیکر پخش شود. این اسپیکر باوین دقیقا گزینه مناسبی برای این کار است. شما با خرید این محصول هم یک اسپیکر با قابلیت پخش طولانی‌مدت موسیقی، هم یک استند و هم یک ساعت رومیزی خواهید داشت. قابلیت پخش از بلوتوث و کارت حافظه microSD و ابعاد مناسب یکی از امکانات این اسپیکر باوین BM-07 است.

برندباوین
بلوتوث5.3
مدت زمان شارژ باتری برای پخش موسیقیحدود 8 تا 22 ساعت
نوع رابطبلوتوث | کارت حافظه TF
سایر مشخصاتپنل کنترل | قابلیت پخش از بلوتوث و کارت حافظه microSD | صفحه نمایشگر ساعت | قابلیت تنظیم هشدار
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوث و استند باوین Bavin BM-07 رم خور

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط