اسپیکر JBL PartyBox Encore
اسپیکر JBL PartyBox Encore
اسپیکر JBL PartyBox Encore
اسپیکر JBL PartyBox Encore

اسپیکر JBL PartyBox Encore

 تعداد
۱
 قیمت
۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر پارتی باکس انکور یه محصول جمع و جور و قابل حمله که ۱۰۰ وات خروجی بهتون صدا میده و میتونید تا ۱۰ ساعت بدون برق پلی کنید . میکروفن نسل جدید هم براتون داخل جعبه هست تا یه دستگاه کارااوکه کوچک هم داشته باشید . نرم افزار کاربردی JBL PARTYBOX APP هم هست تا هم صدا رو اکولایز کنید و هم نور و بقیه قابلیت هارو شخصی سازی کنید .

نور پردازی جذاب


نور پردازی خیلی خوب به صورت LED و با جزئیات روی محصول پیاده شده تا با تک تک بیت هاتون یه واکنش روش ببینید که البته توی نرم افزار ‌ارتی باکس ها از بین چند تا مود و رنگ میتونید انتخاب کنید .

صدایی بزرگ در جعبه ای کوچک

۱۰۰ وات واقعی رو شما میتونید توی این باکس کوچک ۶.۳ کیلیوگرمی داشته باشید و این فوق العادست . تفکیک صدا به صورت پیش فرض باس خوبی بهتون میده و اگر تمایل داشتید حجم صدا و باس رو باز هم تقویت کنید دستتون بازه و میشه با نرم افزارش اینکارو به راحتی انجام داد ، جنس صدا مثل بقیه پارتی باکس هاست و صدا هم واضح و هم حجمی طراحی شده .

بلوتوث ، فلش ، جک ۳/۵ میلیمتری همه هستن


میتونید خیلی راحت با کانکشن بیسیم یعنی بلوتوث ورژن ۵.۱ پیشرفته بهش وصل شید و بی وقفه و با فاصله بهش وصل شید و اکر هم خواستید با جک ۳.۵ میلیمتری و یا حتی با فلش روش پلی کنید و با دکمه های روش موزیکتون رو عقب و جلو کنید .

وصل شدن با بزرگتر یا کوچکتر

میشه راحت با مدل بزرگتراش یعنی ۱۱۰ ، ۳۱۰ ، ۷۱۰ یا یدونه مثل خودش بهش وصل کرد و از صدای پارتی لذت ببرید ، فقط کافیه که دکمه TWS پشت دستگاه های نسل جدیدتون رو بزنید منتظر ترکیب صدای هیجان انگیزشون باشید .

کارااوکه کارآمد

روی محصول سه تا ولوم کار شده تا بتونید میکروفن یا کیتلرتون رو راحت تر کنترل کنید و یا حتی دسترسی دومی هم براتون در نظر گرفته شده توی نرم افزار که اونجا هم به صورت مجازی اینکار رو انجام میدید . از کیفیت عالی میکروفن هم بگیم که ظاهر فانتزی و سبکی داره ولی عملکردش به شدت خوبه .

ضد پاشش آب IPX4 بدنه خوش دست و مقاوم

استاندارد ضد آب بودن هم داره تا اگر زیر بارون موند یا به شوخی روش آب ریخت ، هیچیش نشه و به ادامه کارش برسه . بدنه هم در عین جمع و جور بودن مقاومه از متریال با کیفیتی ساخته شده و با اینکه روی محصول LED کار شده ، به هیچ عنوان آسیب پذیر نیست و حس سخت جان بودن میده .

برندجی بی ال
اتصالبا سیم و بیسیم
بلوتوثدارد ( ورژن 5.1 )
ورودی میکروفندارد (پشتیانی از کارائوکه)
بازه فرکانس50hz-20khz
ابعاد276x327x293 میلی متر
وزن5/9 کیلوگرم
ضد آبمی باشد (ipx4)
اقلام همراهاسپیکر JBL PartyBox Encore یک یا دو عدد میکروفن بیسیم (بسته به نوع پک) کابل برق دفترچه راهنما
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر JBL PartyBox Encore

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط