جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   پمپ باد و کمپرسور   پمپ باد چند منظوره هوشمند ایکس او INFLATOR PUMP XO-CZ012
پمپ باد چند منظوره هوشمند ایکس او INFLATOR PUMP XO-CZ012
پمپ باد چند منظوره هوشمند ایکس او INFLATOR PUMP XO-CZ012
پمپ باد چند منظوره هوشمند ایکس او INFLATOR PUMP XO-CZ012
پمپ باد چند منظوره هوشمند ایکس او INFLATOR PUMP XO-CZ012

پمپ باد چند منظوره هوشمند ایکس او INFLATOR PUMP XO-CZ012

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان

کمپرسور باد ایکس‌او XO-CZ012

باد تایر به عنوان ماده زندگی لاستیک‌های ماشین است به طوریکه انفجار تایر یکی از قاتلان برتر در جاده محسوب می‌شود. هنگامی که فشار تایر بیش از حد بالا و یا کم باشد، باعث عدم ترمز به موقع و عدم کنترل ماشین شده و در نهایت منجر به تصادف می‌شود. بنابراین این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم است رانندگان محترم به آن بیشتر دقت کنند.

با کمک مینی پمپ باد ایکس‌او که با نام تجاری XO-CZ012 در اختیار کاربران قرار گرفته است به راحتی می‌توانید میزان باد لاستیک‌های خودروی خود را در هر جایی که هستید تنظیم کنید و با خیالی آسوده از رانندگی خود لذت ببرید.

ساختار جمع‌و‌جور

پمپ باد CZ012 دارای اندازه بسیار جمع‌و‌جور بوده و ابعادی برابر با 170*70*50 میلیمتر دارد ، بنابراین کاربران می‌توانند دستگاه را به راحتی در داشبورد اتومبیل یا کیف و جیب خود نگهداری و حمل کنند. همچنین وزن آن 598 گرم است و حمل آن بسیار راحت است. این محصول قابل استفاده برای انواع خودرو، دوچرخه، موتور و توپ‌های ورزشی بوده و راحتی استفاده و کیفیت آن از طرف شرکت ایکس‌او تضمین شده است.

مواد تشکیل بدنه آن را پلی‌کربنات نسوز و پلاستیک ABS ضدضربه تشکیل داده و بدنه‌ای بسیار مقاوم در برابر ضربه و حرارت دارد. روی بدنه پنج کلید را مشاهده می‌کنید؛ کلید on/off برای روشن و خاموش کردن کمپرسور و SOS که برای چراغ قوه کاربرد دارد و دو کلید مثبت و منفی برای تنظیم باد و در آخر دکمه C برای حالت آماده بکار تنظیم باد کمپرسور. تنظیم میزان باد دستی و خودکار هم با استفاده از کلیدهایی که با علامت مثبت و منفی نشانه‌گذاری شده‌اند قابل اجراست و بعد از پایان عملیات تنظیم باد دلخواه شما روی نمایشگر LED ظاهر خواهد شد. یک شلنگ باد در اندازه 20 سانتی‌متر هم برای آن درنظر گرفته شده است.

دوکاربرد متفاوت

یکی دیگر از کارایی‌هایی که کمپسور باد CZ012 در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده به عنوان چراغ‌قوه است. در بخش جلویی آن چراغی تعبیه شده که با فشاردن کلید on/off به راحتی می‌توانید چراغ را روشن کنید و در تاریکی شب به انجام کارهای خود بپردازید. این طراحی خلاقانه به شما کمک می‌کند که به تنهایی بتوانید عملیات تنظیم باد را در تاریکی شب انجام دهید.

دارای کابل فندکی به طول 3 متر برای اتصال مستقیم به برق و یا شارژ بوده و ورودی آن درگاه Type-C با جریان 5V/1A است. خروجی برابر با 5V/1A و پورت USB دارد. درون آن هم یک باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت گنجانده شده است.

برندایکس او
ولتاژ ورودی12 ولت
ولتاژ خروجی5 ولت / 1 آمپر
ظرفیت باتری6000 میلی آمپر ساعت
قدرت60 وات
ابعاد172*70*55 میلیمتر
مناسب برایماشین های 12 ولت، موتور سیکلت، وسایل نقلیه برقی، انواع دوچرخه، توپ، بادکنک، شناور نجات، حلقه شنا، تشک بادی، کایاک و سایر محصولات بادی.
  امتیاز کاربران به:

پمپ باد چند منظوره هوشمند ایکس او INFLATOR PUMP XO-CZ012

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط