جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   پمپ باد و کمپرسور   کمپرسور باد شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto 1S YY-CQB01
کمپرسور باد شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto 1S YY-CQB01
کمپرسور باد شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto 1S YY-CQB01
کمپرسور باد شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto 1S YY-CQB01
کمپرسور باد شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto 1S YY-CQB01

کمپرسور باد شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto 1S YY-CQB01

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

پمپ باد شیائومی Xiaomi Lydsto 1S Car Inflatable Treasure

کم شدن باد تایرها هنگام رانندگی بسیار خطر آفرین است و داشتن یک پمپ باد همراه انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد. اما پر کردن باد لاستیک کار هر کسی نیست و بهتر است دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید این فشار را بشناسد. برای مثال لاستیک خودرو دارای فشار مخصوصی است که آپاراتی ها هم با استفاده از دستگاه های فشارسنج آن را تنظیم می کنند. اینجاست که کمپرسور باد به کمک شما می آید. کمپانی Lydsto با تولید کمپرسور باد Xiaomi Lydsto 1S به خوبی این مشکل را حل کرده و علاوه بر اینکه می توانید با میزان فشار دقیقی باد لاستیک خود را تنظیم کنید، این کار را در مدت زمان کمتری انجام خواهید داد. البته کاربرد این پمپ باد به باد کردن لاستیک خودرو محدود نمی شود و می توانید لاستیک دوچرخه / موتور سیکلت / توپ را باد کنید یا آن را تنظیم کنید.

شایان ذکر است کمپانی Lydsto یکی از زیر مجموعه های شرکت شیائومی است.

طراحی ظاهری

کمپرسور باد Xiaomi Lydsto 1S اندازه بزرگی ندارد و به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید. قاب بیرونی این کمپرسور از موادی ساخته شده تا ضد لغزش باشد و در برابر ضربه های تصادفی بهتر مقابله کند. ابعاد این پمپ باد برابر 100*160 میلیمتر است و وزنی مناسب دارد.

برای نمایش اطلاعاتی از جمله میزان فشار باد، مقدار شارژ باتری و ... یک نمایشگر دیجیتال LED روی بدنه تعبیه شده و زیر این نمایشگر، دکمه های تنظیمات قرار گرفته است. همچنین دریچه های خروج و ورود هوا که روی قسمت کناری دستگاه کار شده با عبور جریان هوا حین عملکرد دستگاه باعث بالا رفتن عملکرد دستگاه شده است.

شلنگ خروجی هوا در قسمت بالایی کمپرسور باد و کلیدهای تنظیم روی بدنه واقع شده است.
برای پمپ باد شیائومی Lydsto 1S چراغ LED تعبیه شده در کنار خروجی هوا قرار دارد که دارای حالت های معمولی، SOS و خطر است. داشتن چراغ برای باد زدن لاستیک در تاریکی و هشدار دادن به دیگر رانندگان هنگام خرابی ماشین بسیار کاربردی است. برای استفاده و جابجای بین حالت های این چراغ، دکمه ی تعبیه شده است.

مشخصات کمپرسور باد Xiaomi Lydsto 1S

شما می توانید با استفاده از پمپ باد شیائومی Lydsto 1S تایر انواع وسیله نقلیه من جمله خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و حتی توپ را باد کنید یا به صورت دلخواه فشار مورد نظر را تنظیم کنید.

برای باد کردن کالای مورد نظر می توانید بین 5 حالت فشار پیش فرض که از قبل تنظیم شده؛ جابه جا شوید یا فشار هوای مورد نظر را به دلخواه وارد کنید. این 5 حالت عبارتند از: حالت لاستیک دوچرخه، حالت لاستیک موتور سیکلت، حالت لاستیک خودرو، حالت توپ بازی و حالت دستی.

پمپ باد شیائومی Lydsto 1S دقت بالای در اندازه گیری میزان فشار باد دارد؛ حداکثر میزان فشار باد کمپرسور باد Xiaomi Lydsto 1S به 150psi و حداقل به 4psi می رسد.
بعلاوه کمپرسور شیائومی بعد از اتمام فرآیند باد زدن و رسیدن به فشار مناسب، به صورت خودکار از کار می ایستد. پمپ باد شیائومی Lydsto 1S میران فشار هوا را بر اساس واحد bar و psi نشان می دهد.

کمپرسور باد Xiaomi Lydsto 1S سرعت بالایی در باد کردن لاستیک خودرو دارد و موتور تک سیلندر آن از آلیاژ فلزی ساخته شده؛ این در حالی است که صدای تولید شده این پمپ باد در حدود 78 دسی بل اندازه گیری شده است.

باتری لیتیوم پرقدرت 2600mAh

باتری به کار رفته در کمپرسور باد شیائومی از نوع لیتیوم یون با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت است. با استفاده از درگاه تایپ سی می توانید کمپرسور باد Xiaomi Lydsto 1S را شارژ کنید. برای این کار می توانید از شارژر با توان 10 وات و جریان / ولتاژ 5V/2A استفاده کنید. شما می توانید از طریق آداپتور و برقی شهری یا پاوربانک و یا شارژر فندکی خودرو این دستگاه را شارژکنید.

اقلام همراه

در داخل بسته بندی پمپ باد شیائومی Lydsto 1S علاوه بر کمپرسور باد، 4 نازل باد، کابل شارژ تایپ سی، یک کاور برای حمل و نقل و دفترچه راهنما قرار دارد.

برندشیائومی
ابعاد100*160 میلی متر
ظرفیت2600mAh
شدت جریان ورودی5V/2A
سازگار بااتومبیل ، دوچرخه ، موتور سیکلت ، توپ و...
سایر ویژگی هاامکان تنظیم فشار باد از 4 تا 150PSI | دارای چراغ LED با امکان هشدار SOS | دقت اندازه گیری بالا | دارای 5 حالت فشار | اندازه گیری آسان و دقیق فشار هوا با خطای 0.1 بار
اقلام همراه4 نازل باد / کابل شارژ USB به تایپ سی / کاور برای حمل و نقل / دفترچه راهنما
  امتیاز کاربران به:

کمپرسور باد شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto 1S YY-CQB01

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط