جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر کابل ها   چند راهی برق   چندراهی برق موکسوم مدل MX-ST10
چندراهی برق موکسوم مدل MX-ST10
چندراهی برق موکسوم مدل MX-ST10
چندراهی برق موکسوم مدل MX-ST10
چندراهی برق موکسوم مدل MX-ST10

چندراهی برق موکسوم مدل MX-ST10

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

یک محصول بسیار کارامد از برند موکسوم با نام MX-ST10. این وسیله یک چند راهی برق، مبدل برق و همچنین یک شارژر همراه است که با توجه به سایز کوچکی که دارد قابل حمل و قابل استفاده هم در خانه و هم در سفر و مسافرت است. بار ها و بار ها به این مشکل برخوردیم که در خانه یا محل اقامتمان با مشکل پریز برق رو به رو شده ایم . چرا که لوازم الکتریکی متعددی را مانند گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، سشوار و .. کنار خود حمل میکنیم. تازه برخی از این وسایل ما هستند که نیاز به یک تبدیل 3 به 2 دارند و اگر مبدل آن را ها فراموش کنیم دیگر قابل استفاده نخواهد بود. چند راهی برق و شارژر همراه موکسوم مدل SM-ST10 همه این مشکلات را یکجا برای شما برطرف میکند. کافیست تنها یک پریز برق در محل مورد نظرتان داشته باشید و SM-ST10 را به آن متصل کنید. این وسیله به راحتی هرچه تمام تر از آن آویز میشود و شما میتوانید تا 2 عدد آداپتور خود حال چه 2 شاخه یا چه 3 شاخه به آن متصل کنید و ورودی برق ایمنی داشته باشید . 2 ویژگی بسیار مهم که موکسوم آن هارا رعایت کرده، جدای از طراحی زیبا، محافظ کودک و دکمه قطعی و وصلی برق است . میتوانید در صورت نیاز با فشردن دکمه های قرار گرفته در بالای هر پریز ورودی برق به دستگاه های خود را کنترل کنید. جهت جلوگیری از آسیب دیگر نیاز به خروج کردن آداپتور خود از پریز ها ندارید و میتوانید تنها با فشردن یک دکمه این مهم را داشته باشید. جنس بدنه چند راهی برق و شارژر همراه موکسوم مدل SM-ST10 از پلاستیک ABS و PC است و روی آن طرحی زیبا قرار دارد تا بتوانید در محیط خانه نیز ضمن حفظ زیبایی منزل از کارایی آن بهرمند شوید. دیگر ویژگی مهم موکسوم SM-ST10 پورت های USB و Type-C آن است . از این وسیله میتوایند به عنوان یک شارژر دیواری نیز در هر جا استفاده کنید. در قسمت بالا دکمه پاور ، کمی پایین تر از آن در گاه USB -Type-C مشاهده میکنید که مجهز به شارژر ایمن PD و با توان 20W است و میتوانید به صورت Fast Charge شارژ سریع گوشی همراهتان را شارژ کنید، پایین تر از آن نیز یک USB مجهز به QC کوئیک شارژ با توان خروجی 18W است . پایین تر از ان نیز دو درگاه USB دیگر با جریان 2.4A وجود دارند که جهت شارژ گوشی همراه و یا دستگاه هایی مانند هندزفری های بلوتوثی، ساعت هوشمند و .. که شدت کمتری نیاز دارند استفاده کنید.

برندموکسوم
تعداد پریزهادو عدد
توضیحات پریزدارای دو عدد پریز Global مناس برای دوشاخه و سه شاخه
طول کابل15
نوع عملکرددکمه ای
درگاه‌های ارتباطیپورت USB
تعداد پورت USBسه عدد
توضیحات درگاه‌های USBیک عدد درگاه USB به صورت QC (Quich Charge) 18W دو عدد درگاه USB به صورت 2.4A
حداکثر جریان انتقالی10A
جنس بدنهپلاستیک ABS
حداکثر توان قابل پشتیبانی2500 وات
سایر مشخصاتکوچک و قابل حمل و نقل اتصال به پریز های دیواری و سایر چند راهی های رو میزی دارای شارژر ایمن خروجی USB-Type-C به صورت PD 20W قابلیت شارژ سریع و ایمن
  امتیاز کاربران به:

چندراهی برق موکسوم مدل MX-ST10

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط