جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر کابل ها   چند راهی برق   چند راهی برق و شارژر انکر Anker 342 USB Power Strip A9182
چند راهی برق و شارژر انکر Anker 342 USB Power Strip A9182
چند راهی برق و شارژر انکر Anker 342 USB Power Strip A9182
چند راهی برق و شارژر انکر Anker 342 USB Power Strip A9182
چند راهی برق و شارژر انکر Anker 342 USB Power Strip A9182

چند راهی برق و شارژر انکر Anker 342 USB Power Strip A9182

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

مشخصات و طراحی ظاهری چندراهی برق انکر مدل Anker 342 USB Power Strip A9182

چند راهی برق انکر مدل Anker 342 USB Power Strip A9182 در ابعاد تقریبی 30 در 12 در 3 سانتی‌متر طراحی شده و وزنی برابر با 950 گرم را به خود اختصاص داده است. انکر در ساخت این محصول از طراحی فشرده استفاده کرده است تا کارایی بالایی داشته و ضمن شارژ همزمان چندین دستگاه، فضای چندانی هم اشغال نکند. همان‌طور که می‌دانید در تهیه و تولید لوازمی که مرتبط با برق هستند، رعایت کیفیت ساخت و استفاده از متریال مرغوب، اهمیت ویژه‌ای دارد. انکر نیز در ساخت این محصول به این اصل توجه کرده و در تهیه چند راهی برق و شارژر انکر مدل A9182، از متریالی استفاده کرده است که در برابر حرارت و آتش مقاوم اند. به این ترتیب بدنه این چندراهی برق، ضدشعله طراحی شده است. از آن‌جایی که این گونه لوزام برقی به صورت مداوم در معرض جریان برق و گاها دمای بالا قرار می‌گیرند، استفاده از متریال قوی، یک مزیت عالی به حساب می‌آید.

وزن این محصول نیز چندان بالا نبوده و کاربر می‌تواند به راحتی در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کند. این چند راهی برق از یک سیم (کابل) 2 متری بهره برده است تا استفاده از آن در هر نقطه از منزل آسان باشد. انکر مدعی است که می‌توان این محصول را به دیوار هم نصب کرد تا جای آن همواره ثابت باقی بماند. به این ترتیب کاربر به دلخواه خود و متناسب با استفاده روزانه خود از این چندراهی برق، می‌تواند آن را به دیوار نصب کرده یا در حالت عادی از آن استفاده کند. این چندراهی برق در بدنه خود، 8 سوکت برق AC و 2 پورت USB-A را شامل شده است. در حقیقت به کمک این چندراهی برق انکر می‌توان در مجموع 10 دستگاه را شارژ کرد. به کمک دو پورت USB-A، می‌توان گوشی یا لوازم جانبی این چنینی را به صورت بهینه شارژ کرد.

در قسمت بالایی این چندراهی برق یک کلید روشن و خاموش و چراغ LED تعبیه شده است. این امر نیز به نوبه خود به ایمنی محصول حین استفاده از خروجی‌های AC و پورت‌های USB افزوده است. سری یا پلاگ اصلی این محصول نیز سه شاخه بوده و برای استفاده در ایران به تبدیل دوشاخه نیاز دارد. این محصول در رنگ همه‌پسند سفید و ظاهری مینیمال، شیک و جمع‌وجور طراحی شده و در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

مشخصات فنی و کارکرد چند راهی برق و شارژر انکر مدل  Anker 342 USB Power Strip A9182

همان‌طور که در بخش طراحی هم به آن اشاره کردیم، این چندراهی برق و شارژر انکر، به 8 سوکت برق و 2 پورت USB مجهز شده است. به کمک پورت‌های USB می‌توانید گجت‌های هوشمند خود را بدون نیاز به آداپتور و فقط با کابل خود شارژ کنید. پورت‌های USB با شدت جریان 2.4 آمپری و توان 12 ولت می‌توانند انواع گجت‌ها نظیر گوشی موبایل، تبلت، اسپیکر، پاوربانک و ... شارژ کنند. انکر اعلام کرده است که این محصول به خوبی با دستگاه‌های برند اپل، سامسونگ، لنوو و ... سازگار است. توجه داشته باشید که این چندراهی برق، ولتاژ و جریان ورودی را متناسب با استانداردهای دیوایس در حال شارژ، تنظیم و کنترل کرده و از این رو آسیبی به باتری آن‌ها وارد نمی‌کند. 8 سوکت برق دیگر نیز به منظور تامین انرژی انواع لوازم برقی نظیر سشوار، کامپیوتر، تلویزیون، لباسشویی، همزن و... کاربرد دارند.

به لطف فناوری Power IQ این چندراهی و شارژر، سازگاری گسترده‌ای با اغلب لوازم الکترونیک داشته و می‌تواند در مدت زمان اندکی، باتری دستگاه مد نظر را به صورت ایمن، شارژ کند. در واقع به کمک این قابلیت، شدت جریان به صورت کاملا اصولی کنترل شده و به صورت حساب شده به دستگاه در حال شارژ منتقل می‌شود. این محصول، از یک تکنولوژی حفاظتی استفاده کرده است که به منظور جلوگیری از افت ولتاژ در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن انکر در این چندراهی برق، از تکنولوژی حفاظتی هفت‌گانه انحصاری شرکت انکر بهره برده است. این کار به کمک یک چیپ هوشمند انجام شده و جهت افزایش ایمنی و محافظت از دستگاه‌های در حال شارژ در برابر آسیب‌هایی نظیر آتش‌سوزی، انفجار، گرم شدن بیش از حد و ... شرایط 7 گانه‌ای را برقرار می‌کند. این شرایط ایجاد شده عبارتند از :

جلوگیری از ورود ولتاژهای بالا به دستگاه‌های در حال شارژ
کنترل شدت جریان خروجی
حفاظت از اتصال کوتاه
مقاومت استاتیک و حفاظت زمینی
حفاظت از اضافه بار دستگاه
کنترل بیش از حد دما
جلوگیری از آتش‌سوزی

این محصول از یک تکنولوژی حفاظتی دیگر نیز به منظور کنترل دمای دستگاه بهره برده است. عملکرد این فناوری به این صورت است که یک سنسور مخصوص تنظیم حرارت دینامیکی در داخل بدنه آن تعبیه شده و این سنسور به صورت 24 ساعته به دمای آن نظارت می‌کند. این فناوری حدود 3 میلیون مرتبه در روز به دمای دستگاه توجه کرده و اجازه نمی‌دهد که دمای آن بالا رفته و سبب آسیب به دستگاه‌های در حال شارژ شود. این محصول از این طریق از دستگاه‌های متصل به خود و همچنین سلامت خود مراقبت می‌کند. از آن‌جایی که این چند راهی برق انکر علاوه بر شارژ همزمان چندین دستگاه، به سلامت و ایمنی آن‌ها اهمیت می‌دهد، یک وسیله تمام‌عیار به شمار می‌رود.

 

برندانکر
  امتیاز کاربران به:

چند راهی برق و شارژر انکر Anker 342 USB Power Strip A9182

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط