۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   پاوربانک   سایر پاوربانک ها   پاوربانک 20000 فست شارژ جویروم Joyroom JR-PBC07 توان 30 وات با دو کابل متصل
پاوربانک 20000 فست شارژ جویروم Joyroom JR-PBC07 توان 30 وات با دو کابل متصل
پاوربانک 20000 فست شارژ جویروم Joyroom JR-PBC07 توان 30 وات با دو کابل متصل
پاوربانک 20000 فست شارژ جویروم Joyroom JR-PBC07 توان 30 وات با دو کابل متصل

پاوربانک 20000 فست شارژ جویروم Joyroom JR-PBC07 توان 30 وات با دو کابل متصل

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک 20000 فست شارژ جویروم Joyroom JR-PBC07 توان 30 وات
همراه داشتن پاوربانک امروزه به امری واجب تبدیل شده است اگر بخواهید با گوشی خود مدت زمان زیادی کار کنید.اگر شما قصد خرید یک پاوربانک را دارید حتما باید از قبل نیاز خود را شناسایی کرده باشید تا در انتخاب آن به مشکل بر نخورید. پاوربانک جویروم JR-PBC07 با پورت‌های مختلفی که دارد، امکانات خوبی را برای کاربران فراهم کرده که در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت.

مشخصات پاوربانک Joyroom JR-PBC07
پاوربانک جویروم JR-PBC07 از جنس پلاستیک ABS و پلاستیک ضد حریق PC ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و شرایط مختلف را دارد. این پاوربانک دارای ابعاد 121×70×35 میلی متر بوده و وزنی حدود 363 گرم دارد. بر روی پاوربانک Joyroom JR-PBC07 یک نمایشگر LED تعبیه شده که به شما میزان شارژ را به درصد را نشان می دهد.
دارای یک پورت USB خروجی و یک پورت تایپ سی مشترک و همچنین یک کابل تایپ سی و یک کابل لایتنینگ که به بدنه متصل هستند.

قابل ذکر است درگاه تایپ سی (Type C) درگاه مشترک بوده که هم قابلیت ورودی داشته و هم قابلیت خروجی دارد. به این معنی که می توانید پاوربانک را از طریق درگاه تایپ سی شارژ کرد و یا از درگاه تایپ سی برای شارژ دستگاه های خود استفاده کنید.
در قسمت کناری این پاور بانک نیز دکمه‌ی پاور برای روشن خاموش کردن دستگاه تعبیه شده است.
ظرفیت اسمی این پاوربانک، معادل 20000mAh است؛ ولی باید توجه داشته باشید که متناسب با ولتاژ گوشی شما این ظرفیت تغییر خواهد کرد.

پورت‌های ورودی و خروجی و توان آن‌ها
می توانید به صورت تکی و یا همزمان ازدرگاه های ذکر شده و کابل های متصل استفاده کنید و به طور همزمان 4 دستگاه را با پاوربانک جویروم JR-PBC07 شارژ کنید.

توان کلی پاوربانک جویروم 30 وات می باشد. قابل ذکر است برای استفاده از این توان ها باید دستگاه شما از این توان پشتیبانی کند. توجه داشته باشید که اگر چند دستگاه را همزمان به این پاوربانک متصل کنید، شدت خروجی‌های اشاره شده، میان آن‌ها تقسیم خواهد شد.

حداکثر شدت جریان خروجی درگاه USB برابر با 2.25 آمپر در ولتاژ 10 ولت با توان خروجی 22.5 وات
پورت تایپ سی دارای حداکثر جریان خروجی برابر با 1.5 آمپر در ولتاژ 20 ولت و توان خروجی معادل با 30 وات

قابلیت ها
پاوربانک جویروم JR-PBC07 دارای استانداردهای ایمنی و سلامت CE و FCC و ROHS می باشد .با استفاده از مواد ضد حریق و مدار هوشمند داخلی، باعث شده در برابر شارژ بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه ،حرارت بیش ازحد و خالی شدن شارژ از دستگاه شما محافظت کند.

شما با استفاده از پاوربانک جویروم می توانید گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، هدفون و ... را شارژ کنید.
این پاوربانک از قابلیت شارژ سریع QC3.0 و شارژ هوشمند PD پشتیبانی می کند.
پاوربانک Joyroom JR-PBC07 دارای تاییدیه ی حمل در هواپیما نیز می باشد.

اقلام همراه
در بسته بندی پاوربانک Joyroom JR-PBC07 علاوه بر خود پاوربانک، یک کابل Type C و یک بگ پارچه ای همچنین دفترچه راهنما وجود دارند.

ظرفیت واقعی پاور بانک

باید توجه داشته باشید که ظرفیتی که از پاوربانک دریافت می‌کنید دقیقا همان ظرفیتی که روی آن درج شده نخواهد بود. ظرفیت نوشته شده روی پاوربانک ظرفیت اسمی نام دارد. ظرفیت اسمی پاوربانک‌ها با ولتاژ 3.7 ولت محاسبه می‌شود اما ظرفیتی که شما دریافت می‌کنید با ولتاژ مناسب دستگاهی‌ است که آن را با پاوربانک شارژ می‌کنید. عواملی چون هدر رفت ظرفیت طی فرآیند تبدیل ولتاژ، استفاده از کابل نامناسب، استفاده از گوشی در حین شارژ توسط پاوربانک، باز بودن برنامه‌های زیاد در پس زمینه گوشی و ... می‌توانند در از دست رفتن ظرفیت پاوربانک تاثیر گذار باشند.

ابعاد121×70×35 میلی متر
وزن363 گرم
توان خروجی کلی30 وات
تعداد درگاه خروجی2 عدد
سایر ویژگی هادو کابل متصل|دارای نمایشگر LED | جلوگیری از شارژ بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه ،حرارت بیش ازحد و خالی شدن شارژ
  امتیاز کاربران به:

پاوربانک 20000 فست شارژ جویروم Joyroom JR-PBC07 توان 30 وات با دو کابل متصل

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط