جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S23   گلکسی S23 الترا   قاب اسپیگن گلکسی اس 23 الترا Spigen Liquid Air Case Samsung Galaxy S23 Ultra

قاب اسپیگن گلکسی اس 23 الترا Spigen Liquid Air Case Samsung Galaxy S23 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۸۹۰,۰۰۰ تومان

قاب اسپیگن مدل Liquid Air برای Samsung Galaxy S23 Ultra

اگر برای محافظت از گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ الترا خود به دنبال یک قاب محافظ سبک، زیبا و خوش دست هستید که به خوبی از گوشی شما محافظت نماید و از در دست گرفتن آن لذت ببرید، قاب اسپیگن گلکسی (Spigen Liquid Air Case Samsung Galaxy S23 Ultra) یکی از بهترین انتخاب ها می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

طراحی و ساخت قاب Liquid Air اسپیگن

Liquid Air یکی از خوش دست ترین قاب های برند اسپیگن می باشد . این قاب که از TPU نرم و اسفنجی ساخته شده است . بخوبی از گوشی شما در برابر ضربه و سقوط از ارتفادع محافظت می کند و  این در حالی است که بسیار سبک و باریک می باشد . در طراحی این قاب برای GALAXY S23 ULTRA توجه ویژه ای به قسمت پنل دوربین شده است . به این ترتیب که لبه های قاب پشتی تا کناره های لنز ها ادامه پیدا کرده و آنها را بصورت ایمنی در بر گرفته است .

قاب اسپیگن مدل Liquid Air برای Galaxy S23 Ultra بسیار سبک و باریک طراحی شده است و به علت پترن ویژه ای که دارد در دست نمی لغزد و سر نمی خورد؛ همچنین اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند.

یکی دیگر از موضوعات مهم در خصوص قاب و کاورهای اورجینال اسپیگن طراحی پترن داخلی کیس می باشد که به خوبی حرارت ایجاد شده توسط گوشی را به بیرون انتقال می دهد و مانع از ایجاد حرارت زیاد داخل کیس و آسیب به باتری گوشی می گردد.

تکنولوژی ایرکوشن و استاندارد نظامی

در گوشه های قاب که بیشترین احتمال برخورد با زمین و سطوح در اثر سقوط را وجود دارد، اسپیگن از تکنولوژی ایرکوشن (ایربگ) استفاده نموده است و به لطفا داشتن این تکنولوژی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد نظامی Military Grade شده است.

محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش در برابر خط و خش

لبه های برجسته در اطراف لنز دوربین و صفحه نمایش از ایجاد خط و خش در زمان قرار گیری گوشی بر روی سطوح جلوگیری نموده و البته به همین علت هم با گلس های متفرقه و فوق کاور ممکن از هماهنگ نباشد، برای استفاده از گلس و محافظ صفحه نمایش از برند های معتبر که اصطلاحا Case Friendly (کیس فرندلی) می باشند استفاده نمایید.

سازگار با شارژهای وایرلس و قابلیت شارژ معکوس

این قاب محدودیتی برای استفاده از شارژ وایرلس ایجاد نمی کند و به خوبی قابل شارژ می باشد. در حالی که دسترسی به پورت ها آزاد می باشد پوشش روی دکمه ها و عملکردها به دقیق ترین شکل ممکن طراحی شده است. همچنین برای استفاده از قابلیت شارژ معکوس اس ۲۳ الترا لازم نیست قاب را گوشی جدا شود.
 

برنداسپیگن
مناسب برایSamsung Galaxy S23 Ultra
سایر ویژگی هاپشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, سبک و باریک, عدم تغییر رنگ و زرد شدن, لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین, مقاوم در برابر خط و خش, مقاوم در برابر ضربه
گارانتیگارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

قاب اسپیگن گلکسی اس 23 الترا Spigen Liquid Air Case Samsung Galaxy S23 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط