جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل واچ   بند اپل واچ   بند اپل واچ یونیک مدل Revix World Edition برای اپل واچ Apple Watch Strap 49/45/44/42mm

بند اپل واچ یونیک مدل Revix World Edition برای اپل واچ Apple Watch Strap 49/45/44/42mm

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۸۹۰,۰۰۰ تومان

بند اپل واچ یونیک مدل Revix World Edition برای اپل واچ Apple Watch Strap 49/45/44/42mm

اگر شما هم جز طرفداران بند های مگنتی یونیک سری REVIX  باشید. حتما کالکشن متنوعی از آنها را تا کنون تهیه کرده اید . حالا به تعداد محدودی بند REVIX سری World Edition  در فروشگاه اینترنتی اسپیگن ایران موجود شده است . که می توایند  از آنها برای ساعت هوشمند اپل خود با سایز ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹ میلیمتری استفاده کنید

بند اپل واچ یونیک مدل Revix World Edition برای اپل واچ Apple Watch Strap 49/45/44/42mm با طراحی پرچم کشور های حاضر در جام جهانی فوتبال  طراحی شده است . البته نه تمام تیم ها ، یک طرف بند از طراحی بر اساس رنگ بندی پرچم کشور و طرف دیگر آن تک رنگ و ساده است.

همانند تمام سری های قبلی بند REVIX  از دو طرف این بند هم  می توانید استفاده کنید . ویژگی خاصی که آن را از مدل ها و برند های دیگر متمایز می کند.

اگر شما هم از علاقمندان فوتبال و یا تیم های معروف و تزاز اول جهان همانند برزیل، اسپانیا ، فرانسه، آلمان و آرژانتین هستید . فرصت خرید این بند های دوست داشتنی را از دست ندهید.

یک محصول با کیفیت ، خاص و فوق العاده شیک که برای تمامی مدل های اپل واچ از سری یک تا ۸ و در سایز های ۴۲-۴۴-۴۵-۴۹ میلیمتری مناسب می باشد.

این بند از سلیکون با کیفیت ساخت بالا ساخته شده است و در داخل آن ۷ مگنت قوی استفاده شده که بخوبی بند را بر روی دست شما ثابت نگه می دارد.

 

برندیونیک
سایز38mm, 40mm, 41mm
سازگار باApple Watch 42/44/45mm, Apple Watch 49mm, apple watch 7/8 45 mm
  امتیاز کاربران به:

بند اپل واچ یونیک مدل Revix World Edition برای اپل واچ Apple Watch Strap 49/45/44/42mm

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط