جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر بی سیم   استند و شارژر وایرلس 3 کاره مگ سیف بلکین Belkin Boost Charge Pro توان 15 وات مدل مدل WIZ009

استند و شارژر وایرلس 3 کاره مگ سیف بلکین Belkin Boost Charge Pro توان 15 وات مدل مدل WIZ009

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان

استند و شارژر وایرلس مگ سیف بلکین Belkin Boost charge pro 3in1 Wireless Charger Magnetic 15W

اگر میخواهید آیفون، اپل واچ و ایرپاد خود را به صورت وایرلس شارژ کنید، شارژر وایرلس Belkin Boost charge pro انتخاب مناسبی است. شارژر بلکین دارای شارژر مگ سیف برای آیفون 12 به بعد، محلی برای قرارگیری شارژر اپل واچ و پد شارژ برای شارژ ایرپاد2 به بعد است. همچنین می تواند جدید ترین اپل واچ سری 7 را از 0 تا 80 درصد حدود 45 دقیقه شارژ کند.

ویژگی های ظاهری

شارژر وایرلس Belkin Boost charge pro به صورت 3 در 1 و مناسب دستگاه های اپل مثل آیفون 12 به بعد که از شارژر وایرلس پشتیبانی می کنند، ساخته شده است.

استند شارژ بلکین Boost charge pro یک پد مگ سیف مخصوص آیفون 12 به بعد، محلی برای شارژر اپل واچ و یک پد شارژ وایرلس برای دستگاهی مثل ایرپاد یا گوشی دیگر دارد.

در قسمت مگ سیف، 16 آهنربای بزرگ دقیقا سازگار با ماژول مگ سیف آیفون قرار دارد که شارژ گوشی را ایمن کرده است. در این صورت شما نگران افتادن گوشی خود نخواهید بود و فرآیند شارژ سریع انجام خواهد شد. شارژر مگ سیف قابلیت تنظیم زاویه تا 15 درجه را دارد.

مشخصات استند شارژ Belkin Boost charge pro

استند شارژ بلکین Boost charge pro دارای ورودی 15v=2.67A HSJ. یعنی برای استفاده از آن باید از آداپتور با خروجی 15تا 250 وات استفاده کنید. حداکثر توان خروجی استند شارژ بلکین Boost charge pro برابر 15 وات است اما در صورتی که از پد مگ سیف و پد شارژ روی پایه به صورت همزمان استفاده کنید توان هر کدام 15،5 ،5 وات خواهد شد.

شما می توانید به صورت همزمان 3 دستگاه را از طریق شارژر وایرلس Belkin Boost charge pro به صورت بی سیم شارژ کنید.
قسمت شارژ اپل واچ استند شارژ بلکین Boost charge pro مناسب انواع اپل واچ ها می باشد. توجه داشته باشید که این دستگاه شارژر اپل واچ ندارد و برای این منظور باید شارژر اپل واچ خود را داخل استند مخصوص آن قرار دهید.

برندبلکین
نوع کابلتایپ سی
توان خروجی کلی15 وات
شدت جریان خروجیSingle Coil Output: 15W Max | Double Coil Output: 15W+5W+5W Max
نوع درگاه خروجیپد شارژ وایرلس
سایر مشخصاتپد مگ سیف با 16 آهنربا منطبق با آیفون 12 به بعد | امکان تنظیم زاویه گوشی
اقلام همراهکابل Type C
  امتیاز کاربران به:

استند و شارژر وایرلس 3 کاره مگ سیف بلکین Belkin Boost Charge Pro توان 15 وات مدل مدل WIZ009

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط