جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل واچ   بند اپل واچ   بند اپل واچ جیتک G-Tech Magnetic D-Buckle Sport Band apple Watch 44/45/49 mm

بند اپل واچ جیتک G-Tech Magnetic D-Buckle Sport Band apple Watch 44/45/49 mm

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۷۹۰,۰۰۰ تومان

بند اپل واچ جیتک G-Tech Magnetic D-Buckle Sport Band apple Watch 44/45/49 mm
 
Magnetic D-Buckle Sport Band یکی از جدیدترین طراحی های بند می باشد که توسط شرکت سامسونگ همراه با گلکسی واچ پرو ۵ عرضه شد. این بند سیلیکونی زیبا و کار آمد با طراحی خاصی که داشت به سرعت نظر همه را به خود جلب نمود . به شکلی که بسیاری از دارندگان اپل واچ هم درخواست استفاده از بندی مشابه آن را برای ساعت های خود داشتند.

شرکت جیتک که در زمینه تولید و عرضه مدلهای متنوع بند واچ پیشرو می باشد. بند اپل واچ جیتک G-Tech Magnetic D-Buckle Sport Band apple Watch 44/45/49 mm را معرفی نموده است . این بند با داشتن اتصال مخصوص اپل واچ مناسب برای تمامی سری ها با سایز های ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹ میلیمتری مباشد.

از سیلیکون پرمیوم با کیفیت درجه A+ ساخته شده است . بخوبی با مکانیزم قفل مگنتی بر روی دست قرار میگیرد و  محکم می شود . قابلیت تنظیم طول بند برای استفاده همه آقایان و خانم ها را دارد . و در رنگ بندی متنوعی برای استفاده در تمامی موقعیت ها و هر سلیقه ای عرضه شده است.

شما هم حتما از این بند زیبا استفاده نمایید و از طراحی خاص و حس جدیدی که به ساعت شما می بخشد لذت ببرید.

برندجیتک
مناسب برایApple Watch 42/44/45mm, Apple Watch 49mm, apple watch 7/8 45 mm
جنسسیلیکون
  امتیاز کاربران به:

بند اپل واچ جیتک G-Tech Magnetic D-Buckle Sport Band apple Watch 44/45/49 mm

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط