جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری زد   گلکسی زد فولد 4   قاب اسپیگن گلکسی زد فولد Spigen Tough Armor Case Galaxy Z Fold4

قاب اسپیگن گلکسی زد فولد Spigen Tough Armor Case Galaxy Z Fold4

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
قاب اسپیگن مدل Tough Armor
مناسب برای Samsung Galaxy Z Fold4
لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش
استفاده از فناوری های XDR و Air Cushion در ساخت قاب
عدم ایجاد محدودیت در استفاده از کلیدها و پورت ها
پیشتیبانی از شارژ وایرلس و تکنولوژی شارژ معکوس
محافظت کامل مطابق با استاندارد های نظامی
دارای لولا با طراحی ویژه برای این مدل گوشی
دارای لایه زرد رنگ جاذب ضربه در داخل قاب
ظریف و باریک با محافظت کامل
محصول کره جنوبی



قاب اسپیگن گلکسی زد فولد Spigen Tough Armor Case Galaxy Z Fold4
خانواده Tough Armor (تاف آرمور) از معروف ترین و پرطرفدارترین مدل های قاب برند اسپیگن می باشد که همواره توانسته با طراحی دقیق و بی نقص خود و محافظت کاملی که در عین زیبایی از گوشی با ارزش شما به همراه دارد، نظر هر کاربری را به خود جلب نماید و عموم استفاده کنندگان این قاب عنوان نموده اند که عمر مفید آن بیشتر از گوشی آن ها بوده است و حتی در زمان فروش گوشی به عنوان یک آپشن ارزش افزوده در قیمت آن محاسبه کرده اند. “قاب اسپیگن گلکسی زد فولد Spigen Tough Armor Case Galaxy Z Fold4” نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با طراحی محکم و قدرتمند خود به خوبی از Galaxy Z Fold4 محافظت خواهد کرد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.


گوشی های خانواده Galaxy Z Fold به علت طراحی متفاوت و داشتن صفحه نمایش های دو گانه و تاشو و همچنین داشتن لولا در ساختار خود، بسیار متفاوت از سایر مدل های گوشی می باشند؛ در حالی که به شدت نیازمند محافظت بیشتری هستند. به همین علت این شکل از طراحی گلکسی زد فولد ۴ از پیچیدگی های بیشتری برای طراحی و ساخت قاب و کیس محافظ برخودار است. این موضوع موجب شده بسیاری از شرکت هایی که حتی در بازار مشهور و پرطرفدار هستند هم توانایی فنی و تکنولوژی لازم را برای تولید قاب مناسب این گوشی را نداشته باشند و اصلا برای آن مدلی به بازار ارائه ننمایند.

اما اسپیگن با پشتنوانه تکنولوژی بالای ساخت و طراحی و داشتن قرار داد رسمی تولید اکسسوری و لوازم جانبی برای گوشی های سامسونگ که با درج لوگوی مخصوص بر روی جعبه محصولات آن نیز مشخص می باشد. بالاترین سطح ایمنی و محافظت از گوشی Galaxy Z Fold4 را به عمل آورده است.





معرفی Tough Armor
همانطور که اشاره شد بسیاری از طراحان قاب های حرفه ای و استاندارد از طراحی یک قاب محافظ برای زد فولد ۳ ناتوان هستند اما اسپيگن به عنوان پارتنر رسمی محصولات سامسونگ همزمان با معرفی اين گوشی، قاب “Tough Armor” را معرفی نمود که نشان دهنده توانایی بالا و مهندسی فوق العاده دقیق این شرکت در طراحی محصولات خود است.


طراحی و مشخصات Tough Armor
قاب اسپیگن مدل Tough Armor مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Fold 3 طراحی شده است تا از این گوشی ارزشمند به بهترین شکل ممکن محافظت کند. این قاب زیبا، محکم و مقاوم در کنار وزن کم و ضخامت کمی که دارد از زد فولد ۳ مطابق با استاندارد های نظامی محافظت می کند. کیفیت ساخت بالا، همانطور که از این برند خوشنام کره ای انتظار داریم مکمل زیبایی و حافظ ایمنی گوشی شما خواهد بود. توجه به جزئیات در ساخت و برش های دقیق و بی نقص در کنار حس خوبی که از در دست گرفتن آن به شما منتقل می شود مواردی است که نمی توان از آن چشم پوشی نمود.



عدم ایجاد محدودیت
همانطور که در تصاویر مشهود است قاب محافظ Tough Armor به هیچ عنوان محدودیتی در دسترسی به پورت ها، کلیدها و از همه مهم تر صفحه نمایش دوگانه گوشی ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه کاملا از آن ها محافظت می کند.


محافظت از Galaxy Z Fold 4 به کمک فناوری Air Cushion
گوشه های قاب با استفاده از تکنولوژی Air Cushion (کپسول های هوای فشرده) محافظت می گردد تا در صورت سقوط احتمالی گوشی و ضربه به آن این کپسول ها ماتع از انتقال ضرب به گوشی شوند. استفاده از این فناوری ها در ساخت قاب موجب شده تا استاندارد محافظت Tough Armor مطابق با استانداردهای نظامی باشد.


محافظت کامل از گوشی، لنز دوربین و صفحه نمایش در برابر خط و خش
“قاب اسپیگن گلکسی زد فولد Spigen Tough Armor Case Galaxy Z Fold 4” به صورت ۳۶۰ درجه کاملا گوشی را در برگرفته و از آن در تمام زوایا و وجوانب محافظت می کند. لبه های برجسته در اطراف لنز دوربین و صفحه نمایش از ایجاد خط و خش در زمان قرار گیری گوشی بر روی سطوح جلوگیری می کند.



سازگار با شارژر وایرلس
قاب تاف آرمور برای گلکسی Z Fold4 هیچگونه محدودیتی برای شارژ وایرلس گوشی و همچنین تکنولوژی شارژ معکوس ایجاد نخواهد کرد. بنابراین نیازی نیست برای شارژ گوشی به صورت وایرلس و یا شارژ سایر گجت های همراه به کمک فناوری شارژ معکوس قاب را از گوشی جدا کنید.
برنداسپیگن
مدلTough Armor
  امتیاز کاربران به:

قاب اسپیگن گلکسی زد فولد Spigen Tough Armor Case Galaxy Z Fold4

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط