هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   کابل و مبدل   کابل لایتنینگ اپل   کابل USB-A به لایتنینگ انرژیا سری NYLOFLEX با استاندارد C89 طول 300cm
کابل USB-A به لایتنینگ انرژیا سری NYLOFLEX با استاندارد C89 طول 300cm
کابل USB-A به لایتنینگ انرژیا سری NYLOFLEX با استاندارد C89 طول 300cm
کابل USB-A به لایتنینگ انرژیا سری NYLOFLEX با استاندارد C89 طول 300cm
کابل USB-A به لایتنینگ انرژیا سری NYLOFLEX با استاندارد C89 طول 300cm

کابل USB-A به لایتنینگ انرژیا سری NYLOFLEX با استاندارد C89 طول 300cm

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

کابل USB-A به لایتنینگ انرژیا سری NYLOFLEX با استاندارد C89 طول ۳۰۰cm

با افزایش توان شارژر های سریع گزارشات متعددی از آتش سوزی و عدم توان شارژ سریع مطابق با توان گوشی های اپل و گرم شدن بیش از حد گوشی و شارژر ها منتشر شد . اپل اعلام کرد کابلهای قبلی که بر اساس استاندارد سال ۲۰۱۲ توسط شرکت ها تولید می شوند پاسخ نیست و چیپست های جدید با استاندارد C89 را برای کابل تبدیل USB-A به لایتنینگ معرفی نمود که نیازمند سطح بالاتری از کیفیت در ساخت کابلها برای انتقال شارژ با توان بالاتر و تولید گرمای کمتر و ایمنی بالاتر می باشد . این موضوع شرکت های تولید کننده کابل را با چالش بزرگی مواجه نموده است که بسیاری از آنها نتوانسته اند محصولات خود را با این استاندارد های جدید مطابقت دهند.

برند انرجیا که یکی از شرکت های پیشرو در عرضه تکنولوژی های جدید می باشد این بار نیز گوی سبقت را از رقبا گرفته و محصولات جدید خود را مطابق با استاندارد های جدید اپل بروز رسانی نموده است . کابل های جدید انرژیا سری NYLOFLEX با توان ۳ آمپر برای شارژ سریع محصولات آیفون از استاندارد جدید مطابقت می نماید و دارای چیپست جدید C89 می باشد . این کابل توان ۵۰ کیلو گرم کشش و ۵۰ هزار بار خمش را دارد که آن را ۵ برابر مقاومتر از کابل های عادی نموده است . اما اشکال اصلی که برای کابل های لایتنیگ ایجاد می شد مربوط به کانکتور آن می باشد که در محل اتصال به گوشی دچار سایش شده روکش محافظ شده و با اکسید شدن لایه مسی کابل قطع وصل و بعد از مدتی از کار می افتاد . انرژیا برای افزایش مقاومت کابل های خود روکش رودیوم را با مقاومت ۴ برابری جایگزین روکش های قبلی از جنس طلا که مقاومت ۲ برابری نسبت به کابل های معمولی داشت نموده است .پوشش کابل با یک لایه نایلون بافته شده بسیار مقاوم و بدون گره می باشد که بر روی یک لایه فویل آلومینیومی برای پیشگیری از نویز قرار گرفته است در زیر این لایه یک پوشش مقاوم PVC قرار دارد که رشته های کابل بافته شده با مس خالص و روکش قلع را پوشش می دهد . به این ترتیب با یک کابل همه چیز تمام روبرو هستید که از بالاترین استاندارد های روز و حتی بیشتر از آن برخوردار است و برای شارژ سریع و انتقال دیتای به تمامی محصولات اپل که از درگاه لایتنینگ استفاده می کنند کاملا کار آمد خواهد بود.

زمانی که فاصله شما از پریز برق زیاد است و یا لازم است از گوشی حود در فاصله زیادی نسبت به پریز برق استفاده نمایید و یا فضای بیشتری برای تحرک در هنگام شارژر گوشی داشته باشید هیچ چیز بهتر از یک کابل با طول ۳ متر نیست .کابل USB-A به لایتنینگ انرژیا سری NYLOFLEX با استاندارد C89 با طول ۳۲۰ سانتی متری و گارانتی معتبر ۱۲ ماهه شرکت تجارت پاسارگاد انتخابی مناسب و بدون جایگزین می باشد که حتما از آن راضی خواهید بود.

برندانرژیا
نوع رابطUSB-A به لایتنینگ
طول300cm
سایر مشخصاتنسل جدید کابل های لایتنینگ پشتیبانی از فست شارژ مناسب گوشی های آیفون طول 300 سانتی متری دارای استاندارد جدید اپل C89 مقاومت بالا در برابر تغییر ولتاژ و حرارت دارای روکش مقاوم رودیوم 4 برابر مقاومتر از طلا کابل بافته شده از الیاف نایلونی در هم تنیده شده 3 آمپر توان انتقال انرژی
  امتیاز کاربران به:

کابل USB-A به لایتنینگ انرژیا سری NYLOFLEX با استاندارد C89 طول 300cm

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط