هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 14   آیفون 14 پرو مکس   قاب آیفون 14 پرو مکس   قاب اسپیگن آیفون 14 پرو مکس Spigen Rugged Armor MagFit iPhone 14 Pro Max

قاب اسپیگن آیفون 14 پرو مکس Spigen Rugged Armor MagFit iPhone 14 Pro Max

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قاب اسپیگن آیفون ۱۴ پرو مکس Spigen Rugged Armor MagFit iPhone 14 Pro Max

Rugged Armor یکی از مدل های کلاسیک و بسیار پرطرفدار برند اسپیگن می باشد. این بار اسپیگن در یک باز طراحی و بروز رسانی این مدل با نام قاب اسپیگن آیفون ۱۴ پرو مکس Spigen Rugged Armor MagFit iPhone 14 Pro Max عرضه نموده است .

Rugged Armor MagFit  یک کاور محافظ فوق العاده باریک و سبک است . بخاطر طرحی که دارد در دست سر نمی خورد و اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند . لبه های برجسته در اطراف لنز دوربین و صفحه نمایش از ایجاد خط و خش بر روی آن پیشگیری می کند .

در گوشه های کیس از تکنولوژی انحصاری برند اسپیگن یعنی ایرکوشن استفاده شده است که مانند ایربگ فشار ضربه را حذب نموده و از گوشی محافظت می کند . در لایه داخلی و در نقاظ حساس از یک لایه اسفنجی مخصوص استفاده شده که فشار ضربه را در خود نگه می دارد و به طرف دیگر منتقل نمی کند . پیش از این این قابلیت در سری tough armor  وجود داشت که به این مدل نیز منتقل شده است .

Rugged Armor MagFit  همانظور که از نام اش پیداست دارای رینگ مگنتی می باشد . این رینگ استاندارد N52 در لایه داخلی قاب قرار گرفته است . در حالی که شما در پشت کیس رینگ را مشاهده نمی کنید . می توانید از قابلیت های مگنتی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس خود لذت ببرید و در کنار این قاب از اکسسوری های مگسیف موجود در فروشگاه شیناتو اسنفاده نمایید .

برنداسپیگن
مناسب برایApple iphone 14 Pro Max
سایر ویژگی هاباریک، خوش فرم و سبک وزن جذب شوک ارتجاعی و طراحی فیبر کربن Extreme Protection Tech جذب ضربه و حداکثر محافظت را فراهم می کند طراحی شده برای بهینه سازی سازگاری MagSafe سازگار با آیفون 14 پرو مکس لبه های برجسته در اطراف لنز دوربین و صفحه نمایش
  امتیاز کاربران به:

قاب اسپیگن آیفون 14 پرو مکس Spigen Rugged Armor MagFit iPhone 14 Pro Max

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط