هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 12   آیفون 12 پرو مکس   گلس آیفون 12 پرو مکس   گلس مات تمام صفحه تمام چسب نیلکین آیفون Apple iPhone 12 Pro Max Nillkin Fog Mirror Matte Glass

گلس مات تمام صفحه تمام چسب نیلکین آیفون Apple iPhone 12 Pro Max Nillkin Fog Mirror Matte Glass

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۷۹۰,۰۰۰ تومان
ضد اثر انگشت، ضد چربی، ضد خط و خش، ضد انعکاس نور
سختی 9H و ضخامت 0.33 میلی متر
حالت مات و غیر براق

گلس مات نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max Nillkin Fog Mirror Glass
کمپانی نیلکین دارای مجموعه‌ای گسترده از محافظ صفحه و گلس گوشی است که هر کدام کاربرد و ویژگی‌های مشخصی دارند. محافظ صفحه نمایش مات Apple iPhone 12 Pro Max Nillkin Fog Mirror یکی از گلس‌های این مجموعه است که از نوعی شیشه ژاپنی ساخته می‌شود. این شیشه ها AGC نام دارند و مقاومت بالایی در برابر ضربه های احتمالی از خود نشان می‌دهند. ویژگی مهم و کلیدی این گلس حالت مات آن است که از ماندن لکه روی نمایشگر جلوگیری می‌کند.

با کیفیت بالا بازی کنید
مات بودن صفحه و در عین حال طراحی به خصوص گلس Fog Mirror نیلکین آن را به گلسی با قابلیت Anti-Glare و یا همان ضد درخشندگی تبدیل کرده است. این ویژگی باعث می شود زمانی که نور زیادی به نمایشگر می تابد، دیدن محتوای صفحه غیر ممکن نباشد.
مات بودن گلس با حفظ رنگ اصلی تصاویر، از ماندن لک اثر انگشت و چربی روی نمایشگر جلوگیری می‌کند و برای گیمرها بسیار مناسب است. به علاوه حتما پیش آمده که هنگام بازی چرب بودن صفحه باعث شود نتوانید به موقع عکس العمل نشان دهید. این گلس چنین مشکلاتی را حل خواهد کردو تجربه بازی با کیفیت تری را به شما خواهد داد.

جلوگیری از ورود گرد و خاک
اگر یادتان باشد گلس های قدیمی پس از مدتی در لبه ها خاک می‌گرفتند و گرد و غبار به زیر گلس راه می‌یافت. برای حل این مشکل گلس گوشی اپل ایفون 12 پرو مکس Nillkin Matte Fog Mirror تمام صفحه طراحی شده و لبه‌های 2.5D دارد. این انحنا از ایجاد فاصله بین گلس و نمایشگر ممانعت به عمل می‌آورد و از آلوده شدن صفحه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این برای اینکه هدست صدای روی نمایشگر در اثر خاک خراب نشود یک پوشش مخصوص برای آن روی گلس در نظر گرفته شده که با حفظ کیفیت صدا طول عمر آن را نیز بیشتر می‌کند.

مقاوم در برابر آب و ضربه
گلس نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max از پوشش 9H بهره برده است که به خوبی از صفحه نمایش در برابر خط و خش افتادن و خرد شدن جلوگیری می کند و به همین دلیل می توانید با خیالی راحت تلفن همراه را در جیب شلوار، کیف و... قرار دهید و نگران خراشیده شدن صفحه نمایش گوشی به وسیله دسته کلید و وسایل تیزی از این قبیل بر روی آن نباشید.

ضخامت کم
در ساخت این گلس نکات مختلف دیگری نیز در نظر گرفته شده است که در ظاهر هم می توان آن ها را دریافت. برای مثال می توان به ضخامت بسیار کم این محافظ که برابر است با 0.33 میلی متر اشاره کرد. گفتنی است که این گلس با استفاده از فناوری CNC برش داده شده است تا خیلی دقیق بر روی گوشی قرار بگیرد و مغایرتی با ابعاد و اندازه نمایشگر نداشته باشد.
برندنیلکین
مدلFog Mirror Matte Glass
  امتیاز کاربران به:

گلس مات تمام صفحه تمام چسب نیلکین آیفون Apple iPhone 12 Pro Max Nillkin Fog Mirror Matte Glass

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط