هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   پاور بانک   پاور بانک بی سیم   پاوربانک وایرلس مگسیف 10000 میلی آمپر ساعت برند انرژیا مدل Energea MagPac Mini Power Bank 10000mah

پاوربانک وایرلس مگسیف 10000 میلی آمپر ساعت برند انرژیا مدل Energea MagPac Mini Power Bank 10000mah

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
تکنولوژی Pass Through Charging
از ویژگی های مهم پاوربانک مگسیف MagPac Mini انرژیا با ظرفیت 10000 قابلیت شارژ همزمان پاوربانک و گوشی می باشد. این پاوربانک به کمک تکنولوژی Pass Through Charging می تواند همزمان علاوه بر اینکه شارژ دریافت می کند، گوشی را نیز به صورت وایرلس شارژدهی کند. سیستم داخلی ایمن پاوربانک نیز موجب می شود تا از شارژ اضافه گوشی جلوگیری شود.پاوربانک انرژیا مدل MagPac Mini
ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی
تکنولوژی Pass Through Charging برای شارژ همزمان گوشی و پاوربانک
سازگار با انواع گوشی ها و تبلت های هوشمند
دارای یک پورت ورودی/خروجی USB-C
قابلیت شارژ گوشی به صورت وایرلس
ابعاد و وزن کمتر نسبت به نسل قبلی
تکتولوژی شارژ سریع پاور دلیوری
قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه
سازگار با اپل مگسیف
سبک وزن و کوچک
همراه با گارانتی 6 ماهه شرکت تجارت پاسارگاد
همراه با یک عدد رینگ اضافه برای اتصال گوشی های اندرویدی و استفاده با قاب های بدون مگسیف به ارزش 300 هزار تومان


پاوربانک وایرلس مگسیف MagPac Mini انرژیا با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
کمپانی انرژیا یک شرکت موفق و ممتار در زمینه طراحی و تولید لوازم جانبی های جذاب، کارآمد و با کیفیت می باشد که سال هاست در این حوزه فعالیت می کند. این شرکت تاکنون انواع پاوربانک های مختلف با ویژگی های متمایز را معرفی نموده است. یکی از محصولات این کمپانی پاوربانک مگسیف MagPac Mini انرژیا با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت می باشد که متاسب با ویژگی Apple MagSafe طراجی شده است.



طراحی و ظاهر پاوربانک MagPac Mini
طراحی ظاهری و ابعاد پاوربانک MagPac Mini بسیار شبیه به سری Compac Mini می باشد. ابعاد کوچک و کاملا مناسب برای حمل آسان! پاوربانک MagPac Mini وزنی برابر با 210 گرم دارد و به صورت کلی می توان آن را جزو پاوربانک های کوچک و سبک وزن دسته بندی نمود.



قابلیت شارژ وایرلس گوشی و سازگاری با اپل مگسیف در پاوربانک MagPac Mini
ویژگی برجسته پاوربانک مگسیف MagPac Mini انرژیا با ظرفیت 10000 قابلیت مگسیف آن می باشد. در قسمت داخلی پاوربانک از تعدادی آهنربا استفاده شده است که هنگام نزدیک کردن گوشی های دارای قابلیت مگسیف، یک میدان مغناطیسی قدرتمند ایجاد می گردد که گوشی به بدنه پاوربانک متصل شده و به صورت ایمن و محکم عملیات شارژ وایرلس آغاز می شود. قابلیت مگسیف در آیفون های جدید وجود دارد؛ اما برای سایر گوشی ها باید از قاب های مگنت دار استفاده شود. البته توجه داشته باشید که برای شارژ گوشی به صورت بی سیم، گوشی شما نیز باید از این ویژگی بهره مند باشد.



پورت های ورودی و خروجی
پاوربانک MagPac Mini انرژیا با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، دارای یک پورت ورودی/خروجی USB-C می باشد که از همین پوزت گوشی را به صورت سیمی شارژ می کند و شارژ دربافت می کند.



تکتولوژی شارژ سریع پاور دلیوری (Power Delivery) در پاوربانک MagPac Mini
پاوربانک MagPac Mini از تکتولوژی شارژ سریع Power Delivery با توان 20 وات پشتیبانی می کند. این فناوری موجب می شود تا شارژ گوشی به کمک پورت USB-C بسیار سریع تر باشد. همچنین شارژ باتری داخلی پاوربانک نیز نسبت به پاوربانک های معمولی بسیار سریع تر است. باتری داخلی MagPac Mini در مدت زمان 3 ساعت فول شارژ خواهد شد.



قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه پاوربانک MagPac Mini
همانطور که قبلا اشاره شد برای شارژ یک گوشی به وسیله پاوربانک مگسیف MagPac Mini انرژیا با ظرفیت 10000 دو گزینه پورت USB-C و شارژ وایرلس وجود دارد. بنابراین می توان از هر دو روش به طور همزمان برای شارژ دو گوشی یا هر گحت دیگری استفاده نمود. البته باید توجه داشت که شارژدهی همزمان به دو دستگاه موجب تفسیم توان کلی خواهد شد و به طبع آن مدت زمان شارژ طولانی تر خواهد بود.



تکنولوژی Pass Through Charging
از ویژگی های مهم پاوربانک مگسیف MagPac Mini انرژیا با ظرفیت 10000 قابلیت شارژ همزمان پاوربانک و گوشی می باشد. این پاوربانک به کمک تکنولوژی Pass Through Charging می تواند همزمان علاوه بر اینکه شارژ دریافت می کند، گوشی را نیز به صورت وایرلس شارژدهی کند. سیستم داخلی ایمن پاوربانک نیز موجب می شود تا از شارژ اضافه گوشی جلوگیری شود.
برندانرژیا
مدلMagPac Mini
  امتیاز کاربران به:

پاوربانک وایرلس مگسیف 10000 میلی آمپر ساعت برند انرژیا مدل Energea MagPac Mini Power Bank 10000mah

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط