جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   بلندگو و اسپیکر   اسپیکر بلوتوث جویروم JoyRoom JR-ML01 رم خور
اسپیکر بلوتوث جویروم JoyRoom JR-ML01 رم خور
اسپیکر بلوتوث جویروم JoyRoom JR-ML01 رم خور
اسپیکر بلوتوث جویروم JoyRoom JR-ML01 رم خور
اسپیکر بلوتوث جویروم JoyRoom JR-ML01 رم خور

اسپیکر بلوتوث جویروم JoyRoom JR-ML01 رم خور

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

اسپیکر بلوتوث قابل حمل جویروم JoyRoom JR-ML01 Wireless speaker رم خور

Joyroom یکی از شرکت های خوش نام در حوزه ی محصولات دیجیتال می باشد و محصولاتی از قبیل هدفون و اسپیکر را با کیفیت بالا ارائه می دهد. یکی از محصولات این شرکت که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ کارایی کاربران را مجذوب خود کرده است، اسپیکر بلوتوث Joyroom JR-ML01 می باشد. این اسپیکر علاوه بر توان بالا در پخش صدا امکانات ارتباطی بالایی نیز دارد. 

طراحی

اسپیکر بلوتوث جویروم Joyroom JR-ML01 ظاهری استوانه ای دارد. بعلاوه این محصول دارای ابعاد 76*101.3 میلی متری بوده و وزنی حدود 270 گرم دارد؛ همین مسئله حمل این اسپیکر را آسان کرده و آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده های خارج از منزل تبدیل کرده است. 

اتصالات و بلوتوث

اسپیکر جویروم JR-ML01 دارای درگاه TF  بوده و قابلیت خواندن رم تا 32 گیگابایت را دارا می باشد. بعلاوه این اسپیکر دارای اتصال بلوتوثی با ورژن 5.0 می‌باشد؛ این ورژن به کار رفته می تواند باعث شده که به راحتی و بدون قطعی به دستگاه‌های خود متصل شوید.شما می توانید 8 تا 10 متر اسپیکر را از دستگاه متصل شده دور کنید، البته بهتر است که بین گوشی و اسپیکر مانعی مانند دیوار وجود نداشته باشد. اگر گوشی شما نیز از بلوتوث 5.0 پشتیبانی کند تاخیر در اتصال کاهش یافته، انتقال صدا بسیار سریع انجام شده و میزان مصرف باتری هم کاهش می‌یابد.

باتری و درایور

باتری اسپیکرJoyroom JR-ML01 ظرفیتی معادل 2200 میلی آمپر ساعت دارد. برای شارژ کامل این ظرفیت حدود 4 ساعت اتصال به شارژ نیاز بوده و با شارژ کامل باتری آن می توانید حدود 14 ساعت (با صدای متوسط) به موسیقی گوش دهید. بعلاوه مدت زمان نگه‌داری شارژ در حالت استندبای این اسپیکر 120 ساعت خواهد بود. یک درگاه میکرو یو اس بی (Micro USB) برای شارژ کردن این اسپیکر در کنار درگاه TF یا رم تعبیه شده است. 
اسپیکر بلوتوثی جویروم JR-ML01 برخلاف اندازه کوچکش صدای بلندی دارد، درایور این اسپیکر دارای قطر 52 میلی متر بوده و آمپدانس 4 اهمی و حساسیت 86 دسی بل می باشد. داخل این اسپیکریک تراشه تقویت قدرت به کار رفته است؛ بعلاوه این اسپیکر دارای صدای استریو فراگیر با کیفیت بالا و 360 درجه می باشد. درایور این اسپیکر می‌تواند حساسیت صدا را رعایت کند و فرکانس های پایین را نیز پوشش دهد، لذا صدای خروجی بسیار شفاف و با کیفیت خواهد بود.

میکروفون داخلی

اسپیکر بلوتوث جویروم JoyRoom JR-ML01 دارای یک میکروفون HD داخلی می باشد که می توانید با آن به کنترل عملکرد و مکالمه بپردازید.

قابلیت TWS

یکی از قابلیت های این محصول امکان TWS است؛ این قابلیت از طریق بلوتوث اتفاق می افتد و برای این بوده که صدای استریو را به دو کانال صوتی چپ و راست تبدیل و پخش کند.

کلید کنترل

کلید کنترل این اسپیکر در قسمت بالایی به صورت یک پنل است. این دکمه‌ها به ترتیب برای روشن و خاموش کردن، پخش و توقف آهنگ، کم و زیاد کردن صدا و تغییر حالت از بلوتوث به رم قابل استفاده است. این دستگاه از فرمت های موزیک MP3 و WAV پشتیبانی می‌کند.

برندجویروم
وزن270 گرم
بلوتوث5.0
نوع اتصالبلوتوث | کارت حافظه
سایر ویژگی‌هاقابلیت TWS | میکروفون داخلی | صدای استریو فراگیر با کیفیت بالا و 360 درجه | رم خور
ساختار بدنهپلاستیک مقاوم
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوث جویروم JoyRoom JR-ML01 رم خور

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط