جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   کابل و مبدل   مبدل و هاب   هاب 4 پورت بیسوس Baseus BS-OH108 UltraJoy
هاب 4 پورت بیسوس Baseus BS-OH108 UltraJoy
هاب 4 پورت بیسوس Baseus BS-OH108 UltraJoy
هاب 4 پورت بیسوس Baseus BS-OH108 UltraJoy
هاب 4 پورت بیسوس Baseus BS-OH108 UltraJoy

هاب 4 پورت بیسوس Baseus BS-OH108 UltraJoy

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان

هاب 4 پورت بیسوس Baseus BS-OH108 4 in 1 Usb c Hub

بیشتر لپتاپ ها و کامپیوترها دارای تعداد کافی درگاه خروجی برای استفاده کاربر نیستند، به همین دلیل است که نیازه به استفاده از هاب ها به شدت احساس می شود. هاب بیسوس BS-OH108 در مجموع 4 پورت USB3.0 کاربردی را در اختیار شما می گذارد و دارای کانکتور Type C است. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

مشخصات هاب 4 پورت Baseus BS-OH108

هاب بیسوس BS-OH108 دارای 4 پورت USB3.0 بر روی بدنه می‌باشد. هاب 4 پورت بیسوس BS-OH108 دارای ابعاد 12*32*103 میلی متر و ورنی حدود 55 گرم دارد؛ بعلاوه بدنه ی این هاب تایپ سی 4 پورت بیسوس از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. هاب 4 پورت بیسوس BS-OH108 با کانکتور تایپ سی (Type C) به طول حدود 20 سانت به لپ تاپ یا کامپیوتر شما متصل می شود.
برای استفاده از هاب 4 پورت Baseus BS-OH108 نیاز به نصب درایور نبوده و به اصطلاح Plug and Play می‌باشد. بر روی هاب 4 پورت بیسوس BS-OH108 یک چراغ نشانگر وجود داشته که به شما وضعیت هاب را نشان می‌دهد.

بهرمندی از 4 پورت USB3.0

هاب 4 پورت Baseus BS-OH108 دارای 4 پورت USB3.0 است؛ شما می توانید موس، کیبورد، فلش مموری، هارد اکسترنال و ... را به این هاب متصل کنید. پورت USB3.0 دارای سرعت خواندن و نوشتن بین 100-500 مگابایت بر ثانیه (5Gbps) می باشد که می توانید با سرعت بالا به انتقال اطلاعات بپردازید.

قابل ذکر است برای اتصال هارد اکسترنال به هاب، نیاز است شما انرژی مورد نیاز برای استفاده از هارد اکسترنال را از طریق درگاه تایپ سی تعبیه شده روی هاب تامین کنید. بعلاوه پورت تایپ سی این هاب برای شارژ کردن گوشی های موبایل مناسب نبوده و قابلیت انتقال دیتا ندارد.

طبق گفته ی شرکت بیسوس شما می توانید هارداکسترنال با ظرفیتی تا 22 ترابیایت را به هاب 4 پورت Baseus BS-OH108 متصل کرده و به تبادل اطلاعات بپردازید.

فناوری خنک کننده پیشرفته BCT و مدار هوشمند


هاب 4 پورت بیسوس BS-OH108 به لطف فناوری خنک کننده Baseus (BCT)، دمای عملیاتی بهینه را در هنگام کار با هاب را حفظ می کند. این قابلیت نه تنها عمر دستگاه را افزایش می دهد، بلکه پایداری عملیاتی بیشتر را تضمین می کند و خطر گرم شدن بیش از حد در طول استفاده زیاد را از بین می برد.

قابل ذکر است هاب بیسوس BS-OH108 از مدارهای هوشمندی استفاده می کند که هر پورت را به صورت جداگانه کنترل می کند و عملکرد پایداری را حتی در شرایط استفاده سنگین تضمین می کند. علاوه بر این، استفاده از چهار لایه برد مدار چاپی و یک محفظه کامل، تداخل را به حداقل می رساند و دستگاه شما را در برابر تخلیه الکترواستاتیک و تشعشع محافظت می کند.

برندبیسوس
ابعاد12*32*103 میلی متر
تعداد پورت4 عدد
طول کابلحدود 20 سانتی متر
تعداد درگاه خروجی4 عدد
سازگار باWindows, Apple OS, Linux, Vista
سایر توضیحاتدارای 4 پورت USB3.0 | دارای کانکتور تایپ سی | عدم نیاز به نصب درایور | پشتیبانی از سرعت بالا در انتقال اطلاعات (5Gbps) | فناوری خنک کننده پیشرفته BCT | شتیبانی از اتصال هارد اکسترنال های تا 22 ترابایت
  امتیاز کاربران به:

هاب 4 پورت بیسوس Baseus BS-OH108 UltraJoy

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط