جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هدفون و هدست   هدفون بلوتوث ساندپیتز SoundPeats Space
هدفون بلوتوث ساندپیتز SoundPeats Space
هدفون بلوتوث ساندپیتز SoundPeats Space
هدفون بلوتوث ساندپیتز SoundPeats Space
هدفون بلوتوث ساندپیتز SoundPeats Space

هدفون بلوتوث ساندپیتز SoundPeats Space

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۳,۴۹۰,۰۰۰ تومان

هدفون بی سیم ساندپیتز SOUNDPEATS Space

دست‌وپاگیر بودن سیم هدفون و هندزفری و ظهور انواع تکنولوژی‌های بی‌سیم سبب شده امروز دیگر هندزفری‌ها و هدست‌های بی‌سیم تا حد زیادی جای هدفون‌های سیم‌دار ساخته‌اند. کمپانی ساندپیتز نیز محصولات باکیفیتی در زمینه هدفون بی‌سیم ساخته است. هدفون بی سیم ساندپیتز SOUNDPEATS Space یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی است.

مشخصات هدفون SOUNDPEATS Space

هدفون Space محصولی شکیل است که در طراحی آن زیبایی و جذابیت رعایت شده است. بر روی گوشی سمت چپ و راست هدفون بلوتوثی ساندپیتز Space چند دکمه برای کنترل صدا و موزیک، کنترل تماس، خاموش/روشن کردن دستگاه و خاموش و روشن کردن ANC وجود دارد. برای مشاهده کامل کارکرد دکمه‌ها، به عکس موجود در گالری مراجعه کنید.

انتخاب مناسب برای گیمرها

هدفون بلوتوث ساندپیتز Space دارای ویژگی‌هایی است که آن ر ا به انتخابی مناسب برای گیمرها تبدیل می‌‍کند. حالت گیم مود نیز با تاخیر 65 میلی ثانیه‌ای بر روی این هدفون گنجانده شده که می‌تواند به شما برای یک تجربه گیمینگ بهتر کمک کند. در نتیجه این هدفون برای تجربه عناوینی نظیر Call of Duty فوق‌العاده است. شارژدهی بالا، طراحی زیبا و راحت و گوشی‌های تنفس‌پذیر و سبک نیز از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این هدفون را به یک انتخاب خوب برای گیمرها تبدیل می‌کنند.

کیفیت صدا در هدفون بلوتوثی ساندپیتز Space

هدفون بی سیم ساندپیتز مدل Space دارای درایور 40 میلی متری است. لایه نازک تیتانیوم به کار رفته در درایورهای این هدفون به نحوی طراحی شده است که به خوبی صدای باس و جزئیات موسیقی را به گوش شما می‌رساند. شما به کمک هندزفری SoundPEATS Air4 Lite می‌توانید فایل‌های صوتی با کیفیت High Resolution یا همان Hi-Res را گوش کنید. این کیفیت، حاصل تحقیقات طولانی مدت در حوزه صنعت صوتی است که حالا چند سالی است به محصولات متداول بازار نیز راه پیدا کرده است. در فایل‌هایی که از این کیفیت صدا بهره می‌برند، شاهد عمق صدای 24 بیت و سمپل ریت 192 کیلو هرتز هستیم که در نتیجه به لحاظ تئوریک صدا را با نرخ بیت 9612 کیلوبیت بر ثانیه منتقل می‌کند. این در حالی است که آهنگ‌های MP3 که ما معمولا گوش می‌‎دهیم، نرخ بیت 320 کیلو بیت بر ثانیه دارند. با اینکه فایل‌های صوتی با کیفیت Hi-Res با نرخ بیت کمتر نیز در بازار وجود دارد، با این باز هم کیفیت آن‌ها چندین برابر MP3 است.

با ANC هیبریدی از سکوت لذت ببرید

یکی از فناوری‌هایی که امروزه بسیاری از شرکت‌ها در ساخت هندزفری و هدفون از آن استفاده می‌کنند، فناوری حذف نویز فعال یا همان ANC است. به کمک این فناوری شما می‌توانید بدون اینکه صدای محیط مزاحم‌تان باشد، از گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود لذت ببرید. هدفون بلوتوث ساندپیتز Space نیز از فناوری ANC هیبریدی بهره می‌برد. این فناوری کمک می‌کند تا صداهای محیط تا مرز 35 دسی بل به طور کامل حذف شده و مزاحم موسیقی گوش دادن شما نشود. همچنین این هدفون دارای حالت Pass Through است که کمک می‌کند بتوانید وقتی هدفون روی گوش شما قرار گرفته، با سوییچ کردن به این حالت صدای اطراف بشنوید. برای فعال کردن این حالت می‌توانید دکمه ANC که روی گوشی چپ قرار گرفته را فشار دهید.

روش‌های اتصال به هدفون بی سیم ساندپیتز مدل Space

هدفون بلوتوثی ساندپیتز Space دارای نسخه بلوتوث 5.3 بوده و بُرد آن بدون مانع و دیوار تا حدود 10 متر خواهد بود. در این نسخه سرعت نرخ انتقال داده‌ها بالاتر بوده و همچنین هیچ تأخیری در انتقال دیتا وجود ندارد. به علاوه اگر دستگاه شما نیز دارای بلوتوث نسخه 5.3 باشد، در مصرف باتری هر دوی دستگاه‌ها صرفه جویی خواهد شد.
علاوه بر این شما می‌توانید به کمک درگاه جک 3.5 قرار گرفته روی هدفون بلوتوثی SoundPeats Space، هدفون خود را به صورت باسیم نیز به انواع دستگاه‌های متصل کرده و از آن استفاده کنید.

ظرفیت باتری هدفون SOUNDPEATS Space

با یک بار فول شارژ این هدفون از123 ساعت باتری لایف، لذت ببرید. با یک بار فول شارژ هدفون ساندپیتز مدل Space تا 123 ساعت از صدای موسیقی با 70 درصد ولوم در این محصول لذت ببرید. همچنین در صورت استفاده از حالت ANC میزان شارژ دهی به 61 ساعت می‌رسد. البته تمام موارد گفته شده در شرایط آزمایشگاهی بوده و در زمان استفاده متغیر خواهد بود. همچنین به کمک کابل Type-c که همراه این محصول عرضه می‌شود می‌توانید این هدفون را ظرف 2 ساعت شارژ کنید. با تنها 10 دقیقه شارژ نیز می‌توانید به مدت 12 ساعت ازین هدفون استفاده کنید.

برندساندپیتس
بلوتوث5.3
سایر ویژگی هامیکروفون داخلی | حالت گیم مود | کیفیت صدای Hi-Res | فناوری ANC هیبریدی
قطر درایور40 میلی متر
اقلام همراهیک عدد کابل شارژ تایپ سی | یک عدد کابل AUX | دفترچه راهنما
  امتیاز کاربران به:

هدفون بلوتوث ساندپیتز SoundPeats Space

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط