بند نگهدارنده گوشی UNIQ Vista
بند نگهدارنده گوشی UNIQ Vista
بند نگهدارنده گوشی UNIQ Vista
بند نگهدارنده گوشی UNIQ Vista

بند نگهدارنده گوشی UNIQ Vista

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

بند نگهدارنده گوشی UNIQ Vista: آزادی حرکت را تجربه کنید

با Vista دست‌هایتان را آزاد کنید. یک بند لانیارد قابل تنظیم ۲ در ۱ با سیستم قفل مغناطیسی ایمن طراحی شده که به آسانی جدا می‌شود تا به راحتی به یک بند دست تبدیل شود، بنابراین شما می‌توانید وسایل ضروری خود را به دلخواه ببندید. شامل کارت بند برای سازگاری یکنواخت با تمامی کیس‌های تلفن‌ها.

ویژگی‌ها:

لانیارد چندمنظوره برای تلفن‌ها و لوازم جانبی دیگر
ساخته شده از پارچه پلی استر برای سبکی و مقاومت در برابر سایش
طراحی نوار صاف برای راحتی بیشتر و کمتر لغزش
سیستم قفل مغناطیسی برای تبدیل آسان به بند دست
شامل کارت بند برای سازگاری یکنواخت
مواد: پارچه پلی استر و آلیاژ روی

زندگی بهتر ما می‌دانیم که دستگاه‌های تکنولوژی شما جزو ضروریات زندگی‌تان هستند، بنابراین راه‌هایی برای سازگار شدن آن‌ها با زندگی روزمره‌تان طراحی کرده‌ایم. با Vista، تلفن‌هایتان همیشه در دسترس و به راحتی بر روی شما بسته شده است، تا هنگامی که تماس مهمی یا پیام مهمی دریافت می‌کنید، نیاز به گشت و گذار در کیف یا جیب‌هایتان را نداشته باشید.

برندیونیک
سازگار باGalaxy S22 Ultra, iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max, iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max, Galaxy S23 FE, Galaxy S23 Ultra, Galaxy S24, Galaxy S24 Plus, Galaxy S24 Ultra, iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Ma
سایر ویژگی هابند دستی قابل تنظیم برای گوشی و سایر لوازم جانبی ساخته شده با ساختار طناب بافته نرم برای راحتی بیشتر و لغزش کمتر طراحی سبک و مستحکم با قلاب‌های فلزی مشابه، تنظیم‌کننده طول و انتهای بند دارای کارت بند برای سازگاری با تمام قاب های گوشی.
  امتیاز کاربران به:

بند نگهدارنده گوشی UNIQ Vista

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط