جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   لوازم جانبی آیپد   آیپد مینی   کاور آیپد مینی Spigen Rugged Armor for iPad Mini 6
کاور آیپد مینی Spigen Rugged Armor for iPad Mini 6
کاور آیپد مینی Spigen Rugged Armor for iPad Mini 6
کاور آیپد مینی Spigen Rugged Armor for iPad Mini 6
کاور آیپد مینی Spigen Rugged Armor for iPad Mini 6

کاور آیپد مینی Spigen Rugged Armor for iPad Mini 6

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان

معرفی کامل کاور آیپد مینی ۶ اسپیگن Rugged Armor

کاور آیپد مینی ۶ اسپیگن Rugged Armor با ترکیبی از استایل و حفاظت، در یک لایه‌ی ساده، عرضه شده است. قاب سبک آن، اطمینان از دفاع از آیپد مینی با فناوری جذب شوک Air Cushion را فراهم می‌کند. هر اینچ از ساختار آن، با پایان مات سیاه و جزئیات فیبر کربن، شاهد یک ظاهر منعطف و همچنین بی‌زمان است. با کاور آیپد مینی ۶ اسپیگن Rugged Armor، احساس آیپد مینی خود را با دفاع بی‌بدیل و ظاهری بی‌نظیر حفظ کنید.

ویژگی‌ها:

امضا و بی‌زمان با پوشش مات سیاه و جزئیات فیبر کربن: طراحی با امضای منحصربه‌فرد و همچنین جزئیات فیبر کربن، به آن ظاهری خاص و زمانی بخشیده است که همواره جلوه‌ی شیک و مدرنی دارد.

حفاظت با ضخامت کم و دوام بالا: با حفظ ضخامت کم، این کاور همچنان از دسترسی آسان به دستگاه اطمینان می‌دهد و در عین حال دفاع موثری را از آن فراهم می‌کند.

امکان دسترسی به ویژگی‌ها با برش‌های دقیق و دکمه‌های لمسی: با برش‌های دقیق و دکمه‌های لمسی، امکان دسترسی آسان به تمامی ویژگی‌های دستگاه بدون نیاز به جدا کردن کاور فراهم می‌شود.

فناوری Air Cushion برای جذب شوک: با فناوری Air Cushion، این کاور در هر سقوط، شوک را به طور فوری جذب کرده و دستگاه را محافظت می‌کند.

پشتیبانی کامل از شارژ مغناطیسی مداد اپل: این کاور به‌طور کامل از شارژ مغناطیسی مداد اپل پشتیبانی می‌کند و امکان استفاده آسان از آن را فراهم می‌کند.

با استناد به این ویژگی‌های برجسته، کاور آیپد مینی ۶ اسپیگن Rugged Armor یک انتخاب عالی برای حفظ و محافظت از آیپد مینی ۶ شماست.

برنداسپیگن
سازگار باiPad mini 6 (2021)
سایر مشخصاتامضا و بی‌زمان: ظاهری مدرن و منحصربه‌فرد با جزئیات فیبر کربن و پوشش مات سیاه. حفاظت موثر: دفاع از آیپد مینی 6 در برابر ضربات و خط‌وخش‌های روزمره با حفظ ضخامت کم. دسترسی آسان: برش‌های دقیق و دکمه‌های لمسی برای دسترسی آسان به تمامی ویژگی‌ها بدون نیاز به جدا کردن کاور. فناوری Air Cushion: جذب شوک فوری در هر سقوط برای حفاظت از دستگاه. پشتیبانی از شارژ مغناطیسی مداد اپل: امکان شارژ آسان مداد اپل بدون نیاز به جدا کردن کاور. با استناد به این ویژگی‌ها، کاور آیپد مینی 6 اسپیگن Rugged Armor یک گزینه عالی برای حفظ و محافظت از دستگاه شماست.
  امتیاز کاربران به:

کاور آیپد مینی Spigen Rugged Armor for iPad Mini 6

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط