جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر کابل ها   کابل HDMI   دانگل انتقال تصویر بی سیم HDMI پاورولوژی Powerology Wireless Hdmi to Hdmi PHDMRABK
دانگل انتقال تصویر بی سیم HDMI پاورولوژی Powerology Wireless Hdmi to Hdmi PHDMRABK
دانگل انتقال تصویر بی سیم HDMI پاورولوژی Powerology Wireless Hdmi to Hdmi PHDMRABK

دانگل انتقال تصویر بی سیم HDMI پاورولوژی Powerology Wireless Hdmi to Hdmi PHDMRABK

 تعداد
۱
 قیمت
۴,۴۹۰,۰۰۰ تومان

دانگل انتقال تصویر بی سیم HDMI پاورولوژی Powerology Wireless Hdmi to Hdmi PHDMRABK
احتمالاً شما نیز تاکنون در محیط‌های دانشگاهی و یا اداری با مشکل انتقال تصویر از یک لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی به یک ویدئوپروژکتور یا مانیتور بزرگ مواجه شده باشید. در این مواقع استفاده از کابل‌های HDMI با متراژ بالا به دلیل گران بودن این کابل‌ها و همچنین امکان تاخیر در انتقال و کاهش کیفیت تصویر گزینه مناسبی نیست. دانگل انتقال تصویر بی سیم HDMI پاورولوژی Powerology PHDMRABK در این مواقع می‌تواند به کمک شما بیاید تا بدون دغدغه و به سادگی بتوانید تصاویر را از لپ تاپ خود به نمایشگر منتقل کنید. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

نحوه کار دانگل انتقال تصویر Powerology PHDMRABK HDMI

دانگل انتقال تصویر بی سیم HDMI پاورولوژی PHDMRABK شامل دو قطعه فرستنده و گیرنده است. قطعه فرستنده به درگاه HDMI کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ شما وصل شده و قطعه گیرنده به ویدئوپروژکتور یا نمایشگر شما وصل می‌شود. سپس تنها لازم است چند ثانیه صبر کنید تا چراغ LED چشمک‌زن روی فرستنده ثابت شده و انتقال تصویر آغاز شود. سپس تصاویر با کیفیت مناسب 1080 و فریم ریت 60 هرتز بین این دو قطعه ارسال می‌‎شود.
در صورتی که بخواهید دو دستگاه را که در حال حاضر به کمک دانگل انتقال تصویر Powerology PHDMRABK HDMI با یکدیگر جفت یا همان Pair شده‌اند از هم جدا کرده و دوباره با یکدیگر Pair کنید، لازم است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

قطعه گیرنده را به آداپتور و همچنین به نمایشگر خود وصل کنید.
سپس دکمه Reset را روی قطعه گیرنده به مدت 2 ثانیه نگه دارید. در این حالت پیغام Ready to Pair روی نمایشگر نشان داده می‌شود.

در مرحله بعد، قطعه فرستنده را به آداپتور و سیستم خود وصل کرده و دکمه Pair را روی آن فشار داده و پنج ثانیه نگه دارید. در این حالت دوباره دو قطعه به هم متصل می‌شوند.

همچنین به این نکته توجه کنید که دو قطعه گیرنده و فرستنده این محصول به طور پیش‌فرض با یکدیگر جفت شده‌اند و شما لازم نیست لزوماً آن‌ها را مجدداً با یکدیگر جفت کنید.

مشخصات فرستنده و گیرنده تصویر HDMI پاورولوژی PHDMRABK
شما به کمک آداپتور انتقال تصویرHDMI پاورولوژی PHDMRABK می‌توانید تصاویر را تا فاصله‌ای سی متری بدون هیچگونه تاخیر و افت کیفیت ارسال دهید. همچنین این گیرنده و فرستنده دارای قابلیت Plug & Play بوده که باعث می‌شود بدون نیاز به هیچگونه درایور بتوانید تنها با وصل کردن آن به دستگاه گیرنده و فرستنده خود بتوانید از این دانگل استفاده کنید. جنس بدنه این آداپتورها همچنین از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده که خیال شما را از آسیب ندیدن دانگل‌ها در صورت ورود ضربه راحت می‌ًکند. یک چراغ LED نیز روی هر کدام از دانگل‌ها قرار گرفته که هنگام استفاده از آداپتورها روشن می‌شود. برای تامین برق این آداپتورها، کافیست یک کابل Type-c که به شارژر با جریان 1 آمپر متصل است به آن‌ها وصل کنید. همچنین این آداپتور با انواع دستگاه‌ها به عنوان گیرنده و فرستنده سازگار است که از جمله آن‌ها می‌توان به لپ تاپ، کامپیوتر رومیزی، دوربین و گوشی و از آن سو به مانیتور، ویدئو پروژکتور و تلویزیون وصل کرد. فهرست کامل دستگاه‌های سازگار با دانگل انتقال تصویر Powerology PHDMRABK را می‌توانید در گالری تصاویر مشاهده کنید.

برندپاورلوژی
منبع تغذیهدرگاه Type-c
اقلام همراهدو قطعه گیرنده و فرستنده | دو کابل Type-c
  امتیاز کاربران به:

دانگل انتقال تصویر بی سیم HDMI پاورولوژی Powerology Wireless Hdmi to Hdmi PHDMRABK

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط