جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری سیمی   هندزفری سیمی تک گوش Type-c گرین لاین Green Lion Mono GNMONOEPTCWH
هندزفری سیمی تک گوش Type-c گرین لاین Green Lion Mono GNMONOEPTCWH
هندزفری سیمی تک گوش Type-c گرین لاین Green Lion Mono GNMONOEPTCWH

هندزفری سیمی تک گوش Type-c گرین لاین Green Lion Mono GNMONOEPTCWH

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۴۹۰,۰۰۰ تومان

هندزفری گرین لاین Green Lion Mono Earphone

هندزفری سیمی یکی از لوازم جانبی موبایل بسیار پر طرفدار است که حتی با به بازار آمدن انواع هندزفری بی سیم هم همچنان مورد توجه بسیاری از افراد است. نبود نیاز به باتری و همچنین قیمت پایین از جمله ویژگی‌های این نوع هندزفری‌ها است. شرکت‌ها در تلاش‌اند تا این نوع محصول را از لحاظ کیفیت ساختار بالا ببرند و رضایت کاربرانشان را جلب کنند. گرین لاین هم شرکتی بسیار فعال و شناخته شده در ایران است که انواع مختلف محصولات آن در بازار به نام و نشانی دست یافته‌‌اند. حالا این شرکت تصمیم گرفته قدم به قلمرو تولید هندزفری‌های سیمی بگذارد. هندزفری Green Lion Mono نیز یکی از محصولات این شرکت است.

طراحی و کیفیت ساخت

هندزفری سیمی Green Lion Mono با طراحی زیبا و ارگونومیکی که دارد به راحتی درون گوش قرار میگرد و استفاده از آن در مدت طولانی شما را اذیت نخواهد کرد. این هندزفری به صورت تک گوش طراحی شده که در مواقعی مانند زمان رانندگی که نیاز دارید علاوه بر موسیقی و یا صدای مکالمه، صدای محیط را بشنوید، انتخاب برای شما است. هندزفری سیمی Green Lion GNMONOEPTCWH دارای گوشی از نوع Semi In-Ear بوده که بسیار سبک است. کابل هندزفری سیمی گرین لاین GNMONOEPTCWH از جنس TPE یا ترموپلاستیک الاستومر و طول آن برابر با 120 سانتی متر است. همچنین کابل آن از رشته‌های مسی بسیار باکیفیت تهیه شده است که بالاترین کیفیت صدا را برای شما فراهم می‌کند.

Type-c به جای جک 3.5 میلی متری امروزه در اکثر گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید من جمله گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ، درگاه جک 3.5 میلی متری حذف شده و تنها درگاه Type-c قابل مشاهده است. در نتیجه شما دیگر نمی‌توانید از هندزفری‌های با جک 3.5 میلی متری برای این گوشی‌ها استفاده کرده و یا برای این کار باید از تبدیل مخصوص استفاده کنید. شرکت گرین لاین با جایگزین کردن کانکتور Type-c با جک 3.5 میلی متری در هندزفری Green Lion Mono این امکان را بوجود آورده که بتوانید به راحتی از گوشی دارای درگاه Type-c برای گوش کردن موسیقی و مکالمه استفاده کنید.

چرا باید هندزفری سیمی Type-c گرین لاین Green Lion GNMONOEPTCWH را بخریم؟

هندزفری سیمی گرین لاین GNMONOEPTCWH قیمت بسیار مناسبی دارد. قیمت این هندزفری را وقتی با امکانات آن از جمله کیفیت صدای خوب، سیم 1.2 متری و کیفیت بالای ساخت مقایسه میکنیم، متوجه ارزش خرید بالای این محصول می‌شویم. علاوه بر این، هندزفری گرین لاین Green Lion Mono مجهز به کانکتور Type-c است که کمک می‌کند بتوانید این هندزفری ر ا به انواع گوشی‌های اندرویدی جدید که از این نوع درگاه استفاده می‌کنند وصل کنید.

برندگرین
جنس بدنهکابل از رشته مسی + بدنه TPE
نوع اتصالType-c
طول کابل120 سانتی متر
سایر مشخصاتطراحی شیک و زیبا | طراحی تک گوش | حالت Semi In-Ear | مناسب ورزش و پیاده‌‎روی
  امتیاز کاربران به:

هندزفری سیمی تک گوش Type-c گرین لاین Green Lion Mono GNMONOEPTCWH

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط