جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S24   گلکسی S24 الترا   کاور نیلکین مدل Camshield Prop Leather Magnetic مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S24 Ultra

کاور نیلکین مدل Camshield Prop Leather Magnetic مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S24 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان

دوست دارید به‌صورت هم‌زمان هم از بدنه گوشی و هم از لنز دوربین آن محافظت کنید و بدون نیاز به خارج کردن گوشی همراه از قابلیت های MAGSAFE استفاده کنید؟ انتخاب یک قاب از میان گزینه‌های مختلف کار مشکلی است. کاور نیلکین مدل Camshield Prop Leather Magnetic یک انتخال شیک و جذاب برای تمامی افراد با سلایق مختلف است که ظاهری کلاسیک به استایل شما میبخشد. تفوات ان با مدل عادی در داشتن MagSafe است مه در پشت کاور وجود دارد. این کاور محافظ نه تنها پشت گوشی و اطراف آن را پوشش می‌دهد، بلکه مجهز به یک پوشش فلزی است که از لنز دوربین محافظت می‌کند. در مواقع لازم نیز می‌توانید به‌راحتی آن را باز کرده و به عنوان استند نیز از آن استفاده کنید.این کاور گوشی از ترکیب چهار متریال چرم، پلی کربنات، تی پی یو و فلز (قسمت مربوط به دوربین) ساخته شده است. کلیت کاور از TPU و PC با کیفیت و سازگار با محیط زیست تولید شده و قسمت دوربین پشت، از آلیاژ بسیار با کیفیتی طراحی و ساخته شده است.اصلی‌ترین دلیل نام گرفتن کاور نیلکین مدل Camshield Prop Leather ، همین قابلیت محافظت از لنز دوربین گوشی است.کاور نیلکین مدل Camshield Prop Leather Magnetic، به‌صورت دقیق و حرفه‌ای قالب‌گیری شده است. با ابعاد این گوشی سازگاری دارد و پورت‌های شارژر، اسپیکر کاملا در دسترس قرار دارند. سطح خارجی از چرم مصنوعی مات و ضد عرق و سرخوردگی بوده و از این رو از افتادن خط و خش بر روی گوشی جلوگیری می کند.قسمت مربوط به دوربین به نحوی طراحی شده است که قابلیت باز و بسته شدن را دارد و همچنین می توان از آن به عنوان استند استفاده کرد و کار با گوشی را برای کاربر راحت تر کرد و بسته چفت میشود.از دیگر ویژگی های جذاب این کاور ، پشتیبانی آن از شارژر بی سیم هست که می توانید بدون درآوردن قاب از روی گوشی، دستگاه خود را شارژ نمایید.با نصب این کاور، بدنه گوشی، دوربین و لبه‌های آن از ضربه و خط و خش در امان خواهند بود. این قاب ، دارای جنسی بسیار مرغوب می باشد که هم ظاهر بسیار زیبایی دارد و هم اینکه تا حد زیادی گوشی را از آسیب های احتمالی ایمن نگه می دارد.با خرید کاور Camshield Prop Leather Magnetic می‌توانید ظاهری جذاب و لوکس برای گوشی موبایل‌تان در نظر بگیرید. هرچند که این قاب تنوع رنگ کمی دارد، با این حال رنگ‌بندی عرضه شده برای آن خاص و منحصربفرد است.

برندنیلکین
مناسب برایSamsung Galaxy S24 Ultra
  امتیاز کاربران به:

کاور نیلکین مدل Camshield Prop Leather Magnetic مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S24 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط