جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 14   آیفون 14 پرو مکس   قاب آیفون 14 پرو مکس   قاب KAJSA کجسا Sunken Series مناسب برای Apple iPhone 14 Pro Max
قاب KAJSA کجسا Sunken Series مناسب برای Apple iPhone 14 Pro Max
قاب KAJSA کجسا Sunken Series مناسب برای Apple iPhone 14 Pro Max

قاب KAJSA کجسا Sunken Series مناسب برای Apple iPhone 14 Pro Max

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان

قاب KAJSA کجسا Sunken Series
SUNKEN SERIES KAJSA CASE

طراحی ترکیب دو لایه

این قاب دارای دو لایه محافظ است که نه تنها از لحاظ بصری مکمل یکدیگر هستند،بلکه دست در دست هم برای ارائه محافظت عالی برای iPhone جدید و براق شما کار می‌کنند.سپر بیرونی دقیقاً طراحی شده است.ساخته شده از پلی کربنات سفت و سخت ( PC ),در حالی که قاب پشتی از پلی اورتان ترموپلاستیک انعطاف پذیر ( TPU ) ساخته شده است.  انتخاب مواد درجه یک قابلیت‌های محافظتی عالی را ارائه می‌دهد و ظاهری عالی از iPhone شما در هر شرایطی ارائه می‌دهد. 

الگوی هنر بافت فوق العاده 


 در پشت این قاب یک الگوی بافت خیره کننده وجود دارد که حسی از طراحی پارچه ای را به آیفون شما می آورد و به عنوان ترکیبی عالی از مدرن و کلاسیک عمل می کند.این الگو از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و هنگامی که دستگاه به صورت رو به پایین قرار می گیرد یا در حالی که در حال استفاده از آن هستید، توجه را به خود جلب می کند برای مثال برای جلب توجه کمی بیشتر در یک مهمانی عالی است.

حفاظت درجه نظامی برای هر مناسبتی

 قاب‌های مجموعه بافتنی Kajsa بر اساس استاندارد نظامی 810G - 516.6 آزمایش شده‌اند که محافظت عالی از iPhone شما را در شرایط واقعی تضمین می‌کند.  شما می توانید مطمئن باشید که آیفون شما در هنگام استفاده از این قاب از آسیب بیشتر محافظت می شود.گوشه‌های قاب سپر همچنین دارای طراحی «بالشتک هوا» هستند که هدف آن جذب نیروی ضربه است و آیفون شما را همیشه در شرایط کاملاً ایمن نگه می‌دارد.

لبه قاب صفحه نمایش برجسته برای محافظت از صفحه نمایش


 کیس Kajsa Sunken دارای لبه قاب کمی برآمده است که دستگاه را درست بالای سطح بالا می برد و از خراشیدگی و خراش سطح صفحه جلوگیری می کند.  اکنون می توانید صفحه نمایش تلفن همراه خود را رو به پایین قرار دهید و با دانستن اینکه صفحه نمایش آیفون شما به خوبی محافظت شده است، احساس راحتی کنید.

به طور خاص برای کار با تمام ویژگی های آیفون(از جمله شارژ بی سیم) طراحی شده است.

قاب مجموعه بافت Kajsa به طور خاص طراحی شده است تا حجم کمی به آیفون شما اضافه کند و ضخامت آن به طور متوسط ​​تا 2 میلی متر افزایش یابد.  حجم کم با دکمه‌های مهندسی‌شده دقیق، دسترسی کامل و بدون مانع به تمام ویژگی‌های گوشی، از جمله شارژ بی‌سیم اپل (Qi)، FaceID و موارد دیگر را به شما می‌دهد!

طراحی این قاب با یک ایده‌ی منحصر به فرد همراه است، این طراحی به صورتی است که در اطراف لنز دوربین گوشی شما دارای برش  برای حفاظت ایمن تر از دوربین است. قاب کجسا Sunken Series در محل دکمه های کناری دارای برجستگی هایی است که در هنگام استفاده از آنها راحت تر باشید. محل پورت ها و دوربین در این قاب به خوبی برش خورده  است تا در مواقع نیاز به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید.

برندکجسا
مناسب برایApple iphone 14 Pro Max
  امتیاز کاربران به:

قاب KAJSA کجسا Sunken Series مناسب برای Apple iPhone 14 Pro Max

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط