جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژر رومیزی انکر Charging Station 525 مدل A91C0
شارژر رومیزی انکر Charging Station 525 مدل A91C0
شارژر رومیزی انکر Charging Station 525 مدل A91C0
شارژر رومیزی انکر Charging Station 525 مدل A91C0
شارژر رومیزی انکر Charging Station 525 مدل A91C0

شارژر رومیزی انکر Charging Station 525 مدل A91C0

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

طراحی شارژر رومیزی Anker A91C0

طراحی ساده و جمع و جور این محصول علاوه بر زیبایی دلپذیر، در هر محیطی می تواند به شدت کارآمد باشد. همچنین بهره وری شما از فضا را نیز به حداکثر می رساند. به طوری که ایستگاه شارژ Anker 525 A91C0 میز به هم ریخته و پیشخوان آشپزخانه شما را از هرج و مرج نجات می دهد. بنابراین دیگر نیازی نیست با حجم زیادی از کابل و شارژر روی آن مواجه شوید.

کیفیت ساخت بالا و توجه به جزئیات، جذابیت این شارژر را بیشتر کرده است. بدنه آن با پوشش مات خود نه تنها جلوه زیبایی دارد بلکه اثر انگشت و لکه ها را روی سطح خود نشان نمی دهد. در نتیجه Anker 525 Charging Station شما همواره تمیز باقی می ماند. این محصول به طور کلی ترکیبی از زیبایی و عملکرد است و یک انتخاب عالی برای افرادی که دستگاه های زیادی برای شارژ کردن دارند، به حساب می رود.

قابلیت شارژ شارژر انکر 525 Charging Station A91C0

شارژر Anker 525 Charching مدل A91C0 برای ارائه یک تجربه شارژ قدرتمند طراحی شده است که با طیف گسترده ای از پورت های شارژ، بدون به خطر انداختن سرعت یا عملکرد دستگاه های شما را شارژ می کند. این شارژر انکر به دو پورت USB-C، دو پورت USB-A و سه جایگاه برای اتصال شارژرهای سه پین مجهز است. همچنین با قدرت کلی 240 واتی آن هیچ مشکلی در شارژ کردن لپتاپ خود نخواهید داشت. بنابراین می توانید با سرعت زیادی تمام اکوسیستم خود را شارژ کنید.

سازگاری شارژر Anker 525 Charging Station مدل A91C0

این شارژر انکر با طیف گسترده ای از دستگاه ها سازگار است و اطمینان حاصل می شود که تمام لوازم الکترونیک شما را شارژ کند. فرقی نمی کند گوشی شما اندروید باشد یا آیفون، شما می توانید محصولات دیگر برندها را نیز به آن متصل کنید. همچنین با پورت های متفاوت خود دستگاه های دیگری مانند تبلت، لپ تاپ، هندزفری بی سیم و غیره را به سرعت شارژ کند.

شارژ هوشمند و ایمنی شارژر رومیزی انکر 525 Charging Station A91C0

ایمنی لوازم برقی یکی از نکات حائذ اهمیت در خرید آداپتور شارژر است. ایستگاه شارژ Anker 525 A91C0 با ویژگی های شارژ هوشمند و امنیتی، حفاظت از دستگاه شما را در اولویت قرار می دهد. سیستم ایمنی این شارژر انکر شامل مدار های پیشرفته و مکانیسم های ایمنی داخلی است که از خطرات بالقوه مانند شارژ بیش از حد و گرم شدم در هنگام شارژ شدن جلوگیری می کند. یکی دیگر از ویژگی های این محصول فناوری شارژ هوشمند یکپارچه است که جریان شارژ بهینه را برای هر دستگاه به طور خودکار تشخیص می دهد. بنابراین دستگاه شما میزان مناسبی از قدرت را دریافت می کند و با دریافت برق اضافه، باتری آسیب نمی بیند.

برندانکر
طول کابل1.5 متر
  امتیاز کاربران به:

شارژر رومیزی انکر Charging Station 525 مدل A91C0

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط