جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 15   آیفون 15 پرو مکس   قاب آیفون 15 پرو مکس   قاب آیفون 15 پرو مکس اسپیگن Spigen Classic C1 (MagFit) for iPhone 15 Pro Max

قاب آیفون 15 پرو مکس اسپیگن Spigen Classic C1 (MagFit) for iPhone 15 Pro Max

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۳,۸۹۰,۰۰۰ تومان

سلام (دوباره)! درود به افتخار مک G3، محافظ Classic C1 بازسازی شده اطمینان می‌دهد که iPhone شما همیشه دوباره به بازار بازمی‌گردد. با طراحی نیمه شفاف از گذشته یاد کنید و با تکنولوژی MagFit، تجربه‌ای مدرن از سازگاری کامل با MagSafe داشته باشید. ما در خدمت شما هستیم.

ویژگی‌ها:

ساختار دو قطعه از PC و TPU با کیفیت بالا:

مقاومت عالی با فوم ضربه‌جذب‌کننده برای دوام فوق‌العاده.

طراحی نیمه شفاف بازسازی شده:

الهام گرفته از طراحی iMac G3 اپل، بازسازی شده و طراحی نیمه شفاف دارای طراحی بازگشت به گذشته.

محافظت از نظر نظامی در برابر سقوط:

با استفاده از تکنولوژی محافظت از سقوط Extrreme Protection، محافظت درجه نظامی.

لبه‌های بالا برای حفاظت از صفحه و دوربین:

لبه‌های بالا برای جلوگیری از خطوط و ضربات به صفحه و دوربین.

سازگار با شارژ بی‌سیم و لوازم جانبی MagSafe:

قابل استفاده با شارژ بی‌سیم و لوازم جانبی MagSafe.

محافظ Classic C1 برای iPhone 15 Pro Max (2023)، با طراحی بازسازی شده از دوران iMac G3 و تکنولوژی MagFit، تضمین می‌کند که iPhone شما همیشه در سبک و امنیت بهتری نگاه می‌شود. این قاب را به همراه خود داشته باشید و لذت یک ظاهر کلاسیک و سازگاری کامل با تکنولوژی‌های امروز را تجربه کنید.


 

برنداسپیگن
مناسب برایApple iphone 15 Pro Max
ویژگی‌هاساختار دو قطعه: ساختار محافظ از دو قطعه مواد PC و TPU با کیفیت بالا برای دوام و مقاومت در برابر ضربه. طراحی نیمه شفاف بازسازی شده: طراحی با الهام از ظاهر آیکنیک iMac G3 با نمای نیمه شفاف برای افزودن لمسه از گذشته به iPhone. محافظت از نظر نظامی در برابر سقوط: استفاده از تکنولوژی محافظت از سقوط Extrreme Protection برای حفاظت درجه نظامی. لبه‌های بالا برای حفاظت از صفحه و دوربین: لبه‌های بالا برای جلوگیری از خطوط و ضربات به صفحه و دوربین. سازگار با شارژ بی‌سیم و لوازم جانبی MagSafe: امکان استفاده با شارژ بی‌سیم و لوازم جانبی MagSafe برای راحتی بیشتر. خفیف و تهویه‌شده: طراحی سبک و مجهز به گذرگاه‌های تهویه برای ارتقاء تجربه استفاده و جلوگیری از گرمای زیاد در حین استفاده طولانی. سازگاری با اپل پنسیل: پشتیبانی از مغناطیسی پنسیل اپل با امکانات مغناطیسی و شارژ که اجازه می‌دهد پنسیل را به‌راحتی متصل و شارژ کنید. تاخیر کمتر در تحویل: ارائه خدمات با سرعت بالا در زمان تحویل. تخته دارای لایه محافظ: استفاده از تکنولوژی MagFit برای اطمینان از سازگاری کامل با تکنولوژی MagSafe بر روی iPhone. سازگار با شارژ بی‌سیم: این محصول به طور کامل با شارژ بی‌سیم سازگار است، از این طریق این امکان را به شما می‌دهد که بدون جابجایی قاب و محافظ خود را شارژ کنید. این قاب Classic C1 از این ویژگی‌ها بهره‌مند است تا اطمینان از حفاظت ایده‌آل و تجربه کاربری بی‌نظیر برای دارندگان iPhone 15 Pro Max فراهم آورد.
  امتیاز کاربران به:

قاب آیفون 15 پرو مکس اسپیگن Spigen Classic C1 (MagFit) for iPhone 15 Pro Max

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط