جستجو   لوازم خانگی   لوازم پخت و پز   هواپز چندکاره هوشمند شیائومی Xiaomi MAF10 ظرفیت 6.5 لیتر
هواپز چندکاره هوشمند شیائومی Xiaomi MAF10 ظرفیت 6.5 لیتر
هواپز چندکاره هوشمند شیائومی Xiaomi MAF10 ظرفیت 6.5 لیتر
هواپز چندکاره هوشمند شیائومی Xiaomi MAF10 ظرفیت 6.5 لیتر
هواپز چندکاره هوشمند شیائومی Xiaomi MAF10 ظرفیت 6.5 لیتر

هواپز چندکاره هوشمند شیائومی Xiaomi MAF10 ظرفیت 6.5 لیتر

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۸,۹۵۰,۰۰۰ تومان

هواپز چندکاره شیائومی Xiaomi MAF10 Smart Air Fryer 6.5L 1800W

اگر غذای سالم مصرف می‌کنید و روغن را از وعده‌هایتان دور کرده‌اید، هواپز چندکاره هوشمند شیائومی Xiaomi MAF10 گزینه سریع و آسانی برای شماست. با این دستگاه مصرف روغن در تهیه غذاهایتان کم می‌شود و می‌توانید از غذای سالم لذت ببرید. به طور کلی از هواپز چند کاره شیائومی MAF10 می توان برای یخ زدایی مواد غذایی، سرخ کردن غذا بدون روغن، عمل تخمیر و خشک کردن میوه نیز استفاده کرد.

طبخ غذا بدون نیاز به روغن اضافی

هواپز شیائومی MAF10 داری گردش هوای 360 درجه بوده که بدون روغن کارش را انجام می دهد. کافیست غذا را داخل مخزن بگذارید تا با روغن خودش سرخ شود. جریان همه‌جانبه‌ای از هوای گرم داخل مخزن به گردش در می‌آید و روغن داخل غذا (گوشت) را گرم می‌کند. اینطوری چربی گوشت آن را از داخل می‌پزد، در حالی که بیرون آن با جریان هوای گرم و یکدست ترد می‌شود.
پس از اتمام کار وقتی مخزن را بیرون بکشید می‌توانید چربی باقی مانده از غذا را ببنید که کف ظرف مانده است. این یعنی همان میزان چربی برای سرخ کردن کافی بوده و نیازی به اضافه کردن روغن اضافی نیست.

قابلیت چربی زدایی با دمای بالا

با استفاده از هواپز شیائومی MAF10 از غذاهای سالم، کم چرب و با طعم اصیل لذت ببرید. به واسطه این قابلیت می توان چربی و روغن اضافی موجود در مواد غذایی را به طور موثر با ویژگی چربی زدایی فیلتر کرد و چربی زدایی را تا راندمان 196% افزایش داد. (قابلیت چربی زدایی برای حالت های طبخ بال مرغ، گوشت بره و استیک موجود است.) حتی در حالت گریل ترد، چربی و روغن غذا را می توان تا 88.3% کاهش داد.

سیستم گرمایش همرفتی 360 درجه

هواپز هوشمند شیائومی MAF10 دارای سیستم گرمایش همرفتی 360 درجه بوده که حتی غذا‌هایی که در بین زمان طبخ پشت و رو نمی‌شوند درون این هواپز به طور یکنواخت می‌پزند.

سیستم مجرای هوای چرخشی ارتقا یافته بکار رفته در هواپز MAF10 گردش هوا و توزیع یکسان جریان هوا به جهت پخت را بهبود می بخشد،این سیستم هوای گرم را مستقیماً به سبد سرخ کردنی می فرستد و غذا را به طور یکنواخت بدون نیاز به چرخاندن آن گرم می‌کند.

گرم نگه داشتن غذا به صورت خودکار

سرخ کن بدون روغن شیائومی MAF10 دارای قابلیت گرم نگه داشتن غذا بوده که طعم و تازگی غذا را تا زمانی که غذا از سبد هواپز خارج کنید حفظ می‌کند.

پس از پخت غذا، هواپز به طور خودکار وارد حالت گرم نگه داشتن 30 دقیقه ای می شود تا غذا در سبد ترد و لطیف بماند، گویی که تازه پخته شده است.

باید به این نکته توجه داشت که قابلیت گرم نگه داشتن زمانی که دمای پخت زیر 80 درجه سانتیگراد باشد یا برای حالت های پخت سبزیجات، ماست، یخ زدایی و میوه های خشک وجود ندارد.

بازه دمایی گسترده تا 220 درجه

فناوری کنترل دما هوشمند داخلی NTC بکار رفته در سرخ کن بدون روغن Xiaomi MAF10 به طور دقیق دما را در طول فرآیند پخت و پز کنترل می کند تا از پخت بیش از حد غذا و پخته نشدن آن جلوگیری کند. هواپز شیائومی MAF10 با حداقل دمای 40 درجه سانتی گراد، می تواند دمای ثابتی را برای یخ زدایی، تخمیر و خشک کردن میوه حفظ کند. همچنین این هواپز با حداکثر دمای 220 درجه سانتی گراد، توانایی برشته کردن، سرخ کردن و پخت کامل غذا را دارد.

با حداکثر دمای 220 درجه سانتی گراد، می توانید درون غذا‌ها را آب‌دار تر باقی گذاشته و از ترد شدن لایه بیرونی اطمینان حاصل کنید، در حالی که این دما زمان پخت را تا 33 درصد در مقایسه با دمای 180 درجه سانتیگراد کاهش می دهد و کارایی، سرعت طبخ و طعم را بهبود می بخشد. به طور مثال بال مرغ با استفاده از این محصول در دمای 220 درجه سانتیگراد به مدت 10 دقیقه پخته شد که با استفاده از محصولات قبلی به مدت 15 دقیقه در دمای 180 درجه سانتیگراد پخته می‌شد.
محدوده دمایی و زمان‌های زیر برای انواع عملکرد هواپز شیائومی توسط این شرکت پیشنهاد شده‌اند.

محدوده دمای پایین (40-80 درجه سانتیگراد)
ماست 40 درجه سانتیگراد به مدت 8 ساعت
میوه خشک شده 40 درجه سانتیگراد به مدت 5 ساعت
یخ زدایی 40 درجه سانتیگراد به مدت 20 دقیقه
محدوده دمای متوسط (80-180 درجه سانتیگراد)
پیراشکی‌های کرمی 150 درجه سانتیگراد به مدت 20 دقیقه
رول مرغ مارچوبه 170 درجه سانتیگراد به مدت 12 دقیقه
بیسکویت ها 160 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه
محدوده دمای بالا (180-220 درجه سانتیگراد)
برش‌های سیب زمینی ترد 180 درجه سانتیگراد به مدت 20 دقیقه
ماهی سالمون دودی 190 درجه سانتیگراد به مدت 10 دقیقه
گوشت بره 220 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه

قابلیت برنامه ریزی هوشمند

سرخ کن بدون روغن Xiaomi MAF10 دارای قابلیت برنامه ریزی هوشمند 24 ساعته برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه بدون انتظار می‌باشد. به این صورت که مواد صبحانه را آماده کرده و هواپز را تنظیم کنید تا پس 10 ساعت روشن شده تا غذا را آماده کند. بعد صبح بلافاصله بلند شوید و از یک صبحانه خوشمزه لذت ببرید.

دارای نمایشگر LCD هوشمند

به کمک نمایشگر موجود روی هواپز Xiaomi MAF10 می‌توانید دما و زمان را تنظیم کنید. این نمایشگر هوشمند تنظیم حالت پخت و کنترل دما و تنظیم زمان را با چرخش و ضربه زدن آسان می کند.
12 حالت از پیش تنظیم شده برای پخت و پز هوشمند در تنظیمات این هواپز موجود بوده که با یک ضربه ساده و آسان می‌توانید بین آن‌ها جابجا شوید. همچنین می توانید از حالت دستی برای سفارشی کردن حالت و زمان پخت غذاهای خود استفاده کنید.

ظرفیت مخزن 6.5 لیتری

ظرفیت کلی هواپز و سرخ کن بدون روغن شیائومی Xiaomi MAF10 برابر با 6.5 لیتر است که برای 4 تا 8 نفر کفایت می‌کند. ظرفیت فوق العاده زیاد آن باعث می شود تا بتوانید یک مرغ کامل را درون آن کباب کنید.

دارای پوشش نچسب دو لایه PTFE

ظروف و مخزن سرخ کن بدون روغن شیائومی MAF10 از پوشش نچسب دو لایه PTFE مبتنی بر آب ساخته شده که تمیز کردن بدون دردسر بعد از طبق غذا را برای شما فراهم می‌سازد. پوشش نچسب درجه مواد غذایی بکار رفته در ظروف هواپز مقاوم در برابر سایش بوده و به راحتی با یک بار شستشو تمیز می شود و در وقت شما صرفه جویی می کند و نگرانی های ایمنی شما را کاهش می دهد.

دارای پوشش نچسب دو لایه PTFE

ظروف و مخزن سرخ کن بدون روغن شیائومی MAF10 از پوشش نچسب دو لایه PTFE مبتنی بر آب ساخته شده که تمیز کردن بدون دردسر بعد از طبق غذا را برای شما فراهم می‌سازد. پوشش نچسب درجه مواد غذایی بکار رفته در ظروف هواپز مقاوم در برابر سایش بوده و به راحتی با یک بار شستشو تمیز می شود و در وقت شما صرفه جویی می کند و نگرانی های ایمنی شما را کاهش می دهد.

سایر ویژگی‌های هواپز چندکاره هوشمند شیائومی Xiaomi MAF10
توقف خودکار هنگام باز کردن سبد هواپز به جهت افزودن مواد در حین پخت و پز بدون نگرانی.
قسمت المنت گرمایش دستگاه برای جلوگیری از سوختگی تصادفی دارای محافظ فلزی است.
دارای دریچه خنک کننده برای خنک شدن سریع و افزایش طول عمر دستگاه.
همراه با یک ظرف گریل اختصاصی پخت دولایه برای افزایش ظرفیت هواپز.

برندشیائومی
ابعاد389x287x317 میلی متر
وزن5.4 کیلوگرم
ظرفیت6.5 لیتر
توان خروجی کلی1800 وات
ولتاژ220-240V
سایر مشخصاتامکان تنظیم تایمر | نمایشگر ال سی دی | 12 برنامه پخت پیش فرض | گردش هوای 360 درجه
  امتیاز کاربران به:

هواپز چندکاره هوشمند شیائومی Xiaomi MAF10 ظرفیت 6.5 لیتر

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط