جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   شارژر فندکی خودرو   شارژر فندکی 45 واتی پاورولوژی مدل Powerology PCCSR006
شارژر فندکی 45 واتی پاورولوژی مدل Powerology PCCSR006
شارژر فندکی 45 واتی پاورولوژی مدل Powerology PCCSR006

شارژر فندکی 45 واتی پاورولوژی مدل Powerology PCCSR006

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۰۹۰,۰۰۰ تومان

شارژر فندکی امروزه به یکی از لوازم جدانشدنی از هر ماشین تبدیل شده است و در واقع افراد زیادی هستند که از آن ها استفاده می کنند، این شارژر های فندکی با توجه به این که بسیار کاربردی هستند و شما هر وقت در ماشین خود باشید می توانید موبایل خود را به سادگی شارژ کنید محبوبیت زیادی هم دارند و در واقع انواع مختلفی از آن ها مانند شارژر فندکی سریع پاورلوژی مدل PCCSR006 وجود دارد.

البته همه این شارژر فندکی ها کیفیت خوبی ندارند و همین موضوع ممکن است باعث شود شما بعد از خرید این وسله کاملا پشیمان شوید اما اگر به سراغ خرید یک مدل خوب بروید و یک شارژر فندکی خوب را برای خود خریداری کنید، قطعا همیشه از آن استفاده خواهید کرد و بسیار هم برای شما کاربردی و مهم خواهد بود.

دقت داشته باشید که یکی از بهترین شارژر فندکی های موجود در بازار شارژر فندکی پاورلوژی مدل PCCSR006 است که از کیفیت بسیار بی نظیری برخوردار است و همین کیفیت آن هم باعث شده افراد زیادی از آن استفاده کنند.


این مدل شارژر فندکی از نوع شارژر های فست یا سریع است که می توانید با سرعت بیشتری موبایل خود را شارژر کنید و اگر موبایل شما از تکنولوژی فست شارژر پشتیبانی کند قطعا می توانید به بهترین شکل ممکن و با سرعت بسیار زیادی شارژ موبایل خود را انجام دهید.

کیفیت جنس این شارژر فندکی هم بسیار مقاومت بالایی دارد و در واقع با ضربه های متعدد هم هیچ مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد که همین باعث خواهد شد طول عمر بیشتری داشته باشد و شما بیشتر از آن بتوانید استفاده کنید.

 

برندپاورلوژی
شدت جریان خروجی45 وات
تعداد درگاه خروجی2 پورت تایپ سی
خروجی تایپ سی 125 وات
خروجی تایپ سی 220 وات
  امتیاز کاربران به:

شارژر فندکی 45 واتی پاورولوژی مدل Powerology PCCSR006

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط