جستجو   لوازم خانگی   ابزارآلات و تجهیزات   تایمر دیجیتال   تایمر دیجیتال باسئوس مدل Pro Rotation
تایمر دیجیتال باسئوس مدل Pro Rotation
تایمر دیجیتال باسئوس مدل Pro Rotation
تایمر دیجیتال باسئوس مدل Pro Rotation

تایمر دیجیتال باسئوس مدل Pro Rotation

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

افراد موفق همیشه در زندگی خود برنامه‌ریزی دارند و زمان خود را به خوبی کنترل می‌کنند .یکی از لوازمی که به خوبی در این کار همراه شما خواهد بود زمانسنج است.با استفاده از این وسیله پرکاربرد و مفید می‌توانید زمان خود را برای شرایط مختلف مدیریت کنید.هنگام ورزش ، هنگام مطالعه ، برگزاری سمینار و انواع کلاس ها و … .

تایمر زنگ دار بیسوس Baseus Heyo Rotation Coutdown Timer pro یکی از تایمرهایی است که توسط کمپانی بیسوس تولید شده که همیشه دستی در تولید انواع لوازم‌های جانبی بسیار باکیفیت و کارآمد دارد .

ظاهری شیک و ساختاری بادوام
جنس این محصول را مواد ABS تشکیل داده که مقاومت خوبی در برابر آسیب دارد .بخش زیرین بدنه آن حالت مغناطیسی برخوردار بوده و به راحتی می‌توانید به مکان‌های فلزی بچسبانید.همچنین دارای یک پایه گرد کوچک با قابلیت تنظیم 80 درجه‌ای است که برای قرار دادن بر روی سطح صاف بسیار مناسب می‌باشد.

ابعاد آن 27.5x78x78 میلی متر و وزنی برابر با 90 گرم را شامل می ‌شود و دارای سه باتری AAA بوده و برای مدت 3 ماه با استفاده نرمال نیازی به تعویض نخواهند داشت.

برندبیسوس
ابعاد15x11x4 سانتی‌متر
جنساستیل, فلز
  امتیاز کاربران به:

تایمر دیجیتال باسئوس مدل Pro Rotation

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط