جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   خوش بو کننده و تصفیه هوا   خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUNCL01
خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUNCL01
خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUNCL01
خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUNCL01
خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUNCL01

خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUNCL01

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۰۹۰,۰۰۰ تومان

دیگر زمان آن رسیده که خود را با انواع عطر و خوشبو کننده گول نزنیم زیرا هیچکدوم از این موارد از آلودگی هوا کم نمی کنند و همچنان بدن ما در معرض این آلودگی ها قرار دارد و هر روز نسبت به روز قبل خطرات بیشتری ما و فرزندانمان را تهدید می کند. حال برای جلوگیری از این موضوع بهترین گزینه دستگاه تصفیه هوا می باشد. کمپانی Baseus با ساخت محصول SUXUN_CL01 باعث شده تا آلودگی تا حد بسیار زیادی در فضای اتومبیل کاهش یابد و حال قصد توضیح روش کار این محصول را داریم. دستگاه تصفیه هوا Baseus Minimalist Car Cup از دو قسمت تشکیل شده که یکی محفظه فلزی آن و دیگری محلول می باشد. این محلول ماده ای است که حاوی کربن ، هیدروژن و اکسیژن بوده و جزو میکرو مولکول های فناوری شده جدید هست که دارای 19 الکترون اشباع نشده بر روی لایه بیرونی بوده که می تواند به سرعت الکترون های خارجی ماده را ضبط کند ، خواص آن را تغییر داده و آن را به دی اکسید کربن غیر سمی و بی ضرر تبدیل کند. به زبان ساده تر می تواند گفت وظیفه این محصول تصفیه هوا می باشد نه مخفی کردن آن مانند عطر و ادکلن که هیچگونه فایده ای برای انسان ندارد. شما فقط کافیست درب این محصول را باز بکنید و محلول را همراه با بسته بندی مخصوص که دارد داخل آن قرار دهید. قسمت درپوش این محصول را باز بکنید تا بتواند فرآیند تصفیه را به خوبی انجام دهد. جنس بدنه دستگاه تصفیه Baseus SUXUN_CL01 ترکیبی از پلاستیک + ABS و فلز می باشد که مقاومت آن را دو چندان کرده است و به راحتی آسیبی به آن وارد نمی شود. قسمت بالایی این محصول به گونه ای طراحی شده که قادر است به صورت 360 درجه فرآیند تصفیه را انجام دهد و این امر باعث شده تا به صورت مساوی بو و هوای معطر را پخش کند. این محصول قادر است علاوه بر تصفیه ، هوای اتومبیل شما را معطر هم کند و این کار را از طریق عطری طبیعی و بدون هیچگونه مواد افزودنی انجام می دهد تا هیچ ضرری برای شما نداشته باشد. شما می توانید به راحتی با چرخاندن سری این محصول از پخش بو در فضا جلوگیری کنید.

برندبیسوس
جنسجنس بدنه آلومینیومی
ابعاد6.5x6.5x9.5 سانتی‌متر
  امتیاز کاربران به:

خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUNCL01

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط