جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژر دیواری 40 وات مک دودو مدل CH-2501
شارژر دیواری 40 وات مک دودو مدل CH-2501
شارژر دیواری 40 وات مک دودو مدل CH-2501
شارژر دیواری 40 وات مک دودو مدل CH-2501
شارژر دیواری 40 وات مک دودو مدل CH-2501

شارژر دیواری 40 وات مک دودو مدل CH-2501

 تعداد
۱
 قیمت
۹۹۰,۰۰۰ تومان

آداپتور فست‌شارژ 40واتی با دو درگاه مک‌دودو مدل CH-2501 استفاده از آداپتوری ضعیف و نامناسب، یکی از دلایل آسیب دیدن گوشی‌های هوشمند و کاهش طول‌عمر باتری آن‌هاست. به همین دلیل، بسیار مهم است که در هنگام خرید، به چند ویژگی مهم یک شارژر دیواری خوب توجه کنید. برای نمونه، شارژر دیواری MCDODO PD Fast Wall Charger CH-2501 مک‌دودو، علاوه‌بر فست‌شارژ بودن، قادر به محافظت از لوازم الکترونیکی شماست تا مواردی همچون ولتاژ، شدت‌جریان و دمای بیش از حد، اتصالات کوتاه، تداخلات جریان و ... نتوانند به آن آسیب بزنند.

برندمک دودو
سایر مشخصاتساخته شده از پلی‌کربنات مواد نسوز بوده و در مقابل حرارت و ضربه بسیار مقاوم است. در ضمن گواهینامه ce و ROHS را از آن خود کرده است. ابعادی برابر با 64x41x31 میلی‌متر و وزنی معادل 109 دارد؛ با توجه به کاهش 60 درصدی ابعادش از قدرت آن کم نشده و برای حمل بسیار مناسب است. فناوری گالیوم نیترید GAN یا همام گالیوم نیترید یک یک ماده نیمه‌رسانا با پهنای باند گسترده و بسیار محکم است و علاوه بر کارایی بیشتر در انتقال جریان، تلفات گرما حداقل است و حداکثر انرژی را به دستگاه متصل منتقل می‌کند. از آنجایی که انتقال انرژی بسیار کارآمد است، اجزای کمتر برای انتقال جریان کافی است. فست شارژ آداپتور دیواری مک‎دودو 40 وات حداکثر جریان را دارد و مجهز به یک پورت USB با حداکثر جریان 40 وات و دو درگاه Type-C با جریان حداکثری 40 وات است. انرژی کافی برای شارژ اکثر دستگاه‌های تلفن همراه موجود را نیز فراهم می‌کند و در کمترین زمان ممکن شارژ باتری دستگاهتان را به حداکثر می‌رساند. ورودی آن 100-240V~50/60Hz 1.2Aاست. , 20V⎓1.5Aتراشه‌ای برای محافظت از دستگاه شما برای این کلگی شارژ مک‌دودو در نظر گرفته شده که محافظت 8 گانه از جمله حفاظت از اتصال کوتاه، ovp، OLP، ocp، شارژ بیش از حد، جریان اضافه، ولتاژ اضافه را برای دستگاهتان فراهم می‌کند.
  امتیاز کاربران به:

شارژر دیواری 40 وات مک دودو مدل CH-2501

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط