جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S22   گلکسی S22 الترا   قاب X-level Space Series ایکس لول مناسب برای Samsung Galaxy S22 Ultra
قاب X-level Space Series ایکس لول مناسب برای Samsung Galaxy S22 Ultra
قاب X-level Space Series ایکس لول مناسب برای Samsung Galaxy S22 Ultra

قاب X-level Space Series ایکس لول مناسب برای Samsung Galaxy S22 Ultra

 تعداد
۱
 قیمت
۴۹۰,۰۰۰ تومان

قاب X-level Space  ایکس لول
 X-LEVEL SPACE CASE

یکی از قاب های زیبا و پرکاربرد، قاب Space بی رنگ مخصوص گوشی های سامسونگ می باشند که برای محافظت از گوشی سامسونگ ساخته شده اند.و همچنین با کریستالی رنگ بودن شفاف هم زیبایی خاصی به قاب داده اند،این قاب ها مقاومت بسیار بالایی دربرابر ضربه دارند و به علت شفاف بودن بودن پشت قاب، رنگ و شکل ظاهری موبایل شما قابل مشاهده می باشد.

طراحی این قاب با یک ایده‌ی منحصر به فرد همراه است، این طراحی به صورتی است که در اطراف لنز دوربین گوشی شما دارای برش  برای حفاظت ایمن تر از دوربین است.

قاب پشت بیرنگ در محل دکمه های کناری دارای برجستگی هایی است که در هنگام استفاده از آنها راحت تر باشید. محل پورت ها و دوربین در این قاب به خوبی برش خورده  است تا در مواقع نیاز به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید.

محافظت 360 درجه 
محافظ دور تا دور
کیفیت بینظیر

برندایکس لول
مناسب برایSamsung Galaxy S22 Ultra
امکانات و قابلیت‌ها-دارای برش(بی رنگ) اطراف دوربین برای حفاظت از لنز دوربین گوشی -ضد اثرانگشت و ضد لغزش -کیفیت بسیار بالا -طراحی ساده و جذاب -عدم محدودیت در دسترسی به پورت ها و دوربین -کاربردی با نصب آسان -مقاوم کامل در برابر ضربه -بدون تغییر رنگ -خوش دست -ترکیب جنس و برند: دور ژله ای و برند معروف X-level -کاملا سازگار و مطابق با گوشی -کاملا اورجینال -جای کلیدهای گوشی به درستی تعبیه شده است تا علاوه بر حفاظت , عملکرد خود را به درستی انجام دهند.
ویژگی‌های خاص-پوشش کامل گوشی -احساس لمس راحت -طراحی بسیار نازک -از قسمت پشتی گوشی در برابر خط و خش محافظت میکند. -محافظت 360 درجه از گوشی موبایل -پوشش دکمه ها(بی رنگ) -مناسب سامسونگ های سری S22ultra -سبک کیفیت دیزاین جذاب و باکیفیت با طرح ساده پشت شفاف ژله ای در رنگ بی رنگ -عدم تغییر محسوس حجم و وزن گوشی دارای بسته بندی،پکیج -محافظ بسیار خوب برای سامسونگ شما. -عکس های سایت بصورت نمونه بوده و قاب مخصوص گوشی شما ارسال خواهد شد.
  امتیاز کاربران به:

قاب X-level Space Series ایکس لول مناسب برای Samsung Galaxy S22 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط