جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S22   گلکسی S22 الترا   قاب ایکس لول X-level Soft Stone Series مناسب برای Samsung S22 Ultra
قاب ایکس لول X-level Soft Stone Series مناسب برای Samsung S22 Ultra
قاب ایکس لول X-level Soft Stone Series مناسب برای Samsung S22 Ultra

قاب ایکس لول X-level Soft Stone Series مناسب برای Samsung S22 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۶۵۰,۰۰۰ تومان

قاب X-level Soft Stone ایکس لول
 X-LEVEL SOFT STONE CASE

یکی از قاب های زیبا و پرکاربرد، قاب پشت مات و دور رنگی مخصوص گوشی های سامسونگ می باشند که برای محافظت از گوشی سامسونگ ساخته شده اند.و همچنین با دور رنگی بودن هم زیبایی خاصی به قاب داده اند،این قاب ها مقاومت بسیار بالایی دربرابر ضربه دارند و به علت شفاف بودن بودن پشت قاب، رنگ و شکل ظاهری موبایل شما قابل مشاهده می باشد.*

طراحی این قاب با یک ایده‌ی منحصر به فرد همراه است، این طراحی به صورتی است که در اطراف لنز دوربین گوشی شما دارای برش  برای حفاظت ایمن تر از دوربین است. 

قاب پشت بی رنگ مات دور رنگی در محل دکمه های کناری دارای برجستگی هایی است که در هنگام استفاده از آنها راحت تر باشید. محل پورت ها و دوربین در این قاب به خوبی برش خورده  است تا در مواقع نیاز به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید.
قاب بی رنگ(مات) است و متناسب با رنگ گوشی شما تغییر میکند.

برندایکس لول
مناسب برایGalaxy S22 Ultra
امکانات و قابلیت‌ها-دارای یک برش اطراف دوربین برای حفاظت ایمن تر از دوربین -پشت مات و تغییر رنگ متناسب با رنگ گوشی -ضد اثرانگشت و ضد لغزش -کیفیت بسیار بالا -طراحی شیک و لوکس -عدم محدودیت در دسترسی به پورت ها و دوربین -کاربردی با نصب آسان -مقاوم کامل در برابر ضربه -بدون تغییر رنگ -خوش دست -ترکیب طرح و برند: پشت مات و برند معروف X-level -کاملا سازگار و مطابق با گوشی -کاملا اورجینال -جای کلیدهای گوشی به درستی تعبیه شده است تا علاوه بر حفاظت , عملکرد خود را به درستی انجام دهند.
ویژگی‌های خاص-دور رنگی(دور قاب و دور لنز های دوربین) متناسب با رنگ انتخابی شما. -پوشش کامل گوشی -احساس لمس راحت -طراحی بسیار نازک -از قسمت پشتی گوشی در برابر خط و خش محافظت میکند. -محافظت 360 درجه از گوشی موبایل -پوشش دکمه ها(متناسب با رنگ انتخابی) -مناسب سامسونگ های سری S22ultra -سبک کیفیت دیزاین جذاب و باکیفیت با طرح شیک پشت مات دور سیلیکون -عدم تغییر محسوس حجم و وزن گوشی دارای بسته بندی،پکیج -محافظ بسیار خوب برای سامسونگ شما. -عکس های سایت بصورت نمونه بوده و قاب مخصوص گوشی شما ارسال خواهد شد.
  امتیاز کاربران به:

قاب ایکس لول X-level Soft Stone Series مناسب برای Samsung S22 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط