جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل واچ   بند اپل واچ   بند و گارد اپل واچ 7/8 سری لاکچری Metal Watch Strap And Case Set for apple watch 45 mm

بند و گارد اپل واچ 7/8 سری لاکچری Metal Watch Strap And Case Set for apple watch 45 mm

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

بند و گارد اپل واچ ۷/۸ سری لاکچری Metal Watch Strap And Case Set for apple watch 45 mm

انصافا بدنه اپل واچ طراحی ساده و خسته کننده ای دارد . البته این ویژگی به همه پسند بودن آن کمک کرده است . اما علاقه مندان به ساعت های کلاسیک خصوصا ساعت های لوکس که عموما از بدنه استیل و بند استیل برخوردار هستند، بزرگترین علت عدم تمایل خود به ساعت های هوشمند اپل را طراحی ظاهری آن می دانند.



حالا یک محصول جذاب و متفاوت برای شما داریم . یک گارد و بند ساخته شده از استیل ضد زنگ با بالاترین درجه کیفیت که بخوبی از ساعت هوشمند شما محافظت نموده و البته ظاهری متفاوت و لوکس به آن می بخشد.

این ست شامل یک گارد استیل است که بخوبی ساعت اپل واچ ۴۵ میلیمتری شما را در بر گرفته و آن را پوشش می دهد . البته پوشش مربوط به بدنه است و صفحه نمایش ساعت کاملا آزاد خواهد بود.

هماهنگی کامل بند و گارد موجب شده است که احساس کنید از یک ساعت یکپارچه استفاده می کنید . ابزار لازم برای نصب ساعت در پکیج قرار گرفته است . اگر دوست دارید که ساعت خود را دوست داشتنی تر از قبل کنید و از به همراه داشتن آن لذت بیشتری ببرید . بند و گارد  اپل واچ ۷/۸ سری لاکچری Metal Watch Strap And Case Set for apple watch 45 mm می تواند پیشنهاد مناسبی باشد.


مناسب برایapple watch 7/8 45 mm
جنساستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتگارد و بند استیل اپل واچ سری لاکچری با بالاترین سطح کیفیت استیل طراحی دقیق و یکپارچه برای محافظت کامل و حفظ زیبایی مناسب برای اپل واچ های سری 7 و 8 با سایز 45 میلیمتری دارای قفل فلزی پروانه ای دوبل برای حداکثر ایمنی دارای ابزار نصب آسان محافظت کامل از بدنه ساعت بدون اختلال در عملگرها و سنسورها دارای محافظ صفحه نمایش نمی باشد برای شارژ ساعت نیازی به خارج کردن آن از گارد نمی باشد
  امتیاز کاربران به:

بند و گارد اپل واچ 7/8 سری لاکچری Metal Watch Strap And Case Set for apple watch 45 mm

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط