هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوث گردنی بیسوس Baseus Bowie U2 Pro NGTU010001

هندزفری بلوتوث گردنی بیسوس Baseus Bowie U2 Pro NGTU010001

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان

هندزفری گردنی وایرلس Baseus Bowie U2 Pro NGTU010002 بیسوس

از بین انواع هندزفری موجود در بازار، افراد بسیاری، به‌خصوص ورزشکاران، هندزفری‌ گردنی را ترجیح می‌دهند، زیرا علاوه‌بر این‌که باسیم و دست‌وپاگیر نیستند تا درحین انجام حرکات ورزشی مزاحمت ایجاد کنند، مانند ایربادها هم نیستند که مدام نگرانی افتادن و گم شدنشان وجود داشته باشد! حال اگر شما هم به‌دنبال خرید یک هندزفری یقه‌ای یا گردنی هستید، پیشنهاد جانبی به شما هندزفری NGTU010002 بیسوس است: محصولی با قابلیت کاهش نویز محیط تا 42 دسیبل، قابلیت اتصال هم‌زمان به دو دستگاه، تأخیر بسیار کم و کیفیت صدای عالی.



جزئیات بدنه و طراحی

هندزفری بلوتوث یقه‌ای بیسوس وزن کمی معادل 31.1 گرم دارد که همان هم با پخش شدن به دور گردن دیگر حس نخواهد شد. بدنه‌ی 220 میلی‌متری این محصول را از فلز، ABS و PC ساخته‌اند، به‌علاوه‌ی 4 سایز مختلف سری سیلیکونی برای هماهنگ شدن گوشی‌های هندزفری با اندازه‌ی کانال گوش شما.

این بدنه دارای درجه‌ی مقاومت IPX4 دربرابر آب است، پس نیازی نیست تا نگران آسیب دیدن هندزفری خود براثر قرار گرفتن زیر باران باشید. همچنین رطوبت عرق حاصل از تمرین‌های سخت ورزشی نیز نمی‌تواند به NGTU010002 بیسوس صدمه بزند.

دیگر این‌که این هندزفری از طراحی مگنتیک برخوردار است، یعنی آهنرباهای کارگذاشته‌شده در آن از گره‌خوردگی و به‌هم‌ریختگی سیم هندزفری جلوگیری می‌کنند.

پنلی هم به دو گوشی آن اضافه شده‌است که آماده‌ی دریافت دستورات لمس شماست. به این ترتیب نیازی نیست که مرتباً به گوشی خود برگردید تا بتوانید دستیار صوتی‌تان را فرابخوانید، موزیک درحال پخش را کنترل کنید و درباره‌ی پاسخ دادن یا ندادن به تماس دریافتی‌تان تصمیم‌گیری کنید.



تأخیر کم و اتصال پایدار با نسخه‌ی 5.2 بلوتوث

گفتیم که با هدوفون بلوتوث NGTU010002 بیسوس نیازی نیست که برای انجام هر کاری به‌سراغ گوشی‌تان بروید. این ویژگی به لطف کارگذاری تراشه‌ی بلوتوث 5.2 برای این محصول تقویت شده‌است. این نسخه‌ی بلوتوث اتصالی قوی‌تر، سریع‌تر و بدون اختلال و قطعی تا شعاع 10 متر را ممکن کرده‌است.

همین اتصال قدرتمند نیز هست که زمینه‌ساز تأخیر بسیار کم این محصول شده‌است. پس دیگر هیچ لگ و باگی درحین گیم‌پلی یا تماشای فیلم آزارتان نخواهد داد، زیرا هندزفری گردنی بیسوس فقط 0.038 ثانیه تأخیر دارد، تأخیر ناچیزی که اصلاً آن را حس نخواهید کرد!

گذشته از این‌ها، این محصول را می‌توان به‌طور هم‌زمان به دو دستگاه متصل کرد. این ویژگی که راحتی هرچه بیشتر کاربران را تضمین می‌کند، وابسته به فناوری Baseus Smart-Connect (BSC) است.

کاهش نویز محیط (ENC) تا 42 دسیبل

این روزها هندزفری‌هایی که به یکی از تکنولوژی‌های حذف نویز مجهزند بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند، زیرا تصور حضور در محیطی شلوغ و پرسروصدا بدون آزار دیدن از هیاهوی اطراف می‌تواند برای هرکسی جذاب باشد. بیسوس نیز با درک این نیاز چند قابلیت ویژه به NGTU010002 افزوده‌است، ازجمله سیستم کاهش نویز فعال دوگانه‌ای که می‌تواند صداهای دور و بر شما را تا 42 دسیبل کمتر کند.

این سیستم درنتیجه‌ی فعالیت 4 میکروفون که صداهای داخلی و بیرونی را دریافت و تفکیک می‌کنند، به‌وجود آمده‌است. این میکروفون‌ها می‌توانند صدای انسان را از نویزهای محیطی تشخیص دهند و با برجسته‌تر کردن آن، مکالماتی شفاف را برای شما به‌ارمغان آورند.

آنچه باید بدانید این است که اختیار قابلیت ENC در دستان شماست، زیرا برای آن دو حالت متفاوت تعریف شده‌است. با دو بار ضربه زدن به پنل لمسی یکی از گوشی‌های راست یا چپ، می‌توانید حالت کاهش نویز را فعال کنید و از فضای شخصی به‌وجودآمده در محیطی شلوغ نهایت لذت را ببرید یا این مود را غیرفعال کنید و بدون نیاز به خارج کردن هندزفری از گوش، به‌وضوح صداهای اطرافتان را بشنوید.

درایور پویای 10 میلی‌متری

به‌جز سیستم میکروفون‌های دوگانه، وقتی که نگاهی به اجزای درونی NGTU010002 بیسوس می‌اندازیم، متوجه درایورهای پویای 10 میلی‌متری آن می‌شویم. این درایورها می‌توانند محدوده‌ی پاسخ فرکانسی گسترده‌ای بین 20 تا 20 هزار هرتز تولید کنند که بیس‌های قوی و نت‌های تریبل قدرتمند را شامل می‌شود.

طول‌عمر بالای باتری: پخش بی‌وقفه‌ی موسیقی برای 15 ساعت

برای هندزفری بلوتوث گردنی NGTU010002 بیسوس از یک باتری 110 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده‌اند که از طریق درگاه Type-C موجود روی بدنه و درعرض 1.5 ساعت شارژ می‌شود. پس از آن می‌توانید از این محصول انتظار 15 ساعت فعالیت بی‌وقفه را داشته باشید. البته اگر حالت ENC فعال باشد، این میزان به 12 ساعت کاهش می‌یابد.


برندبیسوس
جنسفلز + سیلیکون + ABS + PC
وزن31.1 گرم
طول220 میلی‌متر
نسخه بلوتوث5.2
قطر درایور10 میلی‌متر
محدوده‌ی پاسخ فرکانسی20 تا 20 هزار هرتز
نوع درگاهType-C
مدت‌زمان شارژ1.5 ساعت
ظرفیت باتری110 میلی‌آمپرساعت
میزان کاهش نویز42 دسیبل
برد بلوتوث10 متر
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوث گردنی بیسوس Baseus Bowie U2 Pro NGTU010001

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط