جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   گلکسی واچ   بند ساعت هوشمند جیتک مدل Ocean Band سایز 22mm

بند ساعت هوشمند جیتک مدل Ocean Band سایز 22mm

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۵۵۰,۰۰۰ تومان

بند ساعت هوشمند جیتک مدل Ocean Band سایز ۲۲mm

بعد از معرفی اپل واچ اولترا چند مدل بند متنوع نیز معرفی شد. Ocean یکی از مدل های سیلیکونی جدیدی بود که به سرعت مورد توجه قرار گرفت. تا جایی که حتی برند هایی ساعت هوشمند خود را با این بند بعنوان یک ساعت جدید عرضه کردند. اگر از اپل واچ ها با نوع خاص اتصال بند به ساعت صرف نظر کنیم. عموم ساعت های هوشمند دیگر از بند های ۲۰ و ۲۲ میلیمتری با پین فلزی برای اتصال به ساعت استفاده می کنند.

بند ساعت هوشمند جیتک مدل Ocean Band سایز ۲۰mm طیف گسترده ای از ساعت های مختلف را پوشش می دهد . ما در زیر لیست تعدادی از مدل های معروف را ارائه کرده ایم که می توانید از این بند برای آنها استفاده نمایید . اگر مدل ساعت شما در این لیست نیست کافی است که اندازه پین اتصال بند به ساعت را به دقت اندازه گیری نمایید . اگر سایز پین دقیقا ۲۲ میلیمتر می باشد . این بند برای ساعت شما مناسب خواهد بود.

Ocean Band یک بند سیلیکونی با کیفیت ساخت بالاست که بخوبی بر روی دست شما قرار  می گیرد . با قابلیت تنظیم طول بند که از طریق دو سگک استیل انجام می شود . برای استفاده آقایان وخانم ها با قطر مچ دست در بازه ۱۴ تا ۲۱ سانتیمتر مناسب است.

این بند در رنگ بندی متنوعی  عرضه شده است  و می تواند بعنوان یک بند اسپورت برای هر موقعیتی قابل استفاده باشد.

از این بند می توانید برای تمامی مدل ساعت های هوشمند زیر استفاده نمایید .و البته ممکن است دوست داشته باشید از این بند برای اپل واچ هم استفاده کنید . ما در فروشگاه اینترنتی اسپگن یک مدل تبدیل بند موجود داریم که میتواند بند های ۲۲ میلیمتری را به بند اپل واچ مناسب سایز های ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹ میلیمتری تبدیل کند . تبدیل استیل بند ۲۲mm به اپل واچ ۴۴/۴۵/۴۹


برندجیتک
مناسب برایتمامی ساعت های هوشمند با بند 22mm
سایر مشخصاتمناسب برای تمامی ساعت های هوشمند با بند سایز 22 میلیمتری رنگ بندی متنوع و زیبا مناسب برای آقایان و خانم ها سیلیکون پرمیوم با کیفیت ساخت بالا دارای قفل استیل مقاوم
  امتیاز کاربران به:

بند ساعت هوشمند جیتک مدل Ocean Band سایز 22mm

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط