هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل واچ   بند اپل واچ   بند اپل واچ جیتک مدل Ocean Band سایز 42/44/45/49mm

بند اپل واچ جیتک مدل Ocean Band سایز 42/44/45/49mm

 رنگ



 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

بند ساعت هومشند برند جیتک مدل Ocean Band
مناسب برای اپل واچ های 42/44/45/49 میلیمتری
رنگ بندی متنوع و زیبا مناسب برای آقایان و خانم ها
سیلیکون رنگی با کیفیت بالا و بدون ABS
همراه با سگک های فلزی استیل مقاوم
مدل ترند 2023
ایده ال برای اپل واچ اولترا


Ocean
نام یکی از جدید ترین مدل بند های سیلیکونی بود که توسط اپل همزمان با معرفی اپل واچ های سری اولترا معرفی شد . جیتک یک طراحی دو رنگ از این محصول ارائه کرده است .  این طرح زیبایی بیشتری به بند بخشیده است و از مدل های موجود در بازار متمایز می کند . البته با توجه به اینکه گیره اتصال در انتهای بند یک طرفه طراحی شده است امکان استفاده از دو طرف بند وجود ندارد و بصورت یک طرفه استفاده می شود .

بند اپل واچ جیتک مدل Ocean Band سایز ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹mm می باشد . به ین ترتیب برای مجموعه متنوعی از اپل واچ ها از سری ۱ تا ۸ قابل استفاده خواهد بود . بند اپل واچ جیتک مدل Ocean Band از سیلیکون با کیفیت بالا ساخته شده است . با داشتن تنها ۱۲ گرم وزن بسیار سبک است . و البته خاصیت ضد اب بودن آن برای استفاده در هر محیطی آن را مناسب نموده است .

با داشتن دو سگک فلزی استیل نقره ای بخوبی بر روی دست شما فیکس می شود . این بند اسپورت برای استفاده آقایان و خانم ها و در هر موقعیتی مناسب است . یک محصول با کیفیت و زیبا از برندجیتک که شما را از خرید بند اپل با قیمت سرسام آور ۹۹دلاری بی نیاز می کند .


 

برندجیتک
مناسب برایApple Watch 42/44/45mm, Apple Watch 44mm, Apple Watch 49mm, apple watch 7/8 45 mm
جنساستیل ضد زنگ
  امتیاز کاربران به:

بند اپل واچ جیتک مدل Ocean Band سایز 42/44/45/49mm

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط