جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل واچ   بند اپل واچ   بند جیتک مدل Sport Loop برای اپل واچ 44/45/49mm

بند جیتک مدل Sport Loop برای اپل واچ 44/45/49mm

 رنگ


 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

بند جیتک مدل Sport Loop برای اپل واچ ۴۴/۴۵/۴۹mm

در مقابل افزادی که دوست دارند از بند های سنگین ، فلزی و کلاسیک برای اپل واچ خود استفاده کنند . افزاد زیادی هم دوست دارند که از بند هی سبک، اسپورت و مدرن استفاده نمایند . بند جیتک مدل Sport Loop برای اپل واچ ۴۴/۴۵/۴۹mm می توانید یک انتخاب متفاوت و جدید باشد.

Sport Loop از برند جیتک یک بند نایلونی بافته شده  بسیار سبک  می باشد . این بند بصورت یک نوار یک تکه ساخته شده است که بر روی هم می چسبد . به این ترتیب قابلیت استفاده آسان برای تمامی افراد با مچ دست های مختلف را دارد.

سایز گیره اتصال آن استاندارد برای اپل واچ های محتلف با سایز ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹ میلیمتری می باشد . این محصول زیبا ، با کیفیت را می توانید در هر موقعیتی و با هر مدل از لباس ست کنید . سبک بودن و قابلیت تنفس آسان پوست این قابلیت را ایجاد می کند که ساعت های متوالی بر روی دست شما باشد.


برندجیتک
مناسب برایApple Watch 42/44/45mm, Apple Watch 44mm, Apple Watch 49mm, apple watch 7/8 45 mm
جنسالیاف نایلون بافته شده
  امتیاز کاربران به:

بند جیتک مدل Sport Loop برای اپل واچ 44/45/49mm

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط