جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 14   آیفون 14 پرو   قاب آیفون 14 پرو   قاب اسپیگن آیفون 14 پرو Spigen Optik Armor (MagFit)

قاب اسپیگن آیفون 14 پرو Spigen Optik Armor (MagFit)

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قاب اسپیگن مدل Spigen Optik Armor (MagFit)
مناسب برای Apple iPhone 14 Pro Max
دارای محافظ کشویی برای پنل لنز های دوربین
دارای حلقه مگنتی برای پشتیبانی زا قابلیت های مگ سیف
لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش
مجهز به تکنولوژی تونل صدا
دارای استاندارد نظامی با تکنولوژی ایرکوشن
سازگار با شارژر وایرلس
ساخت کره جنوبی


قاب اسپیگن آیفون ۱۴ پرو Spigen Optik Armor (MagFit)

قاب اسپیگن آیفون ۱۴ پرو Spigen Optik Armor (MagFit) یکی از جدیدترین محصولات برند خوشنام اسپیگن است. این قاب با قابلیت محافظت از پنل لنز های دوربین در پشت گوشی و همچنین دارا بودن قابلیت پشتیبانی از مگسیف . یکی از کامل ترین و بهترین انتخاب ها برای گوشی iphone 14 pro می باشد.

این قاب فوق العاده باریک و سبک طراحی شده است . اما در عین حال یک محافظت کامل در سطح استاندارد های نظامی را هم از گوشی شما به همراه دارد. تکنولوژی های انجصاری برند اسپیگن مانند ایرکوشن و تونل هوا در این قاب هم دیده می شود.

Spigen Optik Armor (MagFit) دارای رینگ مگسیف در لایه داخلی قاب می باشد . به این ترتیب در حالی که شما حلقه مگنتی را در پشت گوشی مشاهده نمی کنید ، اما می توانید از تمامی قابلیت ها و اکسسوری های مرتبط با این ویژگی گوشی خود استفاده نمایید.

با توجه به ساختار کشویی محافظ لنز در این قاب در نظر داشته باشید که قابلیت استفاده از محافظ لنز همراه با این قاب را ندارد . البته نیازی هم به آن نخواهید داشت.



 

برنداسپیگن
مناسب برایApple iphone 14 Pro
سایر ویژگی هاپشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, دسترسی آسان به درگاه ها, قابلیت تبدیل شدن به استند, لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین, مقاوم در برابر ضربه
  امتیاز کاربران به:

قاب اسپیگن آیفون 14 پرو Spigen Optik Armor (MagFit)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط