جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   کابل و مبدل   مبدل و هاب   هاب 9 پورت USB-C جی سی پال سری Linx مدل JCP6179
هاب 9 پورت USB-C جی سی پال سری Linx مدل JCP6179
هاب 9 پورت USB-C جی سی پال سری Linx مدل JCP6179
هاب 9 پورت USB-C جی سی پال سری Linx مدل JCP6179
هاب 9 پورت USB-C جی سی پال سری Linx مدل JCP6179

هاب 9 پورت USB-C جی سی پال سری Linx مدل JCP6179

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
هاب ۹ پورت USB-C جی سی پال سری Linx مدل JCP6179
تعداد درگاه، سرعت انتقال اطلاعات، پروتکل‌های ایمنی و ابعاد، مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که هنگام انتخاب یک هاب باید درنظر گرفته شوند. این فاکتورها کاملا به یکدیگر وابسته‌اند؛ مثلا اگر تعداد درگاه‌ها خیلی زیاد باشد، متناسب با آن ابعاد هاب نیز بزرگ‌تر خواهد بود. هابی که نمره خوبی در همه این موارد داشته باشد، انتخابی مناسب خواهد بود. هاب جی سی پال مدل JCP6179 دسترسی یک پورت USB را به ۹ پورت افزایش می‌دهد. در طراحی این محصول، شگفت‌انگیزمحل قرارگیری ۴ پورت در ضلع کناری هاب و یک پورت دیگر در ضلع جلویی آن در نظر گرفته شده است. این طراحی این حس را به شما می‌دهد که علاوه‌بر یک پورتی که روی سیستم خود داشتید، حالا ۴ پورت اضافی دیگر هم در ظلع کناری دیگر هاب قرار دارد. همه این ۹ پورت از کیفیت و تعامل اطلاعات بالایی برخوردار هستند. یکی از خوبی‌های این هاب این است که دارای پورت شبکه بوده و می‌توان با استفاده از آن در شبکه‌های کامپیوتری هم استفاده شود.

این هاب کوچک تنها ۱۳۲ میلی‌متر طول و ۱.۵ میلی‌متر ضخامت دارد و برای قرارگرفتن داخل کیف بسیار مناسب است. طراحی مینیمال این هاب راحتی بیشتری در سفرها و کنفرانس‌ها برای شما فراهم می‌کند. این هاب از یک سیستم‌ایمنی چند منظوره بهره می‌برد که از هاب و دستگاه‌های متصل به آن در برابر شرایط مختلف محافظت می‌کند. می‌توانید اتصال و جداسازی دستگاه‌های دیجیتالی خود را با اطمینان انجام دهید و دیگر نگران آسیب رسیدن به دستگاه‌ها در اثر اتصال کوتاه نباشید؛ همچنین می‌توانید مطمئن باشید که جریان نشتی و انتقال جریان و ولتاژ بیش‌ازحد به دستگاه‌های شما آسیب وارد نخواهد کرد.

این هاب از کنترل‌کننده‌‌ پیشرفته VIA بهره می‌برد. این کنترل‌کننده، هاب جی سی پال را با انواع کامپیوترها، گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌ها سازگار می‌کند. برای استفاده از این هاب نیازی به نصب هیچ‌گونه درایوی روی سیستم نخواهید داشت و کافی است آن را به سیستم خود متصل کرده و از آن استفاده کنید. به کمک یک کابل OTG می‌توانید از این هاب روی تبلت و گوشی هوشمند نیز استفاده کنید. این هاب با سیستم‌عامل‌های Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10 و Mac OS به‌طورکامل سازگار است.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

هاب 9 پورت USB-C جی سی پال سری Linx مدل JCP6179

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط